By: Koyanisquatsi (atsiprašau, jei su klaidom parašiau :D)
Viršelis: Ne tik gražus, bet ir labai originalus. Pliusas tau už tai! :)
Aprašymas: Nepraleidai nieko, tekstas rišlus ir įdomus. Net neturiu, prie ko prikibti, nebent galiu pridurti, kad perskaičiusi tavo istorijos aprašymą pati užsimaniau perskaityti tavo darbą.
Istorija: Nors dalių - tik penkios, bet jau galiu pasakyti, kad tikrai turi gerą ir įdomią pradžią.
Man labai patiko sociopatės Meridos asmenybė. Tiesiog sunku įsivaizduoti tokį žmogų, kuris dėl tam tikrų psichologinių problemų net bandytų nužudyti savo šeimą! Bet man patinka jos beprotystė - ji savotiškai žavi ir traukia.
Ji taip pat ir mėgsta erzinti bei meluoti Derenui (kai pasakojo, kad jos tėvas - narkotikų prekeivis). Bet Merida galvoja, kad yra vienintelis pasaulio normalus žmogus, o būtent kiti turėtų būti uždaryti toje psichiatrinėje.
Nežinau, gal taip ir yra, tik tavo rašybinė vaizduotė su laiku mums atskleis. :) (Dabar susidaro vaizdas, kad ji ir yra tokia nučiuožus, tik moka tai gerai paslėpti).
Derenas - visiška Meridos priešingybė. Jis ir suaugęs, ir pareigingas, protingas ir atsakingas. Naujausioje dalyje Merida pagaliau ėmė su juo bendrauti, ir taip keista ir įdomu, kad visiškai priešingos asmenybės gali rasti bendrą kalbą. O spėju, kad Derenas ir Merida taps vis artimesni (juo labiau, kad jis jai kaip psichologas). Didžiausia intriga ir yra, kaip jam seksis bendrauti su Merida. O gal jinai ir prie jo kažką pasodins ir lieps nušauti, kol nemirė pats? :D
Dėl siužeto nelabai ir turiu, ką pasakyti, nes kol kas mažai kas nutiko, bet tikrai nedarai minčių šuolių, neskubi (kaip daugelyje mano skaitytų istorijų). Galiu paklausti, kiek laiko rašai? Nes susidaro vaizdas, kad tikrai esi patyrusi rašytoja. :)
Vis dėlto tema ir siužetas nebuvo tokie originalūs ir intriguojantys, kokie galėtų būti. Bet buvo dar tik penkios dalys, be to, aš skaičiau tavo istorijos aprašymą, ir tu minėjai, kad "Meridos vaizduotė Dereną gali nutempti į pačius baisiausius jo vaikystės košmarus".
Jeigu čia tai, apie ką aš galvoju, tai visas įdomumas dar tik laukia.
Klaidos: Kad ir kaip bebūtų keista, tu išvis jų nedarai. Tavo istorija - pirmoji, kurią aš vertinau ir neradau jokių klaidų!
Bendras įvertinimas: Tau skirsiu tikrai tvirtą 10/10. Kviečiu visas merginas užsukti ir paskaityti tavo kūrinį, nepagailėti balsų ir nuomonių.
O jeigu turi kitų istorijų, kurias norėtum, kad įvertinčiau, nebijok paprašyti. :)
P.S. Šiek tiek ilgai užtrukau, kol paskelbiau tavo istorijos apžvalgą, (tikiuosi, supranti, kad ir taip turiu didelį krūvį su šia vertinimų knyga), bet dėl to tikrai atsiprašau. Gal ir apžvalga nėra tokia ilga, kaip būtų norėjęsi, bet paprasčiausiai neturiu, kuo pasiskųsti. Tavo istorija - tikras lobis!
Parašykite komentaruose savo rekomenduojamos perskaityti istorijos pavadinimą, ir aš jai sukursiu apžvalgą. :) Nebūtina pavadinimą rašyti prie "Registracijos" - tai galite padaryti ir bet kurios apžvalgos komentaruose. :)
ESTÁS LEYENDO
Vertinu jūsų istorijas
De TodoTai paprasčiausiai vieta, kur vertinsiu jūsų istorijas. Užtenka savo istorijos pavadinimą parašyti komentaruose, arba atsiųsti man asmenine žinute, ir aš, perskaičiusi istoriją, parašysiu nuomonę apie ją. Pasiūlyta istorija nebūtinai turi būti tavo...