Bu hikaye bir erkek tarafından anlatılmaktadır!
Veee ıykğğğ öğğk iğrenç bir pazartesi sendromu, evet ben pazartesi günleri menapoza giriyorum, gençler kurtulamadım şu illetten öyle olanlara Allah yardım etsin çok ağır bir hastalık eczanede ilacı satılır mı aceba?
(Konuyu saptırma vol:10)
Neyse şu iki dangoloz uyanmadan ben kalkayimde yoksa yine salaklar tuvalet diye viledaya sıçacaklar. Önce odasını tuvalet sanan Ramo'nun kapısındaki dolu yazısına baktım ve rutin eylemim olan gözlerimi devirdim. Birgün odaya sıçacak diye korkuyorum.
"Kalk lan embesil Ramooooo!"
Diye bağrışlarım sonucu gözünü açmaya dahi tenezzül etmemiş olan Ramo'nun suratına acı biber sürdüm ve aniden ajdar şarkısı söylemeye başladı. Al işte ben mal diye boşuna demiyorum;
Yüzündeki acıyı farkedince bağırarak pardon evi yıkarak lavaboya koştu.
Ohhh be sonunda biri uyandı
2-1=1 salak...........
Potır'ada aynı taktikleri uyguladıktan sonra he+ birlikte yemeğe oturdular. Ben ise patates kızartıyordum.(adalet nerde)
Kahvaltı bitince bulaşıkları Ramo'ya kitleyip pıtır'ada toz bezini verip bütün evin tozunu almasını söylemiştim. Ben ise kerimcan durmaz in snaplerini izleyip taklidini yapmaya çalışıyordum, taaki o ana kadar!
Potır yaptığı işten isyan edercesine bağırarak toz beziyle yüzünü silmeye başladı sonra boynuna indirdi adeta tecavüz ediyordu beze ,Ramo ise pes etmiş tabakları birer birer yalıyordu. Allahım evde 2 gril bir insan -BEN- yaşayıp gidiyoruz.
.......
Uzun uğraşlar sonucu evden çıkabilmiştik. Fakat durağa geldiğimizde abimizin boş olduğu aklıma geldi ve bu düşünceyi kardeşlerimde dillendirdim verdiğimiz karar sonucu hepimiz beş tl yükledik napsak olum fakir öğrenciyiz biz.
Otobuse binme sırasında aklıma kitabımı almayı unuttuğum aklıma geldi ve,
"hay ben böyle işi niye herşeyi unutuyorum ya" diye kendi kendime patladım ve cümlem şu sözlerle devam etti "Siz beklemeyin ben eve gidip kitabımı alıcam". Tam arkamı dönmüş gidiyordum ki potır'ın sesi kulaklarımı doldurdu
"Yapma Devi yapmaaa daha doğmamış çocuklarımıza ihanet etmeee! " diyordu. Ramo ise potır'ın belini sarmalamış otobüse çekmeye çalışıyordu.
Sonunda eve varmıştım, abartısız iki dakikadır yuruyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sıçmıhh gelip beni götürdü
Humor"yuhh amk bütün çikolataya salyanı akıttın" dedi ramo. "kessesini senin donundaki salyana bişey diyomuyum ben" diye çıkıştım.oda geç kalmamış " kanka onu karıştırma başka bişe o" demişti ardından ona 'he salak he'bakışı attım ve sustu. Biliyor peze...