Seděla jsem v kavárně a okolo mě kluci. Byla tu krásná atmosféra. Všude ve vzduchu vonělo skořicové latté, kluci mi vyprávěli vtipy a veselé historky z koncertů. Po mé pravici byl Sehun a levici Kyungsoo. Nakonec Sehun zavolal zbytek kluků, kteří přišli i s holkama. Takže vedle mě po levé straně nakonec seděl Chanyeol. No.. Sedět vedle něj není sranda, protože on si rád dává nohy přes někoho jiného.
Kvůli nám nakonec kavárnu i zavřeli, protože nával fanynek byl katastrofický.. Ale i tak atmosféra byla pořád stejně dobrá. Servírky tu s námi stále byli takže o kafe a čaj nebyla nouze.
"Tak, teď je na řadě Nigi!" Zaksichtil se Chen. Zasmála jsem se. Každý jsme měli říct jedno příznání co se týkalo kluků nebo nás tří. Já byla druhá, před tím byl Sehun.
"Takže.. Lay mi připadá jako čtyřicetiletý pedofil!" Prohlásila jsem s úsměvem, načež jsme se všichni kromě Laye rozesmáli. "Promiň, ale je to pravda.." Pokrčila jsem rameny. Yeol se nadechl že řekne své přiznání a všichni v tu chvíli utichli.
"Když k nám první den přišli holky, tak potom co Nigi odešla od klavíru jsem si to udělal nad představou mě, Nigi a Mack ve trojce." Nevinně se zazubil. Kluci se pyšně culili.
"Ty úchyle!" Zapištěla Mack, natáhla se přes stůl a dala mu pohlavek. Já se jen smála, nedokázala jsem se nadechnout, natož něco říct. Přišlo mi to strašně vtipný. Po necelích dvou munitách jsem se uklidnila aby mohl D.O mluvit.
"Hmm.. Každý ráno když jsem v kuchyni sám, tak chodím jen v zástěře. A to doslova jen v ní." Uchechtne se, přičemž zčervená. Uchechtla jsem se. "Tak to abych si od teď každé ráni přivstala, schovala se a potom pozorovala z úkrytu tvůj dokonalý zadek!" Hlasitě jsem prohlásila se smíchem.
Takhle to pokračovala nějakou dobu, dokud něpřišla řada na posledního a to byl Suho. Ten se šibalsky usmál směrem k Layovi který ihned zblelel. "Chodím s Layem!" Řekl co nejvíc nahlas aby přeřval hlasitou debatu Umina, Sehuna a Chena o tom, jaká je nejlepší gumová kachnička do vany. Všichni ztichli a podívali se na Laye, já jediná stále civěla na Suha. Nemohla jsem tomu uvěřit..
"SuLay!" Zapištěla Nora nadšeně.
"Eeeeej, hešteg!" Zasmála jsem se a nastavila ruku na plácnutí. Poté jsem si plácla i s Mack. Aby jsme rozumněli, před nějakou dobou jsem si začala plést "hajfajf" s "heštěg". No.. Potom si na to zvykli i holky a my prostě od té doby říkáme "hešteg".
Dál konverzace stála, protože kluci byli úplně mimo z toho co Suho řekl. Dala jsem si nohy na Yeola a ušklíbla se. Překvapilo mě, když mi Yeol nohy neshodil dolů ale jen si na levou položil ruku a začal mě po ní jemně hladit.
"Hej, Nigi, najdi nějakou hru!" Křikl na mě Chen. Jen jsem přikývla a vytáhla mobil. Místo nějakých her jsem spíš hledala události v okolí, nechce se mi tu pořád sedět.
"Hele lidi, za dvě hodiny je nedaleko odsud párty. Dvě hodiny.. To mám tak na pořízení něčeho nového na sebe. Mohli bychom, ne?" Zvedla jsem oči od displeje a podívala se na ostatní. Odpovědi byli kladné, tak jsem se rychle zvedla protáhla se. Rozešla jsem se ke dveřím, které už servírka odemkla. Usmála jsem se na ni a rychlím krokem vyšla ven. Musím to stihnout. V krok mě zastavil pevný stisk na paži, otočila jsem se za sebe a zasmála se.
"Pomůžeme ti s výberem." Prohlásil slavnostně Umin a holky za ním jen nadšeně zatleskali. Protočila jsem nad nimi očima a se smíchem se dala znovu do kroku.
ČTEŠ
Removal! [EXO, BTS]
FanfikceVšechno bylo aspoň polovičně báječné. Tři kamarádky které by bez sebe nedaly ani ránu. Proto si mysleli že přestěhování k bratrovi jedné z nich bude dobré nápad. Ale co když všechny mýlily a stěhování bude mít efekt motýlích křídel?