* Öt hónap múlva *
A kilencedik hónapba vagyok. A pocakom csak nő, főleg, hogy ikrek vannak benne. Egy kisfiú és kislány. Eddig nem volt semmi probléma, de csak mert Esme és Eleanor segített és itt voltak végig. Sophia is sokáig ezt tette egészen mostanáig, most viszont ő az, aki teherbe esett. Liam és ő is hihetetlenül boldogok Eleanor elmondása szerint. Sophia inkább a terhességével foglalkozik, amit meg is értek, ráadásul nekik a baba születése után az esküvőjük lesz megtartva. Liam állítólag, hihetetlenül boldog. Ezt megértem. Emlékszem mikor én voltam terhes Davival, Chris folyton mellettem volt és figyelt rám.
Chris...
A temetését nekem kellett volna megszerveznem, de képtelen voltam. A szülei csinálták meg, de ők is össze voltak törve. Sokkal inkább ragaszkodtak ezután Davihoz és taszítottak el engem. Megértem. Hisz engem sose kedveltek, aztán meg, hogy szinte én hajszoltam bele Christ a halálba még inkább megutáltak. De Chris meghalt volna. Ha nem akkor, később. Az orvos elmondta, hogy találtak nála egy tumort. Agytumor. Kérdezte az orvos, hogy akkoriban észrevettem e rajta hirtelen haragot. Elmeséltem neki az esküvőn elcsattant pofont. Az agytumortól van, hogy az ember már kevésbé gondolkozik épen, de ez emberfüggő többnyire. Lehet, hogy akkor Chris se pofoz fel, ha nem lett volna beteg.
- Nina Weyble - szól ki az asszisztens nő. Lassan felállok, majd a nőre mosolyogva megyek el mellette be a doktornőhöz.
- Jó reggelt kismama! - mosolyog rám, amit viszonzok.
- Jó reggelt! - segít felfeküdni az asztalra és a szokásos ultrahang veszi kezdetét. Szerencsére, minden rendben van a kicsikkel és már a szülést is előírta. Két hét. Hát ez meglehetősen kevés idő. És még mindig nincs nevük. Illetve a kislánynak, de. Soraya. Az álmomba is ez volt a neve. Emlékszem ott Zayn és én összeházasodtunk. Még ha fel is ébredtem az "Igen" kimondása előtt, mégis összeházasodtunk. Most pedig azt se tudom, mit csinál. Amikor megkértem Eleanort és Esmet, hogy vigyenek haza összepakoltam minden fontos dolgot magamnak és Davinak is. A lányok persze elleneztek mindent, de nem bírtam ott maradni. Chris hiánya borzalmas volt, de később Zayn hiánya is annál rosszabb. Végül megértették, hogy nem szeretnék abba a házba maradni, ahol Chrissel éltünk. Davinak se tett volna jót. Így hát kibéreltem egy lakást először Bristolba. Franciaországa mentünk egy hónapra, Eleanor divat hónapjára, ahol ő is modellkedett. Sophiával három hétig Olaszországba, szintén divat hetek miatt. Esme Los Angelesbe ment egy két hónapos táncverseny miatt, ahova elkísértük az egész csapatot. Most viszont újra itt vagyunk Bristolba, így a terhességem végén nem akarok utazgatni. Megbeszéltük a lányokkal, illetve inkább ők vettek rá, hogy ha az ikrek betöltik, a kettőt visszaköltözünk Londonba. Megértem őket, a közelükbe akarnak tudni. Féltenek, hogy egyszer összetörök jobban Chris miatt. Én pedig elakarom felejteni Zaynt is, nem akarok vele találkozni.
- Nina - kopog az ajtón Esme.
- Megyek - szólok ki, de akkor már Davi kinyitotta. Ő csak aktívabb lett. - Szia..sztok - összeráncolt szemöldökkel figyelem a mögötte lévő szőkeségre. Niall.
- Remélem nem baj, hogy hoztam - vonja fel a szemöldökét Esme. Összekulcsolt kezükre nézek. Mosolyogva rázom a fejem.
- Semmi baj. Gyertek - beljebb invitálom őket és a nappaliba ülnek le.
- Utolsó hónap? - kérdi Esme törökülésbe húzva lábait.
- Az. Két hét múlva szülök, ha minden jól megy - mosolyogva helyezem kezeimet a hasamra. Esme a konyhába megy magának kakaót csinálni így Niallel maradunk. Hónapok óta nem találkoztunk, kínos csend volt közöttünk.
- Gondolkodtál mi legyen a nevük? - kezdeményez beszélgetést mosolyogva.
- A lány Sora lesz, a fiú még nem tudom - mosolygok én is halványan.
Nem sokáig maradtak. Esmevel sokat beszéltünk de Niall mint ha inkább csak dísz lett volna. Minden esettre örültem, hogy eljött. Fogjuk rá.Másnap Sophia és Liam jött. Liamet ugyanúgy nem láttam már egy ideje, vele kicsit többet tudtam beszélni. A baba név kérdés itt is szóba került, de ő megkérdezte a vezetéknevet. Nem tudja, hogy egyébként akár Malik is lehetne az ikrek neve. Végül azt válaszoltam, hogy természetesen Weyble.
YOU ARE READING
Ismeretlen Világsztár (One Direction ff) [Befejezett]
Fanfiction3.évad: Az ember azt hinné az álmok nem válhatnak valóra. Hogy az álmok talán nem is léteznek. Sokan nem is emlékeznek az álmukra. Én viszont emlékszem. Mindegy egyes kis pillanatára, és igyekszem mindent másképpen csinálni. Kevesebb fájdalmat. Keve...