Part 3

167 16 0
                                    

taehyung terus pergi ke arah bonda dan ayahandanya dengan muka yang masam mencuka

permaisuri bora-kenapa ni taehyung...

taehyung-bonda...anakanda nak berangkat pulang ke kerajaan semula...

permaisuri bora-sekejap lagi lah sayang...pergi lah bercakap dengan puteri jihyo..

taehyung-bonda...anakanda nak berangkat sekarang...kalau bonda x nk...anakanda akan berangkat pulang dengan sendiri...

permaisuri bora-okk...bonda dan ayahanda akan pulang...

raja changyoel-kenapa ni ??

taehyung-anakanda nak berangkat sekarang...

permaisuri sinB-kenapa mahu berangkat sekarang...x mahu kah kamu berbual dengan puteri jihyo??

taehyung-tuanku..anak tuanku telah menampar muka patik...

sinB dan minghyuk hanya mampu memandang satu sama lain kerana tidak percaya akan kata kata taehyung

keluarga taehyung terus berangkat pulang tanpa bercakap selepas taehyung mengaku telah di tampar oleh jihyo...

jihyo-bonda.. ayahanda...putera taehyung dah pulang??

sinB dan minghyuk hanya memandang anak bongsu mereka dengan pandangan yang marah

jihyo-kenapa ni??*sengih*:-D

sinB-kamu dikurung...jangan kamu keluar selagi bonda dan ayahanda x suruh...kamu makin kurang ajar sekarang....duduk dalam bilik ni selama 3 minggu...bonda akan bagi makan pada kamu apabila tiba waktu nya...

jihyo dengan perasaan yang kecewa terus duduk di atas katilnya dan menangis

jihyo-anakanda x sengajaaa!!!..anakanda sakit hatiii....bonda kejam...anakanda benci bonda....bonda bukan mama anakandaaa...

jihyo yang sedang memaki bondanya tidak sedar...bondanya masih berdiri di luar sambil mendengar raungan jihyo

sinB-sanggup kamu kata begitu kepada bonda....bonda tahu ...bonda x sempurna untuk jadi ibu yang terbaik...bonda cuba melatih kamu jadi seorang puteri...tapi kamu ....

permaisuri sinB terus pergi tanpa menghabiskan kata katanya....

MY PRINCE IS ORDINRY PEOPLE(JIHYO X JUGKOOK)Where stories live. Discover now