Jokes

59 3 2
                                    

1. -Alle børnene var i skole undtagen Frank han røvede en bank.

2. -Alle børnene var i skole undtagen Mogens han var på bogens

3. -Alle børnenes farver er røde undtagen søde hendes var blå, hey vent det ligner jo en ske.. med ble.

4. -Hej jeg er en nisse, jeg skriver mit ballade ud i en kladde. Jeg er god til at pynte, og mit yndlingsslik er peberpynte.. min yndlingdag er jul, og husk nu ikke at pynte om med gul!

5. -jeg elsker stjerner, min familie har faktisk hjerner, det ville være sødt at du lå på noget blødt. Læg dig nu til at falde i søvn, inden jævlen når at få sin hævn.

5. -Signe er en bøf, der siger "ØFØF" hun kan godt lide grise nær de begynder at fnise, hendes livret er pizza og hendes far er wiz kalifa. Signe elsker slik og det får hun om et øjeblik. Signe har en julekalender, hun elsker overalt på jorden, og hun ridder på fjorden.

6. -Marie elsker sit liv, og hun har et tøjstativ. Hun har fået det af leah og det er købt i IKEA, maie har et enkelt mål, og hun vil spise kagen hun kalder for bo staal

7. -Anna elsker banana, Anna går med bandana, Anna elsker bøf og det lyder som om hendes hund siger øf, Anna har en mor (no shit) og Anna rynker på næsen lidt

8. -Hannah elsker Montana. Hendes livret er risengrød, hendes mor laver den blød. Hannah har en søster, Som elsker noget der lyster

9. -Maja går med ble, hun spiser pølse med en ske.. men det er fordi at hun er høm høm, der får en god løn løn. Maja elsker Selma, fordi hun er så lækker men det ender med at Maja flækker, en leverpostej hun kalder for Theis.

10. -Sofie går til dans, mange mener at Sofie er en svans. Sofie har 3 søstre, hun godt kan li', Sofie er 10, Sofie er min bedste ven, og min gamle nabo hedder Svend.

JokesWhere stories live. Discover now