İLK GÜN

8 1 1
                                    

Saatin çalmasıyla gözlerimi araladım,en az üçkere çaldıktan sonra hafifçe sağa döndüm ve saati durdurdum.Telefonu elime aldım ve saat'e baktım gözlerim birden açıldı,iş görüşmesine geç kalacaktım hemem üstüme birşeyler aramaya başladım,kısa siyah buluzumu üzerime giydim.Altıma ne giyeceğimi düşünürken kot şortumu gördüm ve hemen altıma giydim.Makyaj'ımı tamamladım,çıkacakkende üzerime kot ceketimi aldım.Kapının kolunu tuttum ve kapı çaldı kim diye düşünürken can bana seslendi "evdemisin?" kapıyı açtım "evet" diye cevap verdim.Dışarıda seni bekliyordum dedi "ahh" unutmuşum anlaştığımızı diyerek, hadi gitmeliyiz geç kalamam dedim.Arabaya bindim,kemerimi bağladım.Senlede konuşmaya doyulmuyor."hıh"ukala,Can elini dizime doğru dahada yakınlaştırmıştı,sonrada dizime elini koydu bana çok güzel olduğumu söyledi elini ittim ve can sen ne yapıyorsun dedim bana üzğün olduğunu soyledi birden kendime karşı koyamadım dedi.Daha aramızda hiç bir ilişki yokdu ben Can'ı sadece arkadaşım olarak gördüm.İş yerimin kapısına gelmiştik  arabadan indim ve kafamı kaldırdım kocaman bir Holding vardı karşımda.Can bakıyorumda baya etkilenmiş gibisin neyse görüşürüz dedi ve gitti.İçeri doğru gidiyordum,danışmana doğru yürüdüm ve titrek bir sesle "merhaba ben" dememe kalmadan evet sen şu yeni sekreter olmalısın biliyorum seni,sen Kömür beyin yeni sekreterisin dedi.Peki onu nerede bulabilirim diye sordum,96. kat dedi asansörde  hemen solda diyerek beni yolladı, nekadarda tuhaf.Asansöre bindim ve 96.kata bastım, kapı açıldı ve kafamı kaldırdığım gibi siyah gözlerle karşılaştım birden yere düştüm, eliyle elimi kavradı ve gözlerime baktı,gözlerin ne kadar güzel bir mavi renk diyerek beni ayağa kaldırdı ve kendine doğru yakınlaştırdı, kendimi geri çektim ve teşekkür ederim size bir soru sorabilirmiyim? kömür beyi nerede bulabilirim? dedim, kıravatını düzelterek işte burda dedi,"eee" merhaba kömür bey pardon böyle bir  şekilde tanışmak istemezdim,hayır aslında böyle daha iyi oldu dedi,şey bana sizin yeni sekreteriniz olduğum soylendi,evet o yeni kız sen olmalısın,hoş geldin hadi  sen beni odamda bekle biraz işim var dedi hemen döneceyim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KÖMÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin