Pov rosa
Ik stond daar maar ongemakkelijk terwijl ze elkaar nu al twee minuten aan het knuffelen waren. Na nog een minuut waren ze eindelijk klaar en keek ik hun ongemakkelijk aan. "O ja rosa dit is melissa een jeugdvriendin van me" zei hij.
"En ex leuk je te ontmoeten rosa hoe ken jij tylor" zei ze terwijl ze mijn hand schudde en heel dicht bij tylor stond. Een gevoel borrelde in mijn buik en het was geen fijn gevoel. Ik kon nu al zeggen dat ik haar niet echt mag.
"Ik ben rosalinda Bolicia novia primavera Petrova kroonprinses van Spanje en tylor is mijn bodyguard en goede vriend" zei ik zodat ze meteen weet wie ik ben.
"Oh wauw dat noem ik nog is een titel. En tylor met goede vriend bedoelt ze gewoon vrienden of vriendje?" Vroeg ze met wapperende wimpers naar tylor. Ik draaide mijn ogen wat tylor zag en hij nam een afstand van haar.
"Daar zijn Rosa en ik nog niet uit" zei hij en hij trok me dichter bij me. Een triomfantelijk lachje kam op mijn gezicht. "Zullen naar binnen ik wil zoë wel echt zien" zei ik. Tylor knikte en we lieten melissa versteld buiten staan.
We liepen naar binnen naar de woonkamer en we zagen de zes jarige zoë voor de tv zitten. Tylor rende naar haar toe en gaf haar een knuffel. "Tyty ik heb je gemist" zei ze en knuffelde hem terug. "En ik?" Vroeg ik met een grote glimlach. Ik hoorde haar lachen en ze rende naar mij toe en knuffelde me. "Rosa wil je met mij spelen want melissa kan niet spelen" fluisterde ze in mijn oor.
"Hahaha is goed" zei ik en legde haar weer op de grond. Ik liep naar de keuken om wat drinken te pakken voor ons allen. Tot ik tegen de muur gedrukt werd ik keek wie het was en zag dat het melissa was. Ik keek naar haar hand en zag een mes.
"Tylor is van mij het boeit me niet wie je bent maar hij is van mij als ik je iets zie doen bij hem dan steek ik je met dit mes en laat je lijden" zei ze dreigend. Dit was voor mij te druppel ik liet mijn trainingen van pas komen trok het mes uit haar handen. Gooide haar met al mijn kracht over het keuken eiland ik hoorde de glazen vallen en haar boven op ze. Ze stond op en keek me woest aan ze deed de wurggreep ik kreeg even geen adem meer. Ik duwde haar over mijn schouder ging op haar buik zitten en gaf haar een paar klappen tegen haar kaken. Ik hoorde de deur open gaan en iemand mijn naam schreeuwen. Ik negeerde het en ging door ik pakte het mes dat op de grond lag. Ik voelde twee armen mij wegtrekken.
Ik Schreeuwde mijn woede uit liet het mes Vallen Schelde melissa uit in het Spaans. "Si yo te en tiempo alguno contra glena venir en España querer te salir para te alojar pues tarde dejar no con vida fuera de aquí eso ilaga yo príncipe desde España!!" Riep ik (als ik je ooit tegen kom in spanje moet je vluchten voor je leven want ik laat je niet levend weg komen dat zweer ik als kroonprinses van spanje)
tylor bracht me naar de gang en ik viel huilend op de grond hij knuffelde me en fluisterde lieve woordjes in. "Die trainingen hebben geholpen" zei ik lachend nog een beetje snikkend. "Wat gebeurde er?" Vroeg tylor.
"Nou ik ging naar de keuken toen werd ik tegen de muur geduwd en eerst dacht ik dat jij het was omdat je soms gewoon geil bent weet je . Maar toen ging ze dreigen en zei ze dat ze me zou steken als ik bij je in de buurt kwam ik heb de mes afgepakt haar weg gegooid en geslagen het werd gewoon zwart en ik hoorde je niet" stammelde ik.
Om me te stoppen plante hij zijn lippen op die van mij ik zoende hem terug. Hij vroeg toestemming en ik gaf hem dat onze tongen dansten om elkaar ik voelde dat ik op iets zachts gelegd werd de bekende vlinders kwamen terug. Tylor wou verder maar daar ben ik nog niet klaar voor.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Oke dubbele update ik weet niet wrm hahah maar ik had zo een gevoel dat ik dit moest doen.
Hoop dat jullie het leuk vinden
JE LEEST
i'm a Queen (Voltooid)
Подростковая литератураdit is het tweede deel van i'm a princes ik raad aan om eerst dat boek te lezen en daarna deze. Rosalinda Bolicia novia primavera Petrova is kroonprinses van Spanje getrouwd met leon alonso vernando espinoza en zwanger van hem. Rosa moet op haar een...