Bormen Özeti

7 0 0
                                    

Hayatının daha neye üzülüceğini bilmediği zamanlarında darbeler almaya başlayan bir çocuktu o. Babası kadar sevdiği amcasıyla gece geç bir vakitte simit almaya gitmişti.Amcası ona içerde durmasını söyledi parayı bozdurup gelecekti fakat gelemedi. O zamanlarda başlamıştı onun hikayesi amcasının borç aldığı tefeci tarafından sokağın ortasında vurulmasıyla başlamıştı onun hikayesi. Bunun üzerine babasının amcasının katilini bıçaklamasıyla 2 yıl hapis yattığı bir zamandan geçiyordu. Psikolojik tedavi gördü ilaçlar kullandı fakat onunki o kadar kolay atlatılacak bi yara değildi babası hapisten çıktığında o zamandan beri ilk defa normal biri gibi güldü mutlu oldu ama uzun sürmeyecekti onu daha büyük engeller bekliyordu.Lise haytatına başladığında haplarını yavaş yabaş azaltıyordu taki onu görene kadar o evet doğru bildiniz o kız herkesin hayatını değiştiren o kız evet onun takıntısı olup duygularını bastırdı ve ilaçlarını bıraktı daha sonra daha eğlenceli ve sosyal bir insan oldu gülmediği an yoktu ama kimse bilmiyordu ki bu onun savunma mekanizması. Sevdiği kızın ona bakmıyacağını anladığında unutmaya çalıştı fakat olmadı. Bir gün gelir senide sınar hayat alır elinde olan son umudunu işte o an gelmişti onun için ama o kız ona hiç bir şey için umut bitmemiştir dedi ona. Ona dedi ya ona o çocuğa işte o çocuk hayatın acımasızlığını anladı sevdiği kızın ona her şey için bir umut vardır demesini gerektircek kadar umutsuzdu o taki bormen olana kadar...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 22, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BormenWhere stories live. Discover now