[toimetamata]
11. peatükk – Talendid
Kui ma õhtul keskuse poole sammun, laulan iseendale, et hoida oma mõtted veidi aega töös. Laulan Paradies Fears'i Yours Truly, sest et see on tõenäoliselt mu lemmiklaul sellest bändilt. See on imeilus laul ja selle klaveril mängimine annab mulle alati selle imelise tunde, ning ma sulgen silmad ja kujutlen asju ette, mis on tegelikkusest nii erinevad. Ma kujutlen ennast laval, mis on süsimust, ja rambivalgus on ainult klaveril, mida ma mängin; ma isegi ei näe publikut, aga mängin ja laulan sellise kirglikkusega, mille see lugu minus üles äratab.
Niisiis, laulmine kui ma kõnnin, selle ette kujutamine aitab mul üsnagi palju mitte mõelda ükskõik millele peale muusika.
Selleks ajaks kui ma keskusesse jõuan, olen laulu juba paar korda jõudnud laulda ja isegi mõne miksi teha teiste lauludega, millel on sarnane alatoon. Ja minuga on kõik okei, enne kui uksest sisse astun, ja näen kõiki neid inimesi seal. Kuigi kell on pärast kümmet õhtul ja see osa kompleksist ei ole kunagi rahvast täis, ma ikka näen mõningaid inimesi. Keegi ei pane mind tähele; olen nagu tüdruk, kes kõnnib mööda seina ja peaaegu võiksin seina sulanduda, nagu oleksin seinavärv. Tüdruk, kes vaatab maha jalgadele, kui ta kõnnib; mu punased juuksed on vajunud joana ümber mu näo, peitmas end kõigist teistest. Ma emban end, käed tihedalt enda ümber kaitsepoosis. Ma päriselt ei arva, et nad teeks mulle kurja, miks nad seda peaks tegema? Ikkagi, mu keha reageerib nii ja tekib ärevus, mis paneb mu südame kiirenema sest, et ma tean, et inimesed liiguvad siin ringi.
Üritan kiirustada muusikatuppa, aga ma ei tea miks siin on täna palju rohkem inimesi, kui tavaliselt. Mitte külalisi, vaid teisi töötajaid, kes lähevad ühest kohast teise ja ma imestan, kas siin on mingi üritus.
Näen suur punast ust, mis viib muusikatuppa, aga kuulen kedagi seal naermas ja ma ei tea miks, aga see paneb mu peatuma. Pressin ennast vastu seina, umbes nagu oleksin üks selle osa, ja isegi hoian hinge kinni kui ringi vaatan ning otsin kohta, kust naer tuleb. Ma ei tea miks ma ei saa seda ignoreerida ja mu süda puperdab veel kiiremini kui ma jälgin, niikaua kui leian nad.
Harry ja Niall, mõlemad tulevad hommikumantlites ja märgade juustega tõenäoliselt basseinist, ning naeravad kõvahäälselt. Õigupoolest, tundub nagu Niall on naeru kätte suremas, ja ma mõtlen, kas peaksin ta tervise pärast muretsema, aga kui Harry ei tundu olevat mures, siis peaks blondiga kõik korras olema.
Nad kõnnivad must mööda nagu mind polekski seal, nagu kõik teised seda teevad, ja esimest korda mind häirib see. Võib-olla selle pärast, et see oli Harry; sest, et ma olen temaga terve see aeg rääkida tahtnud ja ta läks mind järve äärest otsima, aga kui ma olen siin; kui ma olen tema kuningriigis – niivõrd kuivõrd –, ei näe ta mind. Ja minu silmad on temale lukustunud, jälgivad teda niikaua kuni ta kaob silmist. Ales siis ohkan sügavalt, alla andnult; ma isegi tunnen nagu ma oleks kokku kuivanud ja olen väiksem, kui ma juba olin.
„Hei Harry," sosistan suletud silmadega. Seda ma oleksingi pidanud ütlema, kui ta minust möödus; ma oleksin pidanud ta nime hüüdma ja teda tervitama; vabandama selle pärast, et ma varem talle ei vastanud ja et ma pole tumm. Aga muidugi ma ei teinud seda.
Raputan pead ja ohkan veelkord; lihtsalt, et end seinalt eemaldada ja lõpuks muusikatuppa minna. Tegelikult on mõttetu selle mõtte juurde jääda, püsida sellel, mida ma ei teinud. Minevikku ei saa ju muuta.
Sulgen uksed enda taga järgmise sügava hingetõmbega ja selle asemel, et ohe koristama hakata, haaran ühe kitarridest ja mängin lugu, mis mu pähe tuleb. Leian end mängimast lugu Falling Slowly ja see laul rahustab mind. Ma armastan seda lugu. Ma armastan muusikali Once; see on nii imeline ja kõik laulud selles on täiesti imetlusväärsed. Falling Slowly on tõenäoliselt üks parimaid laule, mis eksisteerib; ma lihtsalt armastan seda.
YOU ARE READING
Väike Arg Ariel (ft. Harry Styles) / Little Shy Ariel (Eesti keeles)
Teen FictionMulle pandi nimi Väikese Merineitsi järgi, arvamuses, et ma olen tugev ja vapper. Nimi, mis oleks vääriline printsessile, mu ema ütles. Aga ma ei vahetanud oma häält nägusa printsi vastu, mul lihtsalt ei olnud seda kunagi. Ma olen alati olnud arg...