Bu durumu bir süre Çığıldan saklamaya çalıştım bir yandan da harıl harıl ders çalışmaya devam ediyordum...
*******************
Bir gün arkadaşlar ile kurs çıkışı yeni yapılan parka gitmeye karar verdik.
Hep beraber parka gittik Arya da dershane den sonra yanımıza gelecekti biz parka gittik sonra Arya geldi. Ve tahimin edin orada kim vardı Ekinnnn !!!!!!!
********************
Çığıl ' ı görmelisiniz kalp atışları çok ama çok hızlıydı çığılı sakinleştirirken
Ekin bana "Kurs ne zaman bitti " dedi
Bende yarım saat olmuştur diye cevap verdim. Sonra biz kızlarla muhabbet etmeye başladık ki...
********************
Üzeri kapalı olan kaydırağın tepesinde çocuklar bağırmaya başladı.
Tabii bende hemen yukarı çıktım ekin ve onun saçma sapan arkadaşları kaydırağı tıkamış. Nasıl bir şey bu böyle...
*******************
Bende kaydıraktan ekin' e bağırmaya başladım.. " Seni salak çocuk hemen aç şu kaydırağı çocuklar binecek.."
(Açmadı tabii)...
Sonra bir bayan (çocukların annesi galiba ) onlara bağırdı..."çabuk inin şuradan çocuklar binecek "
Teker teker içeriden çıkmaya başladılar. İçeriden çıkan kişilerin haddi hesabı yoktu .. (acaba o kadar kişi nasıl sığdı o küçücük yere..)
******************
Ben kaydırağın tepesinde kaldım tabii ordan çocukları yönetiyorum , sıra onda veya sende diye..
Ekin in arkadaşları ekin e beni göstererek " bak seninki " gibi laflar ediyorlardı... Ben yine aldırış etmeden önüme baktım ama son yaptıkları artık yetti dedirtti..
*******************
Bana " Ekin ' i sana ayarlayayım mı ?"
Dedi.... ( yok artık ..)
Bende "samalamayın sizi aptallar." Dedim ... Ve yine bu durumu Çığıldan saklamaya karar verdim...
*******************
Sinirden ne yapacağımı şaşırmış durumdaydım .... arkadaşlarımla vedalaşıp eve gitmeye karar verdim..
Zaten yolda giderken de bana "Ekin seni seviyor , ekin seni seviyor" diye bağırdılar sinirimden ağlaya ağlaya eve gittim .....
********************
Artık bu konu kafama takılmıştı.
Bende bir plan yapmaya karar verdim ekin in kimi sevdiğini bulmak , için..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYVAH OKUL ÇILDIRMAK ÜZERE
Humorherkes den nefret ediyorum!! hayat anlamsız !! bu okula ilk geldiğimde böyle değildi.tamam tamam en baştan başlayalım... ******************* Ben Bâde , şu okul kadar sıkıcı ama sıkıcı olmasına rağmen seni oraya bağlayan, başka bir şey yok. 5.sınıfa...