Met een Elsa vlecht kwam ik uit mijn kamer. 'Eindelijk ben je klaar.' Pascall rolde met zijn ogen. Duidelijk had hij lang staan wachten. Joost duwde bijna de camera in mijn gezicht. 'Eindelijk is het enige meisje van de hele vakantie klaar.' Hij draaide samen met de camera richting de lift. Pascall stond al als een malloot op het lift knopje te rammen. 'Rustig anders is dadelijk kapot en moeten we met de trap.' Pascall zuchtte. Hij stopte wel met het rammen op het knopje. Toen ik een keer op het knopje duwde ging de lift gelijk open.
'Trouwens, er komt ook een vriend van ons hiernaartoe.' Ik keek blij op. Geen flauw idee wie het was maar dat maakt me niet zo veel uit. Ik stond in de lobby en zag nog een jongen bij de andere staan. 'Hij is er dus al.' Hij liep naar Pascall en Joost toe. 'Yoo gasten.' Ze deden iets van een broederlijke omhelzing. 'Yoo Duncan.' Oh dus dat is die Duncan waar ze soms met opnemen. 'Wie is dit? Is dat dat knappe zusje?' Ik keek geërgerd naar Pascall. Soms kan die ook te ver gaan. 'Nee. Ik ben gewoon Peline.' Ik gaf Duncan een hand.
Lachend liepen we naar de rest. 'Dus een of andere club?' We knikte een voor een. 'Welke?' Dat was een goede vraag die Harm stelde. 'Wacht anders hier. Ben zo terug.' Ik liep langs iedereen af naar buiten. Marije liep namelijk buiten. 'Als het maar niet zo lang duurt als toen je moest omkleden.' Ik stak mijn middelvinger naar hem op en liep door. Vanuit het hotel hoorde ik nog zo'n oeehhh. Ik tikte Marije op haar schouder toen ik achter haar stond. Marije sprong op en keek geschrokken achterom. 'Sorry.'
'Geeft niks. Ik schrik snel.' Ik glimlachte naar haar. 'Uhm, kan ik je iets vragen?' Ze knikte. Anders had ze pech want ik ging het toch vragen. 'Waar is hier ergens een club?' Marije pakte een kaart tevoorschijn. 'Als je dan zo zo en zo loopt ben je er.' Ik knikte en liep terug. De jongens keken me verbaasd aan. 'Wat is er?' Hun mond vielen allemaal tegelijk open. 'Je hebt een mes tegen gehouden zonder dat je het zelf wist!?' Ik keek vragend naar de jongens. Daarna keek ik nog even naar de plek waar ik en Marije stonden te praten.
Daar lag een mes met allemaal bloed. Bang keek ik achterom. 'Hoe dan?' Iedereen haalde zijn schouders op. 'Ik weet wel waar een club is.' Ik haalde me schouders op en liep in de richting die Marije had gezegd. Na een paar minuten kwamen we aan bij een of andere club. We liepen binnen en zagen dat het heel druk was. 'Yup, dit is de club.' Harm begon opeens voor zich te staren. Er stond een meisje te dansen. Waarschijnlijk keek hij daarnaar. 'Joo. Ik ben bij de bar als jullie me zoeken.' Ik liep samen met Pascall naar de bar.
We bestelde iets van raar gekleurde drankjes. Er zat alcohol in dus Pascall bestelde er gelijk een paar. Iedereen, behalve Pascall en ik, waren aan het dansen. Ik had helemaal geen zin in dansen. Vooral omdat ik het niet kan. 'Pascall rustig aan hè met de drankjes.' Harm, die met veel drankjes stond, begon te lachen. 'Wat ga jij dan doen met al die drankjes?' Harm keek me ondeugend aan en liep weer de dansvloer op. Die drankjes waren vast ook voor de rest die aan het dansen waren. Harm danste samen met een meisje. Joost, Link, Jer en Duncan danste ook als gekken.
Maar ja, dat is gewoon hoe ze zijn. 'Wil je niet gaan dansen?' Ik keek naar Pascall en schudde mijn hoofd. Toen zag ik veel glazen voor Pascall staan. Ik zuchtte. Als Pascall niet snel ophoudt dan ga ik met hem terug. Hij mag geen kater krijgen morgenochtend. Dan moet ik voor de zoveelste keer voor hem zorgen. Ik vind het nooit erg, maar Pascall heeft dan veel koppijn en dan is die vervelend. 'Jij gaat mee.' Link tilde me over zijn schouder en zette me neer op de dansvloer. 'Ik kan niet dansen en dat weet je best.'
Joost en Link begonnen vreemd om me heen te dansen. Ik keek Jer smekend aan. 'Kan ik je even lenen van Link?' Ik knikte. Jer trok me mee aan mijn arm. 'Dankjewel Jer. Dit is beter dan dansen.' Jer en ik hadden nog een hele tijd gelachen. Na een paar uur kwamen er een dronken Link en een dronken Pascall naar me toe. 'Oh nee. Ik had jullie meer in de gaten moeten houden.' Link ging met zijn arm aan me hangen. 'Je bent heel mooi.' Link tikte mijn neus aan. 'Jullie gaan met me mee naar de kamer.'
Jer die nam Pascall mee en ik Link. Ze moesten nu al weg anders zopen ze zichzelf in een coma. Pascall deed dat al een paar keer bijna. We legde Pascall en Link in een kamer zodat we beter op ze konden letten. Nou ja, we was het niet echt. Jer ging terug. Harm en Joost waren daar namelijk nog. Nu was ik alleen met twee dronkenlappen. Pascall die was gelukkig nog niet zo erg dronken als Link. Daarom ging Pascall maar slapen. 'Weet je dat je echt heel mooi bent?' Link deed mijn haar achter mijn oor.
Dacht hij maar ook zo over mij als hij niet dronken is. Ik legde voorzichtig Link neer. Link bleef me aan staren met zijn mooie groene ogen. Wacht wat... Ik denk dat bij mij de alcohol ook mijn brein bereikt. Ik sta op en loop naar het kleine keukentje dat in het appartement zat. Met twee glazen drinken liep ik terug. Voor Link water, voor mij cola. 'Hier drink water.' Met trillende handen pakte Link het water aan. Het was best zielig om het te zien. Hij is donker, maar moet van mij wel iets drinken. 'Kan je bij komen liggen dan kan ik namelijk beter slapen?' Ik knikte maar en ging naast hem liggen. Link gaf me een kus op mijn mond. Met een raar gevoel viel ik in slaap.
YOU ARE READING
My Brother Is A FREAKING Streamer
FanficHaar broer (Pascall) is altijd veel te luid in zijn streams. Dit stoort Peline wanneer ze slaapt of met haar huiswerk bezig is. Gelukkig kan ze dan altijd Link bellen of appen die haar iets blijer maakt. Ook spreekt ze vaak met Jeremy af om samen e...