'Wat moet ik de rest vertellen, als ik terug ben. Als ik uberhaupt terug kom' zeg ik. Brian zucht. 'Ik zorg dat je terug gaat' 'En wat als ik dat niet wil'. Brian kijkt me aan. 'Ja lastig uit te leggen'. Ik heb de arm van Brian vast. We lopen door de grote lobby. Veel beveiliging loopt hier rond. Een oortje heb ik in, Brian ook. 'Dus je gaat aan de bar zitten, en als je doelwit ziet , erop af en laat je beste charmes zien' zegt de stem in mijn oor. Ik knik. Ik kijk naar mijn borsten. 'Dat komt goed ' lach ik. Brian lacht. 'Ik snap het'. We lopen de bar binnen en een sterke geur van drank en parfum ruik je. Brian gaat voor me staan. 'Zorg dat ze niet bij je been komen'. Ik knik. Ik zorg dat je iets meer decolleté ziet. 'Let's go' zeg ik. Ik loop langs Brian en ga aan de bar zitten. 'Voor mij een rode wodka'. De bartender knikt. Hij zet een martini glas voor me en doet er wat ijsblokjes in en schenkt er rode wodka in. 'Dank je wel'. Ik neem er een klein slokje van. Ik kijk de zaal rond. Veel mannen in pakken en paar lelijke modellen die aan ze hangen en wat overdreven lachen. Ik rol geïeriteerd met mijn ogen. 'Ja dat dus' hoor ik Brian zeggen. Ik kijk rond. Brian staat bij een klein groepje. Hij glimlacht. 'Hij komt naar je toe' zegt hij. En Brian loopt weg. 'Een mooie dame die hier alleen zit' zegt een mannenstem. Ik draai om en verstijf een beetje. Hoe kan dat ? Bjorn. Nee hij is dood. Hij gaat zitten. 'Ik ben Gio'. Opgelucht zucht ik. 'Ik ben niet Bjorn, als je dat dacht' lacht Gio. 'Ja zo iets dacht ik' lach ik. Gio lacht. 'Hij is mijn tweelingbroer, een-eigen tweeling' 'Zoiets dacht ik'. Gio lacht. 'Voor mij een glaasje Jack Daniels' 'Dat is hem' zegt de stem van Brian in het oortje. Natuurlijk denk ik bij mezelf. 'Dus en wat doe jij hier' zeg ik. Ik ga leg mijn been over mijn been. 'Ah zakenman' 'Druk leven dan'. Gio knikt. Hij neemt een slokje. 'En jij' 'Uhm ja' zeg ik. Gio lacht kort. 'Niet echt een baan ?' 'Net paar dagen uit gevangenis, ik ben met mijn broer hier' 'Ah'. Gio staart me aan. Hij heeft echt letterlijk precies het zelfde gezicht als Bjorn. Niet dat er eentje een moedervlek heeft , nee . Exact. Een telefoon gaat over en Gio neemt op. 'Ja kom erraan' 'Moet je nu al weg' zeg ik. Ik leg een hand op zijn been. Gio zie ik grijnzen. Hij hangt op. 'Niet persee nu'. Ik grijns. Sukkel. 'Hij gaat naar hoofdgang , naar de kamers naar boven. Maak hem bewusteloos' zegt de stem van Samuel. 'Kom mee' zeg ik . Ik kom van de kruk af en pak zijn hand en loop weg. We wringen ons tussen de mensen door en inderdaad. We komen in een gang. Dan duwt Gio me tegen de muur en gaat met zijn vingers over mijn armen. 'Ik heb 15 minuten' 'Ik niet' en een harde elleboog stoot krijgt hij tegen zijn slaap en hij valt neer. 'Net zo'n goorlap als Bjorn' 'klasse' zegt Samuel. Hij komt aanlopen. Brian loopt acher hem en nog 2 mannen. Brian loopt naar mij toe en slaat een arm om me heen en geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'Goed gedaan'. Snel bedek ik mijn decolleté. 'Dank je'.
~
Ik zit met mijn benen over de benen van Brian. Ik heb een glas wijn vast en Brian een flesje bier. 'Eerlijk het was wel grappig om hem zo'n klap te verkopen, want...'. Ik slik de rest van de woorden in. 'Nee want' 'Nee niks'. Ik zucht diep en drink de rest op. 'Ik heb zijn broer vermoord en de baas van hem. Daarom ben ik de bak in gegaan' 'Gelukkf herkende hij je niet' 'En anders wel. Nou en. Tis toch het nieuws rond gegaan' 'Je bent in je gezicht ook ouder geworden hè en je haar is ook anders'. Ik knik. 'Maar alsnog herken je mij '. Brian knikt. 'Ja dat is waar'. Ik zucht. 'Wat moeten we verder doen' 'We hebben ff rust, morgen avond word het iets pittiger'. Ik glimlach. Ik ga tegen de rugleuning aan liggen en Brian gaat lichtjes door mijn haren. 'Je weet dat ik je zo erg heb gemist' 'Ik jou ook' zeg ik half slapend. Brian glimlacht. Zijn haar zit plat op zijn hoofd. Totaal geen model. Niks. Langzaam vallen mijn ogen dicht.
••••
FIJNE AVOND MENSENNNNNNN
BIJNA KERST (eerst sinterklaas)😂😁
JE LEEST
HIS STORY BOOK 5
Genç KurguBOOK 5: Brother and sister -Dit boek word eerst in de ogen van Breyan verteld en daarna Casper **ik raad aan om boek 4 te lezen ** *** Breyan's leven gaat eindelijk weer door nadat het voor even stop heeft gestaan. Ze probeert een leven op te bouwen...