6. BÖLÜM

4 1 0
                                    

   Uyumak istiyordum ama aklıma takılan bir sürü soru vardı. Ateş'le Toprak arasında ne geçmişti deli gibi merak ediyorum. Ateş'in aşağıda olmasına rağmen O'na bu konuyla ilgili asla bir şey soramazdım. Ateş çok değişik bir çocuk. Dengesiz ve egoist. Beni durup dururken öpmesi,sırıtması,beni merak edişi... bunların hepsi çok güzel şeylerdi ama daha yeni tanıdığım bir kişi için oldukça fazlaydı. Ateş'i düşündükçe beni öpmesi aklıma geliyor ve yanaklarım kızarıyor. Bu düşünceyle yorganı biraz daha kafama çektiğim sırada kapı açıldı.

"Su merhaba. Nasılsın?" Deniz'in geldiğini anladığımda kafamı yorganın altından çıkardım. O'na baktığımda odamı inceliyordu. Klasik bir odaya sahiptim. Kapının karşısında yatağım ve iki yanında komodinlerim,yatağın çaprazında üzeri kitaplarla dolu bir çalışma masam ve dolabım vardı. Duvarlardan birisi benim en sevdiğim zamanlarda çekilmiş olan fotoğraflarım ile doluydu. O duvara bakan küçük bir l koltuğum vardı. Büyük ama sade bir odaya sahiptim.

"Merhaba. iyiyim sen nasılsın?"

"iyiyim." Yataktan çıkıp koltuğa doğru ilerledim. Deniz beni takip edip yanıma geldiğinde fotoğraflara bakmaya başladı. Bazı fotoğraflarıma bakarken sırıtıyordu. Zamana göre dizmiştim fotoğrafları ve diğer fotoğraflara bakmayıp  Toprak ile çekildiğimiz bir fotoğrafın üzerinde durdu. Gülümseyip fotoğrafı okşadığı sırada bana baktı. Telefonum yanımda olduğu için O'na bakmıyormuş gibi yaptım. O'nu izlemediğimi düşündüğü bir sırada fotoğrafı yerinden alıp çantasına attı. Beni şaşırtmıştı. Bir insan neden arkadaşının fotoğrafını gizlice alırki? Deniz hakkında kafamda şüphelerim oluşmaya başladı. Yanıma gelip oturduğunda bana gülümsedi. Ama bu ilk tanıştığımız zamanki gibi içten bir gülümseme değildi.

"Eeee Toprak'la nasıl gidiyor?" Bunu iğneleyici bir şekilde söylemişti. Ateş beni öptükten sonra her şeyi Toprak'a mesaj yoluyla anlatmıştım.

"Iyi gidiyor." Bana baktığında iyi olmadığını hissetmiştim. Yüzü sararmıştı. Cidden neler oluyor? Bir insan arkadaşının sevgilisi oldu diye neden üzülür ki? Deniz'in Toprak'ı sevme ihtimali olabilirmiydi bilmiyorum ama Toprak resmini gizlice aldığını bilse Deniz'le konuşurmuydu bilmiyorum. Ama şuan söylemeyecektim.

"Bugün bir şeyler yapalım mı?"kendine gelmeye çalışıyordu. Masanın üzerinde ki suyu kafamla işaret ettiğimde yerinden kalkıp suyu içti.

"Üzgünüm. Bugün Toprak'la buluşacağız başka zaman." Dediğim cümleyle tek kaşını kaldırmış bana bakıyordu.

"Hmmm peki. Neyse ben çıkacağım. Görüşürüz."el salladığımda beyaz renkteki kapıya doğru ilerledi. Odadan çıktığında hazırlanmaya başladım.

   Üzerime saksı mavisi dizimin üzerinde biten bir etek, siyah külotlu çorap,gri kazak ve deri ceketimi giydikten sonra hafif bir makyaj yaptım. Saçlarımı doğal haliyle bıraktıktan sonra eteğimle aynı renge sahip babetlerimi alıp aşağı indim. Anne ve babam evde yoktu. Sevda teyzede hala gelmemişti. Salona geçip televizyonun hemen karşısında duran koltuğa oturdum. Toprak'a hazır olduğuma dair bir mesaj attıktan sonra müzik kanallarını gezinmeye başladım. Adela'nın send my love şarkısı çalmaya başladığında kumandayı koltuğa bıraktım. Telefonumu elime alıp instagrama girdim. Ateş bana istek atmıştı. Isteğini kabul edip fotoğraflarına bakmaya başladım.  En son paylaştığı fotoğrafında üzerinde siyah bir takım elbise ve beyaz gömleğiyle oldukça yakışıklı gözüküyordu. Hafif çıkan sakalları,geriye taranmış muhteşem saçları ve sert bakışlarıyla çok etkileyiciydi. Telefonuma gelen mesaj sesiyle instagramdan çıkıp mesajlara girdim.

Gönderen: Toprak

  Geldim.

Salondan çıkıp evin girişine gittim. Ayakkabılarımı giydikten sonra siyah küçük sırt çantamı alıp evden çıktım. Taksinin kapısını açıp Toprak'ın yanına oturdum. Sinirli gözüküyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İÇİMDEKİ ATEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin