-5-

19 4 0
                                    

Artık kendime üzülmemek için başka konularda kendime üzülüyordum. Bulduğum konu ise bir daha sevgilim olmayacak!

Kendime üzülmek için böyle bir konu bulmuştum. Ben zaten şirofren olduğum için dünyayı faklı görüyorum bunu anlatmama gerek yok.

Geçen hafta okula giderken birinin beni kendine çektiğini hisstettim. Kafamı kaldırmadan tekme attığım çocuğa tekmelerim sinek ısırığı gibi geldiğinden eminim.

Çocuk bana iyice sıkı sarıldığında artık pes etmiş ve yorulmuştum. Kafamı kaldırdığımda oha oldum. O çok yakışıklı bir çocuktu ve buz mavisi renginde kocaman gözleri vardı. Büyülü gözlerine bir müddet hapis kaldıktan sonra "Mal" diyip bir tekme attım. Çocuk inlerken ben de kollarının arasından kurtuldum. Bana bakıp " Ben Çağrı sen de İrem " diyip tekerardan sarıldı. Kolların kurtulmaya çalışırken beni kucağına alıp bir arabaya bindirdi. Kapıları kilitledi ben ise arabaya tekme atıyor küfür ediyor ve kapıyı açmaya çalışıyordum o ise bana "Kapıda çocuk kilidi var açamazsın "dedi. Ben de kapıları tekmelemeyi bırakıp onunla güzel bir şekilde konuşmaya çalıştım ama o yakışıklı tatlış çocuk bir bok demedi.

Arabayı durdurduğunda bir otele gelmiştik. Beni kucağına alıp sürüklemeye başladı ne kadar bağırsam da kimse yardım etmedi neden mi çünkü otel bu sapığın. Resepsiyona gidip 15 numara dedi. Ve adam hiç tereddütsüz anahtarı verdi.

Odaya geldiğimizde ben  banyodayım dedi. Ben ise hem sülalesine sayıyor hem kapıyı zorluyordum. Banyodan çıktıktan sonra kıyafetlerini alıp geri banyoya girdi. Çıktıktan sonra bir film açıp izlemeye başladı. Gece saat iki olmuştu ve benim uykum gelmişti o ise hala film izliyordu. Bende " şimdi ben uyuyacağım sen de yerde yatacaksın" diyip uyudum. Sabah kalktığımda bacağımın üstünde bir kol gördüm bu Çağrı' nın koluydu bir çığlık atıp yataktan kalktım ve ona vurmaya başladım. Daha sonra da yatağın üstüne çıkıp tekmeledim bir anda kolumdan tutup beni kandine çekti ve beni öptü. Beni daha önce kimse öpmemişti ama sanki o büyülüydü. Büyünün etkisinden kurtulduktan sonra ona bağırdım ve telefonumu aramaya başladım o anda telefonumun sim kartını kırdı pislik. Ben onun telefonunu aramaya başladım. Telefonunu bulduktan sonra pin ile karşılaştım fakat acil aramalara girdim acil arama ise sadece yüz on ikiyi arıyordu. 

Daha sonra telefonu bir hışımla biraz daha karistirdim ama pini açmadan telefon kimseyi aramıyordu sakinleştikten sonra "Domuzsun sen domuz" diye bağırdım. Daha sonra bana bakıp "Sen domuzsun diyosan" dedi . Domuz işte domuz açık net.

Bu Çağrı çıktığından beri bu hayaller daha azalmıştı. Sanırım benim şizofrenliğim yalnızlıktan kaynaklanıyormuş. Dedim ki masa dans etmeye başladı. Farklıydın işte düzelemeyecektim. Bu ilaçlar terapiler hepsi boktan ve bir işe yaramayan şeylerdi. Bana tek iyi gelen Çağrı ile uğraşmaktı sanırım.

Daha sonra otelin telefonundan kahvtı sipariş etti. Yemekler geldiğinde kıyamet sessizliği vardı. Ne ben ne o . Hiç kimse konuşmadı. En son sessizliği bozmaya karar verdiğime karar verip :
-- Kerem' i aramam lazım uzun zamandır hiç göremedim onları bari iyiyim diyim telefonda. Nolur...

Çağrı:
-- Tamam ama sadece bir dakikan var.dedi. Cebinden bir telefon çıkarıp bana doğru uzattı hemen telefonu alıp bir köşeye çekildim  ve Kerem' i aradım açtığında tam soru soracaktı ki "Kaçırıldım ve sadece bir dakikam var konuşmak için iyiyim merak etmeyin bizim okulun karşısındaki yoldan dümdüz gidin bir otel var orada durun ordayım. Dedim. Kerem:
--Tamam seni özledik hemen oraya geliyoruz. Dedi ve Çağrı " Hadi süren bitti ver şunu diye tısladı daha telefon kapanmadığı için Kerem bunu duydu ve "Pis pezevenk sen gö..." görürsün diyemeden telefonu yüzüne kapattı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 06, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ŞizofrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin