-Timy esti chiar porc!!spun furioasa..😠😠
-De ce Emma?spun curios,simtindu.ma putin vinovat.
-Pentru ca noi doi suntem intr.o relatie si tu ma inseli cu Zoie?!
-Mnuu..nu am facut nimic,ea a venit la mine si m.a luat in brate.
-Si tu te.ai simtit bine!
-Ba nuuu!!
-Ok..ok crezi ce vrei eu plec .Atunci cand o sa te simti in stare sa vorbesti cu mine si sa ma asculti imi dai un mesaj.
-Adica niciodata!zic furioasa..😠😠😠😠
-Mdaa...mai vedem asta.
Plec suparata spre casa si ma intalnesc cu Ioana.Ea ma vede trista si ma intreaba ce am patit.Ii zic cu o voce trista un simplu ,,nimic".Ea stiindu.ma prea bine isi da seama ca am patit ceva si pana nu i.am zis tot nu s.a oprit a ma stresa.I.am explicat tot ce s.a intamplat si mi.a zis sa nu fiu trista pentru ca o sa se intoarca la mine..,logic ca eu,nu am ascultato si am mers pe ,,drumul inimii".Imi iau la revedere de la Ioana si plec insepre casa.Pe drum,ma suna Timy,ii respimg si imi continui drumul .Dupa cateva minute iar ma suna si tot asa o tine tot drumul,pana la urma imi inchid telefonul ca sa nu mai primesc niciun semn de viata de la el.Imi arunc telefonul pe jos si ma arunc in pat si incep sa plang.Dupa cateva minute intra mama.
-Ce ai patit Emma??
-Nimic,mamă.
-Atunci de ce plangi?
-Nu mai conteaza,lasa.mă o sa fiu bine doar LASA.MĂ!!
Iese mama din camera si peste cateva secunde primesc un colet.Ies afara si il iau din posta.Era de la Timy un buchet foarte mare de vreo 21 de trandafiri rosii,cum imi plac mie.Il iau si intru in casa.Ma duc la mine in camera iau o foie si incep sa scriu:,,Crezi ca daca imi dai un buchet de flori o sa te iert?Gresit,o sa te iert atunci cand imi voi da seama ca m.ai meritat cu adevarat
Semnat Emma!"
Il pun in posta si plec.Imi deschid telefonul si vad 100 de apeluri de Timy,100 de mesaje de la Timy,100 de mesaje de la Ioana.O sun pe Ioana sa vad ce vrea si de ce mi.a tirmis atatea mesaje.O sun,vorbesc cu ea vreo 1 si in acest timp mi.a spus cat de ingrijorata a fost pentru mine.Eu plictisita nici nu o ascultam dar am remarcat faptul ca zisese ceva de Timy dar nu am fost prea atenta.
CITEȘTI
Timy si Emma
General FictionEmma crede ca Timy il inseala dar defapt el o iubeste enorm.Timy incearca sa o comvinga pe Emma sa il creda dar nu reuseste.Emma fiind furioasa se desparte de el dar in sufletul ei inca il iubeste!Ce se va intampla cu cei doi?Cititi pentru a afla❤❤.