Egy házhoz értünk.
Itt lakna Justin? A ház kívülről nagy, de szép modern színe ilyen vajszínű. Miután beléptünk a bejárati ajtón a cipőnket levettük.
- Anyaaaa megjöttünk.
- Jöttünk? Már megint melyik hülye a haverod jött? Ohh szia Pattie Bieber vagyok Justin anyukája. Te meg?
- Holly White vagyok. Justin egyik barátja.
Ekkor lepillantott a kezeinkre. Még mindig össze volt kulcsolva. Gyors elengedtük egymás kezét. Pattie csak, mosolygott, mint valami őrült.
- És akkor ti együtt vagytok, vagy csak barátok vagytok?
- Csak barátok vagyunk. - vágtuk rá egyszerre. Kicsit fájt, hogy ilyen hamar rá vágta.
- Csak barátok vagyunk. Semmi több.
Még sok időt töltöttem el Justinnéknál. Sokat mesélt nekem Pattei róla. Mikor észbe kaptam már sötétedett így jobbnak láttam haza indulni. Már az utcán sétáltam mikor valaki a nevem kiabálta. Hátra néztem és Justin futott utánam.
- Holly várj. - erre meg álltam. Vajon mit szeretne mondani?
- Szia, mit szeretnél? - nem mondott semmit csak oda lépett hozzám és ajkaimra tapad. Hirtelen melegség árasztotta el az egész testem. Gyenge mégis érzelemmel teli volt a csókja. Levegő után kapkodva váltunk el egymástól.
- Holly valamit szeretnék mondani. Az első naptól fogva meg tetszettél. Nagyon szeretek minden apró hibáddal együtt. Holly White lennél a barátnőm? - istenem. Csípjetek meg.
- Igen. - mondtam nagy boldogan. Ő csak elmosolyodott és megcsókolt. Bele mosolyogtam a csókunkba. A derekamra helyezte a két kezét és úgy húzott közelebb magához. Én a nyaka köré fontam a kezem. Mikor elváltunk egymástól én egyből hozzá bújtam mivel kicsit fáztam.
- Mi az cica csaknem fázol? - nézett rám mosolyogva.
Tuti élvezte a helyzetet. Válaszként csak még jobban hozzá bújtam. Ő erre levette a pulcsiját és nekem adta. Felvettem hát kicsit nagy volt rám. Olyan tipikus fiú illata volt. Írtam apának hogy egy barátomnál alszok, szóval nem megyek haza. Justinnal kézen fogva sétáltunk vissza hozzájuk. Ott Pattie mosolyogva fogadott minket. Félre hívott engem. Mert beszélni akart velem valamiről.
Már lassan egy órája beszélgetünk. Szóba került Justin, hogy milyen volt kicsinek. Sok vicces képet láttam és sok cikis dolgot hallottam. Mosolyogva mentem fel a szobájába. Mikor beléptem az, ágyán feküdt és a telefonját nyomkodta. Mikor észrevett akkor elmosolyodott. Lefeküdtem mellé az, ágyba és oda bújtam hozzá.
- Min mosolyogsz?
- Ja, csak anyukád mesélt rólad egy két dolgot.
- Jézusom. Miket mondott neked?
- Jaaaaa hát az titok. Meg láttam egy-két aranyos képet rólad.
- Úristen. - szörnyedt el.
Mivel fáradt voltam ezért oda bújtam Justinhoz és elaludtam a karjai között. Reggel arra keltünk, hogy valaki konkrétan veri Justinék ajtaját. Mivel Pattie nincs itthon ugyanis a kicsiket vitte el bevásárolni. Mivel vasárnap van, így lassan ideje lenne haza menni, de most mondta Justin, hogy szeretné, ha itt maradnék, mert be szeretne mutatni az apukájának. De térjünk vissza arra, hogy valaki mindjárt betöri az ajtót. Justin kinyitotta az ajtót és egy barna hajú alacsony lány rontott be rajta egyenesen a nappaliba ment. Justin oda jött hozzám megfogta a kezem és együtt a csaj után mentünk. A nappaliban a csaj leült a kanapéra és ránk nézet. Justin meg állt az ajtóban kezét a derekamra rakva húzott közel magához. Én át öleltem és a fejemet a mellkasára helyeztem.
- Szia Justin. Emlékszel rám?
- Nem mért kéne?
- Hát jó lenne. Látom máris lecseréltél egy ilyen csajra. - mért végig lesajnálóan. Justin kezei a derekamon meg feszültek.
- Jaaaj már tudom, ki vagy Ariana személyesen mióta nem találkoztunk 2 éve. Már el is felejtettelek. Amúgy nem lecseréltelek, mert már rég dobtalak. És ő a barátnőm, akit szeretek. De mit akarsz?
- Ja, hát azért jöttem, hogy nem-e próbálhatnánk meg újból együtt.
Ekkor Justin olyat tett, amire nem számítottam...
ESTÁS LEYENDO
Életem része Justin Bieber (F.f) /BEFEJEZETT/
FanficMikor Holly új városba költözik és meg ismerkedik Justin Bieberrel. Majd a lányuk életébe csöppenünk bele. Mikor is a lány már gimnazista lesz.