BÖLÜM-1

53 2 0
                                    


MART 2009

          Sabahın ilk saatlerinde pencereden girip yatağında kendisine bir süre arkadaşlık eden parlak güneşin ılık sıcaklığını yüzünde hissederek menekşe rengi gözlerini ağır ağır açtı. Uzun süren uykunun verdiği iç huzuruyla tatlı tatlı gerinerek bir süre daha yatak keyfi yapmaya karar verdi. Bu arada her sabah yaptığı gibi hafızasındaki not defterini çabucak güncellemeye girişti.

          Öğleden önce dairesinin satışından elde ettiği gelirin hesabına geçip geçmediğini kontrol edecek, para hesabına yatırılmış ise anahtarın bir çifti alıcı bayana teslim edilecek, hazırlanan seyahat bavulundan büyük ve ortanca olan kapatılarak kargo'ya teslime hazır hale getirilecek, mezuniyet günü törende, akşamı da baloda giyeceği kıyafetlerini alacaktı. Öğleden sonra ise son kez " NASA " da çalıştığı birime uğrayacak, yerine atanan İspanyol Stajyer kıza son devir işlemlerini yapacak, güvenlik şifre ve belgelerini teslim edecek, amirine ve çalışma arkadaşlarına veda edecekti. Bir sonraki gün ise resmi olarak Bilgisayar ve Yazılım Mühendisliği diploma ile süslenecek, aynı diploma sanal ortamın dünya Hacker sıralamasında top 10'a girişini onaylamış olacaktı.

          Güneş misafirliğini tamamlayıp yavaş yavaş odasını terk ederken Sina'da yatak keyfini tamamlayarak banyoya geçti. Oldukça erken saatte uyandığı için banyo süresini uzun tuttu. 1.76 cm boyunun eksenine yerleşen 90.58.62 vücut ölçülerindeki muhteşem kıvrımlarla süslenmiş ipeksi pürüzsüz vücudunu narsist okşamalar eşliğinde lifleyip, omuzlarından beline dökülen koyu kestane renkli gür saçlarını incitmeden yıkayıp durulandı. Bornozuna sarınıp banyodan çıkarak önce boy aynasının karşısında vücudunu, sonra makyaj masasında yüzünü inceledi. El atılacak minicik bir hata göremeyip yüzüne muzır bir gülücük yayarak " Kız Sina, sen var ya sen tam Türkiş Lokumsun " diye kendi kendine iltifat edip aynadaki yansımasına öpücük attı. Çamaşır seçimi ile kıyafet tercihini tamamlayıp yüzüne sade makyaj uygulayarak yatak odası seansını bitirerek salona geçti. Çalışma masasındaki dizüstü bilgisayarından heyecanla E-Maillerini kontrol etmeye başladı.

          İki yıldır görüşmediği babasını mezuniyet töreninde görmek istiyordu ama babasından yola çıktığına dair henüz bir E-Mail almamıştı. Beklediği E-Mail'i görünce sevinçle maili açtı. Abuk sabuk bir metin ile karşılaşınca şaşırsa da metnin şifreli olduğunu çözmekte gecikmedi. Heyecanını yerini korku aldı. Babası çok önemli ve özel bir durum olmadıkça şifrelenmiş metin yollanamazdı. Hemen bilgisayarında kayıtlı olan şifre anahtarını kullanarak çözdüğü E-Mail'i yeniden okudu.

" Sina'm Canım Kızım, çalışma arkadaşlarımdan Dr. Nihat ODABAŞI' yı kaybettim. Yetkililer " İntihar " diyor. Yurt dışına çıkışlarımıza yasak getirildi. Burada çok garip şeyler oluyor. İçimde tarif edemediğim kötü bir his var. Dr. ODABAŞI' nın ölümü ile epeydir aldığım ama önem vermediğim tehditler canımı sıkmaya başladı. Dünyadaki tek varlığım sensin. Bu tehditlerin benim yüzümden sana da ulaşabileceğine dair ciddi endişelerim var. Yıllardır beklediğim mezuniyetine gelemediğim için üzgünüm. Telafi için elimden geleni yapacağım. Canım kızım benden yeni bir mail alana kadar lütfen buraya gelme ve benimle iletişim kurmaya çalışma. Sağ salim yanıma gelebilmen için elimden gelen her şeyi yapacağım. Yalvarırım kızım çok dikkatli ol ve kendini çok iyi koru. Hazırlıklarımı tamamladığımda yeniden sana mail yazacağım. Seni çok seviyorum lütfen beni affet menekşem. Baban"

          Sina'nın içindeki mutluluk, sevinç, neşe birden bire uçuverdi. Onlarca lanet savurarak çözdüğü metni silip arama motoruna Dr. Nihat ODABAŞI yazarak listelenen verileri tek tek incelemeye başladı.

V,�]��y�

SIRA DIŞI YAŞAM ÖYKÜLERİ-2 ( KAYIP FORMÜL )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin