Wow, macam real jer gambar tu. Jungkook nampak sangat cantik manakala Taehyung nampak sangat tampan.
Hai, berjumpa lagi tak sangka ramai yang melihat cerita yang mengarut ni. Thank you so much you all.
Baiklah sudah dengan omongan kosong kita langsung kecerita jer lah.Okay harap korang suka.
📣amalkan amalan selepas membaca diberi komen dan vote. Segala kritikkan dan sokongan akan diterima.📣
.
.
.
.
.
.
.Ketika Jungkook memberikan air kepada Jimin dan Taehyung tangan mereka tersentuh. 'Ah, apakah perasaan ni?' batin Jimin. 'Lagi?! Elektrik tu lagi.' batin Taehyung.
.
.
.Sekarang semua orang sedang berehat selepas selesai berlatih tarian mereka.
Taehyung dan Jimin hanya memandang Jungkook yang sekarang sedang diajar oleh Hoseok supaya dia dapat memantapkan tariannya lagi.
"Okay, sekarang korang semua sudah boleh balik. Rehat secukupnya dan jangan bermain game sehingga lewat malam."kata guru tarian mereka sambil memandang kearah Jimin dan Taehyung apabila menyebut perkataan 'game'.
Jungkook adalah orang pertama yang memasuki van kerana dia tersangatlah lelah. Ketika van Bts sedang bertolak ke dorm Jungkook tertidur sambil kepalanya terjatuh(?) kebahu Taehyung.
Thump Thump Thump Thump
'Haish kenapa ni?' Taehyung hanya berpura-pura tidur kerana tidak mahu memikirkan jantungnya yang bagai nak meletop.
Setelah sampai kedorm Taehyung mengejutkan Jungkook agar bangun. Jungkook yang merasa tidurnya diganggu terus bangun. "Jungkook dah sampai."kata Taehyung. Jungkook keluar dari van lalu terus kedorm.
Skip time
Sekarang Jungkook hanya memakai bathrobe sahaja. Jungkook segera memakai bajunya. Lalu pergi keruang tamu untuk menonton tv.
Jimin POV
Aku terdengar bunyi tv. "Apa ada yang masih belum tidur?" Jimin memandang kearah jam yang menunjukkan pukul 1:45 p.m.
Aku menuju kearah ruang tamu yang hanya disambut dengan tv yang menyala dan sosok yang sedang tidur dengan nyenyaknya.
Aku tersenyum melihat wajah Jungkook yang sangat comel dan cantik itu ketika sedang tidur.
Aku mengendongnya hingga ke biliknya. Setelah meletakkan Jungkook diatas katil, aku terlihat sesuatu yang membuat aku terkejut.
Ia adalah...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.terima kasih kerana sudah 264 yang melihat cerita mengarut ni...😊
Maaf kerana chapternya yang pendek.😅😅😅
Clever Taehyung...👍👍👍🐰🐇🐰🐇🐰🐇🐰🐇🐰🐇
YOU ARE READING
Our Maknae Is A Girl?! [Vkook & Jikook] _hiatus_
FanfictionBts sebuah kumpulan yang sangat popular yang mempunyai 6 anggota... Suatu hari bts diberitahu bahawa mereka akan mendapat anggota baru. Anggota baru tidak seperti lelaki yang lain...