BÖLÜM-7

11 0 0
                                    

          Otobüs sürücüsünün ikazı ile uyanan Sina' yı indiğinde James/Clarissa WHİTNEY çifti karşıladı. İkisi de Ellili yaşlarını devirmek üzere olmalarına rağmen son derece dinç, güler yüzlü, sıcak ve samimiydiler. Sina' yı sanki kendi kızları gibi kucakladılar. Otobüsten eşyalarını çift kabin kamyonete alıp kentin alış veriş merkezine geldiler. Bay WHİTNEY alış veriş yaparken verdikleri kahve molası sırasında çiftliklerinde her türlü teknolojinin bulunduğunu, çiftliği beğeneceğinden emin olduğunu, hayvanları sevdiği takdirde vaktinin de rahat geçeceğini uzun uzun anlatmıştı. Bayan WHİTNEY' de kendisine " Clarissa " diye hitap etmesini rica etmiş, isterse kendisine mutfak sanatları konusunda seve seve yardımcı olacağını da eklemişti. Mola sonrası Clarissa Sina'yı yanına almış, birlikte özel kadınsal alışverişlerini yapmışlardı.

          Yola çıktıklarında Bayan Clarissa WHİTNEY Sina'ya Kızı Elisa WHİTNEY'in sigorta kartını verip " Tatlım çiftliğimize pek gelen giden olmaz ama durumu riske etmemek için kızım Elisa'nin bilgilerini ezberlersen pek bir sorun yaşamayız. Kızım Elisa kartını son gelişinde unutmuştu. Kendisi yenisini çıkardı zaten. Elisa yıllardır San Francisco'da olduğu için buralarda pek tanıyan yoktur " demişti. Sina birkaç kez okuduğu kart bilgilerini hafızasına yerleştirdikten sonra kartı çantasına attı.

          Sık sık değişen birbirinden güzel manzaraların süslediği iki saatlik yolculuğun ardından çiftliğe ulaştılar. Sina daha avludayken çiftliğe bayıldı. İçeriye girdiklerinde ise WHİTNEY çiftine müthiş dekorasyon için iltifatlarını sıralamayı ihmal etmedi. Clarissa WHİTNEY'in gösterdiği oda ise beş yıldızlı otel süiti kıvamındaydı. Çatıdaki iki dev çanak anten evdeki teknoloji konusunda yoruma yer bile bırakmıyordu.

          İlk günün yol yorgunluğunun ardından çiftlik hayatına pek çabuk alıştı. Çiftlikteki hayvanların sabah bakımlarında Bay James WHİTNEY'in başyardımcısı, Öğleye doğru da mutfakta Bayan Clarissa WHİTNEY' in oldukça başarılı Mutfak Sanatları öğrencisi olmuştu. Her gün saat: 12.00' da Türk televizyonlarının yerel saat ile 19.00 'da yayınlanan ana haber bültenlerini izliyor, saat: 13.00'de de WHİTNEY' lerle birlikte öğle yemeği yiyordu. Saat farkı olayına ilk günler biraz zorlandıysa da çabucak alıştı.  

SIRA DIŞI YAŞAM ÖYKÜLERİ-2 ( KAYIP FORMÜL )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin