《Ο φόβος και ο τρόμος #1》

6 0 0
                                    

(Κάποτε στην όμορφη Κύπρο εκεί η περισσότερη ζούσαν της διακοπές τους κάποια οικογένεια ζούσε το απόλυτο δράμα. Όλα τα προβλήματα τους είχαν ξεκινήσει 25 Αυγούστου όταν ο Άντρας εκείνης της οικογένειας έχασε την δουλειά του. Δούλευε σε ένα εργοστάσιο χαρτιού που εκείνον τον καιρό το εργοστάσιο είχε πολλά προβλήματα οικονομικών και έτσι απόλυσε 4 άτομα ένα από αυτά τα 4 ήταν και αυτός. Και η ιστορία αυτού του δράματος ξεκινάει από εδώ!!!!
(Ο άντρας όταν έφυγε από την δουλειά πήγε σπίτι άλλα ήταν πολύ πιο νωρίς από κάθε άλλη φορά, η γυναίκα του κατάλαβε ότι κάτι δεν πάει καλά αλλά δεν ήταν και σίγουρη. Δυστυχώς όμως αυτός δεν σκέφτηκε μια δικαιολογία για να πει για την δουλειά του γιατί δεν ήθελε να πει την αλήθεια στην γυναίκα φοβόταν και ντρεπόταν γιατί η γυναίκα του ήταν έγκυος Αλλά όχι μόνο για αυτό, γιατί αυτός έλεγε δεν χρειάζεται να τους ανησυχήσω αφού σίγουρα κάτι θα βρω)
-Άντρας:Γυναίκα ήρθα!!
-Γυναίκα:Πως και τόσο νωρίς;
-Άντρας:Είχαμε μια αβαρία στο εργοστάσιο και φύγαμε!!!Που είναι τα παιδιά;,
-Γυναίκα:Αααα μάλιστα αύριο θα δουλέψετε η δεν ξέρεις;; τα παιδιά η μια είναι στο μπαλέτο και η άλλη στα αγγλικά.
-Άντρας:Δεν ξέρω είπαν να περιμένουμε τηλέφωνο. Η μικρές τι ώρα τελειώνουν;;
-Γυναίκα:Αααα μάλιστα!!!Τα κορίτσια σε κάνα πεντάλεπτο σχολάνε!!!Θα πας να τα πάρεις εσύ με το αμάξι ή εγώ;;
-Άντρας:Θα πάω εγώ!!!
-Γυναίκα:Αχχχ ωραία, αλλά πως και τέτοια προθυμία για να πας να τα πάρεις;;
-Άντρας: Απλά δεν θέλω να σε κουράζω και επειδή σήμερα δεν δουλέψαμε πολύ και είμαι ξεκούραστος μπορώ και πάω!!!Μην σε κουράζω εσένα και το παιδάκι μου που έχεις μέσα στην κοιλίτσα σου, τον Αλέξανδρο μου!!!Τώρα που είπα για το μωρό τι έγινε πήγες στον γιατρό;;;
-Γυναίκα:Πήγα όλα είναι μια χαρά δεν υπάρχει λόγος να ανησυχούμε!!!
-Άντρας:Ωραία....!!! Λοιπόν φεύγω πάω να πάρω τις μικρές!!!
-Γυναίκα:Να προσέχετε στον δρόμο!!!!
(Ό άντρας φεύγει και μέσα Στο αμάξι μονολογεί.
Τι να την πω;
Πώς να τις το πω;
Και αν δεν βρω κάτι άλλο τι θα γίνει;
Και αν το μάθει τι θα πει;
Δεν το πιστεύω μετά από τόσα χρόνια να είμαι πάλι στο 0 και να πρέπει να ξανά βρω μια δουλειά που να μπορώ να την κάνω και πάνω απ' όλα να μπορεί αυτή η δουλειά να ταΐσει και 5 άτομα μέσα στο σπίτι!!!)
(Η γυναίκα όμως και αυτή τον έκρυβε την αλήθεια για το παιδί τους αυτό που είχε μέσα στην κοιλιά γιατί δεν ήταν όλα μια χαρά είχε κάποιο πρόβλημα το παιδί της μέσα στην κοιλιά είχε ________ ούτε εγώ η ίδια δεν μπορώ να πω τι έχει το παιδί μας πως θα το πω σε αυτόν πφφφφ είναι πολύ δύσκολο δεν αντέχω)
-Άντρας:Ήρθαμεεεεε
-Κορι 1:Μαμαααααα δεν θέλω να ξανά πάω αγγλικά!!!!
-Κορι 2:Αν δεν πάει η Μαρία αγγλικά δεν πάω ούτε εγώ μπαλέτο!!!
-Μαμά:Πάψτε και η δυο δεν θα σταματήσει καμία από τις δύο σας άλλα παιδιά δεν έχουν τίποτα ούτε λεφτά ούτε τίποτα και θέλουν να πάνε και η γονείς τους δεν μπορούν να τα στείλουν και εσείς που πάτε και τα έχετε και όλα παραπονιεστε,κουράστηκα με εσάς δύο έχουμε και άλλα πιο σοβαρά προβλήματα.
-Άντρας: Έχει δίκιο η μητέρα σας σταματήστε πια
-Κορι 1:Αμαν πια ρε μαμά μια κουβέντα λέμε 10 λες εσύ απλά είπα κάτι απλό για να μην χαλάμε λεφτά!!!
-Μαμα:Δεν χαλάμε λεφτά ίσα ίσα αυτό είναι για το μέλλον σας και για το καλό σας, τα αγγλικά θα σε χρειαστούν για οποιονδήποτε λόγο τα αγγλικά πλέον είναι μια διεθνή γλώσσα για αυτό μην ακούω κουταμάρες
-Κορι 1:Εντάξει μαμά άλλα εμένα δεν με ενδιαφέρουν τα αγγλικά
-Μαμα:Το θέμα θεωρείτε λήξαν δεν ακούω κουβέντα αγγλικά θα πας ΤΈΛΟΣ!!!
-Κορι 1:Εσύ μπαμπά δεν μιλάς δεν έχεις να πεις κάτι;;; συμφωνείς με την μαμά;;;
-Άντρας:Δεν είναι ότι συμφωνώ με όλα αλλά έχει δίκιο πρέπει και χρειάζονται τα αγγλικά!!!
-Μαμά:Άκουσες για να μην βγαίνω μόνο εγώ η κακία!!!
-Κορι 1:Ποοοο καλά πείτε ότι θέλετε εγώ πάω επάνω στο δωμάτιο μου
-Μαμά:Ναι Ναι εννοείται όταν δεν έχεις τι να πεις ή όταν δεν σε συμφέρει πας επάνω!!!
-Κορι 1:Μαμα παρατάμε μια κουβέντα λέω 10 απαντάς εσύ δεν κουράστηκες;;;
-Μαμά:Οχιιι δεν κουράστηκα εσύ δεν κουράστηκες να είσαι όλοι μέρα ξάπλα;;;
-Κορι 1:Πωωωω μαμά έλεος!!
(Μετά από εκείνο το συμβάν η κόρη και η μάνα δεν μιλούσαν όπως πριν ο Πατέρας με το βάσανο που κουβαλούσε 2 μήνες συνεχόμενους χωρίς να το πει στην γυναίκα του ξυπνούσε κάθε πρωί 7 η ώρα το πρωί και ερχόταν σπίτι του 5 η ωρα το απόγευμα λες και πήγαινε κανονικά στην δουλειά του!!Αυτός όμως έκανε βόλτες πήγαινε άφηνε κάπου το αμάξι του και μετά περπατούσε και έψαχνε για δουλειά άλλα τίποτα, στην μια δουλειά ήταν πολύ μεγάλος για αυτήν την δουλειά τον λέγαν, στην άλλη ότι χρειάζεται πτυχίο, στην άλλη θέλει ξένες γλώσσες και άλλοι που δεν τον ήθελαν λόγο εθνικότητας γιατί ήταν από Αλβανία)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 25, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Μια Σειρά Για Θέματα ΟικογενειώνWhere stories live. Discover now