Yılbaşına iki gün kalmıştı ve biz hala çekiliş bile yapmamistik. Asya ne kadar bunun gereksiz olduğunu söylese de bu gece hepsini toplayıp bu konuyu konusucaktim . Doruk ve yağız hala bizdeydi . Onlar olunca daha çok eğlenir hale geldim açıkçası . Çünkü yağız ve doruk sürekli olarak tartışıyorlardı. Üstüme ayıcıklı pufuduk pijamalarımı giydim , sacimi taradiktan sonra odamdan çıktım. Evdeki nadiren oluşan bu sessizlik yine beni sinir etmeye yenmişti . Çünkü bu sessizlik ben ne zaman bir şey söylesem ve kabul etmek isteseler olusurdu. Ama ben inadım ve vazgecmeyisimle her zaman onları istediğim şeye ikna edebiliyordum . Bu yüzden Her zaman ki gibi odaları gezmeye başlayacaktım . Normalde olsa ilk dorukta başlardım ama artık yağız da aramızdaki ve o doruğa göre daha çok benim yanımdaydı ya da o da benim gibi eğlence varsa ben de varım kafasındandı . Tam yağız in odasının önüne gelince klima daha iyi bir fikir geldi . Hep birlikte abimlere gitsek ve onlarla yapsak daha da mütüşlüü bir hal alabilirdi . Acaba savaşı da cagirsamiydik . Yok ya ne gerek var yani biz bize yeteriz poyrazı da çağırıriz ama o ... yok ya gerek yok .. off yağmur gerek yokmuş bok gerek yok bu çekilişinde olmasının en büyük nedeni de savaş değil mi zaten hala seviyorsun işte kalmadı attık o inadın . Çilesen bir yağmur gibi artık var ama rahatsız etmiyor . Hissediyorsun ama şemsiye tutmakta gerek duymuyorsun . Belki de sadece bir şey bekliyorsun onu affetmek için , bir şey ama ne onu ben dahi bilmiyorum . Ah savaş seni hala ne kadar çok sevdiğimi bir bilsen ..
Bir anlık kendime karşı oluşan bu düşüncelerim nefesimin kesilmesine bile neden olmuştu, yüzümde sebepsiz bir gülümseme neden böyle olmuştu ya bunu gidermek için kafamı iki kere sağa sola salladım daha sonra kapıyı çalıp direk odaya girdim .Yağız yatağında yatmış telefonla uğraşıyordu . Biriyle konuşuyordu görüntülü olarak . Beni fark edince kaş göz yaparak göndermeye çalıştı ama ben yatağa yanina oturdum . Bir kızla konuşuyordu görmemiştim ama sesinden anlaşılıyordu. Kız türkçe konuşuyordu . Yağız bana git demeye çalışırken kız da " Yağız , yağız ne oluyor " diyordu. Gıcıklık olsun diye kameranın alacağı şekilde yağıza yaklaştım " yağız aşkımm kimle konuşuyorsun " dedim ve yanağını öptüm . Ama amacım tamamen onu sinirlendirmek etmekti .
"Ne oluyor ya orda . Yağız o kız kim sana neden aşkım diyor . Yağız beni aldatıyor musun ? İnanamıyorum sana ya Allah kahretmesin , pislik herif " diyip ağlarken telefonu kapattı. Kızın ağlamasına üzülmüştüm ama sonuçta bu gece yada diğer gece yağız ona tekmeyi koyacaktı. Erken olması onun için daha iyiydi diye uyumuyorum taaki yağız konuşunca dek .
" bade hayır , bade yanlış anladın " diyordu n'oluyor lan bu niye kadar onemsedi.
"Allah kahretsin " diyip telefonu koltuga fırlattı."Noluyo be tek geceliklerinden birine bu kadar üzülmen saçma değil mi sence de " dedim ama demez olaydım . Sinirle bana döndü .
"Ne tek geceliği yağmur o benim karım. Naptiginin farkında mısın sen . Ayrıca hamile şimdi kendine zarar verirse ben ..ben hayır aagghh " diye bağırdı birden
İyide ben yağız in bir karısı olduğunu daha doğrusu evli olduğunu bilmiyordum . Elinde yüzüğü de yok ."Bilmiyordum özür dilerim ." Diyebildim ancak ama o aniden kaldı yataktan sanırım yanina gidecekti ama yanina gidecektim kadar yakın ise neden yanında getirmemişti ki bu iş iyice gariplesmeye başladı.
" Ben de gelicem , sadece sen gidersen inanmaz " Dediğimde arkasini döndü kafasını sallayıp odadan çıktı bense odama girip ceketimi alıp çıktım. Üzerimdeki pufuduk pijamalarımla gidecektim .
Hızlıca botumu giyip giderken korumaları an birinin kolundan tutum .
" çabuk bizim eski evi hazirlatin . Yarin sabaha orası tertemiz olsun . " dedim
"Ama efendim yarin sabaha nasıl ... " Gerekirse siz temizleyeceksiniz ama o ev yarın sabaha tertemiz olucak . Aksini düşünmek istemiyorum . " dedim tek nefeste ve hemen arabaya bindim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KADINI
General Fiction"Savaş ıı sey sen sabah için.." Sözümü tatmamlamama izin vermeden "Kızmiycam yagmur artik sana kizmiycam bisey degismiyor zaten ne sen beni seviyorsun ne de ben senden vazgecebiliorum ." Bunlari soylerken gözlerime bakiyordu bende onun gözlerine b...