Echipa isi continua drumul. Cei sapte gasesc casa unde se credea a fiind cheia. Era o casa sinistra, la marginea orasului. Casa aceea era foarte mare, nu avea ferestre si si mai ciudat in loc de o usa era o scandura de lemn. Hope sparge scandura si intra in casa. Intrand in casa are o surpriza...
Kay: Mereu dau de tine Hope!
Hope: Spune ce vrei Kay!
Dany: Mai bine ne-ai lasa in pace, nu vrem sa te omoram... adica... esti simpatic...
Damon: Mie mi-ar face placere sa-l omor pe nemernic!
Hope: Kay, stii ceva despre acest loc?
Kay: Poate ca da, poate ca nu...
Hope: Spune ce ai de spus!
Kay: Stiu ca vrei sa desfaci blestemul, dar daca faci lucrul acesta sa stii ca e posibil sa moara toti vampirii pe care i-ai creeat sau in alt caz ai putea sa nu mai ai vreo legatura cu acei vampiri, adica sa nu mai moara cand tu vei muri.
Hope: Deci vrei sa mai traiesti, iar daca eu rup blestemul e posibil sa mori... Interesant...
Apoi Damon o cheama pe Hope sa vorbeasca intre patru ochi.
Damon: Daca legatura ta cu acei vampiri se va rupe, ei vor dori sa te omoare, vor dori razbunare, iar tu vei fii in pericol.
Hope: Nu te mai panica atata... Incerc sa rup blestemul acesta de o viata intreaga asa ca m-am inetresat despre ce se va intampla daca rup blestemul... iar acela e doar un mit. Nu se va intampla nimic rau... numai ca trebuie sa sacrific un vampir, o vrajitoare, un varcolac si o dublura pentru a rupe blestemul, iar in echipa aceasta e tot ce am nevoie.
Apoi condusi de Kay echipa se duce spre o camera intunecoasa. Hope si Damon suspectau ceva... adica amandoi il cunosteau bine pe Kay, candva au fost chiar buni prieteni, in urma cu 1000 de ani, si el niciodata nu-si ajuta dusmanii, era ceva ciudat asa ca cei doi au ramas mai in spate. Kay nu suspecta nimic. Duce restul din echipa in camera intunecoasa si le spune sa astepte. Fara sa banuiasca ceva restul echipei sta intr-un fel relaxata. Kay apasa un buton si o cusca facuta din vervina(o planta care ii ardea pe vampiri, pe vrajitori si pe varcolaci ) cade peste echipa.
Dany: La cat esti de frumos nu ma gandeam sa ne tradezi...
Kay: Obisnuieste-te cu acest lucru, frumusico, nu cred ca e prima oara cand ti se intampla.
Dany: Pe cat esti de frumos, pe atat esti si de prost...
Kay: La ce te referi?
Dany: Ai fost ocupat sa vorbesti cu mine incat nu ai vazut ca lipsesc Damon si Hope.
Apoi Kay a pleacat inpacientat sa-i caute pe fugari.
Intre timp Damon si Hope intra intr-o incapere incuiata cu un lant, acel lant era invelit cu vervina asa ca cei doi nu puteau sa-l rupa. Hope incearca o vraja mai puternica pentru a desface lantul si... a reusit. Intr-un colt din camera era un cufar mic... Era deschis de parca i-ar fi asteptat pe cei doi.