Ik werd wakker doordat ik kotsgeluiden hoorde. Ik keek in het bed waar Pascall in slaap was gevallen. Hij lag daar niet. Ik stond op en liep naar de badkamer. 'Gaat het Pascall?' Pascall hing nog boven de wc. 'Ik pak wel even een glaasje water voor je.' Ik pakte het glas dat ik gister zelf had gebruikt. Ik vulde het met water en gaf dat weer aan Pascall. 'Dank je.' Ik knikte en liep weer weg. Het is nooit leuk als Pascall dronken is. Maar ik zorg dan wel dat hij zich snel beter voelt.
'Heey Peline.' Ik draaide me om. Link was nu ook wakker. Het is duidelijk aan hem te zien dat hij koppijn heeft. Ik ging naast hem zitten. 'Deed ik gisteravond iets doms toen ik dronken was?' Ik moest terug denken aan de kus die Link me gaf voor het slapen. 'Nee niet echt. Alleen tikte je op mijn neus en zei je dat ik mooi was.' Link facepalmde zichzelf. 'Het geeft niet. Jij was dronken dus dan doe je rare dingen.' Link knikte. Nadat Pascall ook weer klaar was met kotsen kwam Joost binnen. We waren namelijk op de kamer van Link en Joost.
'Gaat alles hier een beetje?' Alle drie knikte we heel erg. Joost liep naar de kledingkast en pakte wat kleding. 'Gaat alles ook met jou en Harm? Jullie waren namelijk best wel dronken, toen ik er nog was.' Joost knikt traag. 'Ik moet even naar de wc.' Iedereen keek me vragend aan. Ik rende naar de wc en ging erboven hangen. Het gevoel dat je moet kotsen is heel kut. Het brand in je keel. 'Gaat het Peline?' Pascall stond achter de gesloten deur. Opeens kwam alles naar boven. Ik kotste alles uit. 'Peline?' Ik keek nu in de pot.
Er lag vooral bloed erin. Bang maakte ik alles schoon en dronk wat water. Ik draaide de deur open en Pascall sprong op me af. 'Gaat alles wel goed?' Ik knikte. 'Alleen er kwam ook bloed uit mijn mond.' Link liep angstig naar me toe. 'Dat moet je laten controleren.' Ik keek om me heen. Snel ging ik naar mijn schetsboek. Ik pakte een potlood en begon te tekenen. Link kwam naast me zitten en keek me vragend aan. 'Wat teken je?' Ik had alleen nog maar gezichtslijnen dus het leek nog niet veel op iets.
'Ben bezig.' Pascall ging voor me zitten. Hij keek me aan alsof het helemaal niet goed met me gaat. Ik teken verder en begin met degene die op de grond ligt. 'Dat is Pascall. Wacht eens even... Teken je die foto.' Ik knikte. Het was een leuke foto. Zelfs zo leuk dat hij maar in mijn hoofd blijft. Ik tekende snel verder. Na een heleboel strepen en gezichten maken was ik eindelijk klaar. Ik draaide hem om naar de rest. 'Wow. Die is vet mooi.' Ik begon te lachen. Pascall die ging naast me zitten en gaf me een knuffel.
'Dank je dat je voor ons hebt gezorgd toen we dronken waren.' Harm, Jer en Duncan kwamen nu ook in de kamer. Joost die liep van zijn laptop weg en kwam bij ons op de bank zitten. 'Harm, wie was dat meisje eigenlijk gisteravond?' Iedereen deed een fluit geluidje. Harm keek me boos aan. 'Een heel lief meisje.' Harm begon rood te worden. Opeens kreeg ik een melding op twitter van @HetJulie. Gister was het zo leuk samen met @HarmHGS! Hoop dat ik hem nog vaker zie. Ik moest heel hard lachen. Iedereen behalve Harm keek me vragend aan. 'Oh niks. Liefje van Harm die ik volg op twitter.' Harm werd nog roder dan dat hij al was. Ik drukte op reageer op @HetJulie. @HetJulie, sorry maar we gaan morgen naar huis. Misschien als je een keer naar Nederland komt.
Ik plaatste de reactie en Harm keek me al iets blijer aan. 'Ik wil eigenlijk morgen helemaal niet weg.' Joost die trok me in een knuffel. 'Het komt allemaal goed.' Ik keek verbaasd naar Link. Wanneer Joost voor je staat merk je pas echt dat hij lang is. Ik wrong me los van Joost en liep de kamer uit. 'Wat ga je doen?' Pascall liep me achterna. 'Nog een cadeautje aan iemand geven.' Pascall keek me verbaasd aan. Ik kan wel lief zijn als ik dat wil. Ondertussen zat ik op twitter. @GigiTijger, ik ga over een week terug naar Nederland dus dan kan ik Harm wel zien! Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht.
'Heey jij daar!' Ik draaide me om en zag tot mijn verbazing de moeder van Bradd. Pascall kwam achter me staan. 'Wat heb je gedaan met Bradd? Zijn voet is gebroken door jou. En dat niet alleen. Hij zei ook nog dat je hem probeerde te doden.' Mijn mond viel open. Ja ik wou dat hij dood ging. Maar hij sneed in mijn nek waardoor ik dood kon gaan. 'Sorry mevrouw. Maar Peline heeft dat niet gedaan.' Die moeder van Bradd sloeg Pascall bijna. Ik hield haar arm nog net op tijd tegen. 'Bradd heeft mij in mijn nek gesneden en hij is bijna dood?'
Nog steeds had ik die arm van de moeder vast. Ik zag in haar ogen dat ze pijn had. Waarom wist ik niet. 'Laat me los jij kreng.' Ik liet haar los en liep totaal de andere kant op. Ik sleurde Pascall mee. 'Waar had zei het allemaal over?' Ik haalde mijn schouders op. Zowat huppelend ging ik verder. Marije stond voor een huis. Ik rende naar haar toe en gaf haar een knuffel. 'Hier is nog iets van mij. Want ik ga morgen weer terug naar Nederland.' Ik gaf haar iets dat ik in mijn broekzak had gedaan. Ze pakte het uit en keek me super blij aan.
'Deze wou ik zo graag. Maar die is zo duur.' Ik knikte. 'Dat maakt me niks uit. Het is speciaal voor jou.' Marije deed hem snel om. Ook al ken ik haar een paar dagen. Ze is echt een schat van een mens. We knuffelde nog even. 'Ik wil niet onbeleefd zijn. Maar we moeten nog een hoop inpakken.' Ik keek Pascall aan. 'Sorry maar je hoort het... Ik moet gaan.' We zwaaiden nog even achterom en liepen terug naar het hotel.
YOU ARE READING
My Brother Is A FREAKING Streamer
FanficHaar broer (Pascall) is altijd veel te luid in zijn streams. Dit stoort Peline wanneer ze slaapt of met haar huiswerk bezig is. Gelukkig kan ze dan altijd Link bellen of appen die haar iets blijer maakt. Ook spreekt ze vaak met Jeremy af om samen e...