Sinem SERENLİ pasaportunun ne gibi bir problem taşıdığını merak ederek adamı takip ederken diğer yandan da gecikeceği düşüncesi oldukça canını sıkıyordu. Adamla birlikte bir odaya girdiler. Odada takım elbiseli bir bey, bir bayan ayakta bekliyor; resmi kıyafetli bir memur da masa başında bilgisayara bakıyordu.
Sinem içeri girer girmez oldukça sert ve can sıkıcı bir ifadeyle " Acelem var Ankara uçağına yetişmek zorundayım. Biri bana pasaportumda ne gibi bir sorun olduğunu açıklar mı?" dedi. Takım elbiseli olan adam " Sakin olun Bayan SOLEY. Sizi buraya kadar yorduğumuz için özür dilerim" deyince Sinem " Ben Bayan SOLEY değilim sanırım bir yanlışlık yapıyorsunuz. Ben Sinem SERENLİ' yim. Beyefendi elinizdeki pasaportumu bu beye verir misiniz kim olduğumu öğrensinler" dedi sertçe
Pasaport memuru pasaportu uzatırken takım elbiseli adam bir yandan pasaportu alıp bir yandan da masadaki memura bilgisayar ekranını döndürmesini işaret etmişti. Sinem'e ekranı göstererek " Ekrandaki siz değil misiniz Bayan SOLEY?" diye sordu.
Sinem'in sabır sınırları zorlanmaya başlayınca had safhada sinirlenerek " Beyefendi tekrar ikaz ediyorum Bana Bayan SOLEY deyip durmayın sinirleniyorum. Sinem SERENLİ 'yim. Ekrandaki resim bana oldukça benziyor ama ben değilim. Üstelik hala pasaportumun kontrolünü yapmış değilsiniz. Lütfen kontrol eder misiniz? Ben Serenli Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ali Fuat SERENLİ 'nin kızıyım. Babam şu an Ankara'da hastanede yatıyor ve durumu da acil. Aktarma uçağını kaçırmak istemiyorum" dedi hiddetle.
Takım Elbiseli adam elindeki pasaporta şaşkın şaşkın bakarken masadaki memur pasaport kontrol masasının kamera kayıtlarına girmeye çalışıyordu. Sinem çantasından diğer kimlik belgelerini çıkararak takım elbiseli adama uzatıp " Beyefendi bunlar da pasaportu teyit edecek diğer kimlik belgelerim. Sanırım Bayan SOLEY yerine beni aldınız. Aradığınız Bayan SOLEY bu beyefendiye benimle birlikte pasaportunu uzatan bayan olmalı. Üstelik Onun pasaportu benimkinden farklıydı" dedi.
Takım elbiseli adam şaşkınlıkla elindeki pasaport ile birlikte kızın verdiği diğer kimlik belirtir belgeleri karşılaştırarak incelerken masadaki resmi kıyafetli memur pasaport standının kamera kayıtlarına ulaşmıştı. Takım elbiseli adama izleterek " Bayan doğru söylüyor Bu pasaport incelemeye alınmamış. Bakın ekrandaki hanımın pasaportu incelemeye alınmış. Arkadaş pasaport bilgileri ekrana açılırken bir başka arkadaşla konuşuyor. Bu arada Sinem SERENLİ' nin pasaportunu eline almış, konuşmadan dönüşünde elindeki pasaport işlemini yaptığını zannederek hanımı buraya davet etmiş olmalı" dedi üzgün bir tavırla.
Takım elbiseli adam bir kez daha ekranı inceleyince hatayı kendilerinin yaptığını anlayarak Sinem SERENLİ' den bin bir özür dileyip kısa yollardan İç Hatlar terminaline geçmesi için yanına bayan memurunu verdi. Onlar kapıdan çıkarır çıkarmaz telsizi alarak ellerinden kaçırdıkları Sina SOLEY 'in tarifini anonsa başlamıştı. Bilgisayar başındaki memur da güvenlik kamera kayıtlarına girerek Sina SOLEY' i bulmaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRA DIŞI YAŞAM ÖYKÜLERİ-2 ( KAYIP FORMÜL )
Ficción GeneralSina Amerika'da doğup büyüyen, Stajını NASA'da tamamlayan Bilgisayar donanım ve yazılım Mühendisiydi. Babası Cevdet SOLEY ise Türkiye' nin yetiştirdiği önemli bilim insanlarından biriydi. Sinem eğitimini Avrupa'da tamamlayan moda tasarımcısıydı. Bab...