4. rész

582 24 0
                                    

Röktön miután irtam Lisa-nak fogtam magam és már el is indultam hozzá. Szerencsére nem lakik messze csak egy megálló tőlem. Mivel elmentem a buszmegállóba, de nem jött a busz 1 percen belül így fogtam magam és mentem gyalog 1 megállót.
Mikor odaértem a házuk elé becsengettem. Kinyitotta az ajtót és mondta, hogy menjek csak be.

-Baj van?-Kérdezte meglepődötten. Szerintem látta, hogy nem vagyok jó passzban.

-Az a helyzet, hogy ugye anyu....-Itt mély levegőt vettem majd kifujtam, hogy nehogy elkezdjek sírni.-...meghalt és most meg apu akar itt hagyni egyedül igaz ő nem egy örökké valóságig, de akkor is, hogy gondolja ezt, hogy reggel csak így közli velem, hogy hát ő elutazik holnap külföldre nélkülem. Szerinted? Milyen az ilyen?

-Figyelj rám! Csak kimegy külföldre. Pár hét az egész és már otthon is lesz. Nem olyan nagy dolog. Kitudja, lehet, hogy még élvezni is fogod, hogy egyedül vagy és a végén lehet, hogy nem is akarod majd annyira, hogy ilyen korán hazajöjjön onnan ahová megy. Ezt elhiheted nekem. Bármi kisülhet belőle. Ezt jegyezd meg!

-Hát nem is tudom.. Lehet tényleg, hogy míg távol lesz kéne csinálni ezt azt, de még nem tudom. Nem gondolod, hogy ideje bulizni menni? Még sose mentünk el együtt így szórakozni..és amúgy is 16 évesek vagyunk. Már beengednek minket pár jó helyre. Mit szólsz?

-Hmm..Hát én nem is tudom. Kicsit azért bevallom félek.

-Ugyan mitől? Szerintem pont itt az ideje, hogy elszökjünk ketten.

-De te nem is ilyen vagy. Mióta vagy ennyire.....ennyire más?!

-Hmm...Tudod a fájdalom megváltoztat.😉

-De ennyire?

-Talán. Miért? Vald már be, hogy te is elmennél végre valahova így este bulizni egy jót!

-Nem is tudom Am.

-Szerintem gyere. Nem fogod megbánni.

-Egyáltalán mikor akarsz "elszökni"?-Mikor az elszökni szót kimondta idézőjeleket mutatott a levegőbe nekem.

-Mihejts elment a faterom.

-Faterod?

-Aham. Miért? Talán nem az?-Néztem rá értetlenül.

-De az. Csak te ezt nem így szoktad mondani.

-Na és? Lazíts már kicsit. Túl feszült vagy.

-Nem hinném.Nah mindegy is. Menj haza és aludj egyet erre még. Rádfér.

-Köszi, hogy csak így lerázol. Nah helló!

-Majd kereslek még holnap reggel, hogy-hogy vagy. Szia.

                                ***

Egyáltalán nem értem Lisát. Én csak jól akarom magam érezni neki meg ez nem tetszik. De ha tudná, hogy ez még csak a kezdet. A buliba viszont 100%, hogy elmegyek. Nem tarthat vissza ilyen könnyen. Végre bulizni akarok egy jót, ha már eddig nem tudtam majd most fogok!

-Szia apa!

-Szia kincsem!

-Látomár be is pakoltál.-Hisz a nappaliba ott hevert a bőröndje.

-Azt jól látod. De remélen nincs harag és belátod, hogy valahogy el kell, hogy tartsalak téged egyedül.

-Ezt most fejezd be! Ne beszélj erről az egyedül létről! Most felmegyek a szobámba mire reggel felkelek te már a repülő gépen leszel igaz?

-Igen. Valószínű, de te ne lógj a suliból hanem menj be arra a pár órára. Úgyis a holnapi nap lesz az utolsó nap  a héten. Utána még egy hét és végre jön a nyári szünet. Örülhetsz.😉

-Jahh. Jó is lesz.

-Elhiszem. Majd hívlak úgy 2-3 naponta, de lehet lesz olyan is mikor picit kések pár nappal. Ugye nem baj?

-Nem dehogy is. Boldogulok majd.

-Nah, annak örülök.

-Jah. Nah, de én most húzok aludni. Holnap jó repülést/utat. Majd beszélünk valamikor.

-Jóéjt kicsim.

-Jóéjt.

Ezután felmentem a szobámba fogat mostam úgy, hogy nem ettem semmit, de igazából nagyon nem is volt étvágyam most hozzá. Utána pedig befeküdtem az ágyamba és egy kis gondolkodás után végre sikerült elaludnom.

Remélem tetszett ez a rész. 
Ha igen akkor nyomj egy vote-ot!😉😘 Nem sokára hozom a következő részt nektek.😘

Jókislányból rosszkislányDonde viven las historias. Descúbrelo ahora