A most következő tartalom 18 éven aluliak számára nem ajánlott!
A társadalom kiválogatja magának a szépeket és okosakat. A világon mindenki Tökéletes. A tökéletesség ára, hogy ne legyenek lelki problémáid. Nem lehetsz szomorú,különben elhurcolnak. Természetesen a tehetősebb Tökéletesek tudnak venni hangulatoptimalizáló szereket,de ezek sok pénzbe kerülnek, így csak a legtökéletesebb embereknek jár. Pénzt szerezni viszont nagyon nehéz. Mivel a pénzből csak hangulatjavító szereket lehet venni, így máshol minden ingyen van, dolgozni sem kell. Szinte lehetetlen pénzhez jutni.
Ahhoz, hogy biztosan mindenki tökéletes maradjon, minden héten el kell menni a Hangulatvizsgáló Központba, hogy megállapítsák, nincs semmi bajod.
Akinél találnak valamit, rögtön elszállítják a Pszichiátria Szigetére. A társadalom vezetői így próbálnak tökéletes embereket gyűjteni. Az Esendő emberekkel meg példát statuálnak.
Peter és Elsa is a tökeletes emberek közé tartozik. Szeretik egymást A szerelem az egyetlen veszélyes dolog, amivel nagyjából kiküszöbölhetők a lelki bajok. De ha valami elromlik az azonnal meglátszik az ember lelkiállapotán, úgyhogy a kaland akár az életedbe is kerülhet. Peter és Elsa kipróbálják ezt az életveszélyes játékot. Viszont az egyik ellenőrzés előtt történik valami dolog ami megrendíti Elsát. Vajon el lesz zárva?———
MegjegyzésA könyv nem folytatódik, ettől függetlenül a részei fennmaradnak. A könyvet összevontam Az Érzésrablók c. könyvemmel, és alkottam belőlük egy újat, aminek a címe: Feltöltve.
YOU ARE READING
Elzárva
HorrorROMANTIKUS HORROR! Nem lehetsz szomorú. Tökéletesnek kell lenned, különben Elzárnak a Pszichiátria Szigetére. Vajon megéri ezért szerelmesnek lenni...?