Hoshi.pov
aku bangun dari dibuai mimpi.. aku mula merasakan seseorang memeluk erat tubuhku..
"uhmm.."
Aku duduk lalu Memandang sekeliling.. kenapa aku tidak berbaju?..
"Oppa?"
Aku memandang ke arah suara tersebut..
"S-seulgi?"
Aku memandangnya terkejut.. aku memegang kepala ku seketika.. aku menggigit bibir ku lalu menerkam Kasar leher seul gi..
"O-oppa wae?!"
Tangannya menarik2 tanganku..
"Kau buat apa kat rumah aku? Apa yang kau dah buat kat aku?!"
Tanya ku kasar..
"A-ani.. saveslave oppa kata dorang kat rumah oppa.. so seulgi pergi sini lah.. nampak oppa dah tido seulgi main lah sorang-sorang"
Dengan selambanya dia berkata sedemikian.. aku melepaskn lehernya kasar ..
"Keluar.."
"Geundae oppa-"
"Jangan datang tanpa kebenaran aku sundal! Keluar!!"
Aku menengkingnya kuat sehingga dia bangun..
"Kenapa dengan oppa ni? Sejak Tae il ada oppa dah berubah! Siapa dia tu ha?!"
"Itu bukan urusan kau.. keluar sebelum aku paksa"
"Tak.. seulgi tak kan.. siapa betina tu?! Kenapa oppa pertahan kan dia sangat?!"
"DIAM!"
Seulgi tergamam..
"Jujur aku suka dia dan cintakan dia.. tapi tu tak bermakna semua tu akan kekal! Aku tak percayakan Cinta.. Dan jangan harap kau akan jejak rumah aku lagi Mulai sekarang!"
Seulgi terkejut dan mula sebak.. tangisan nya mula berderai.. tubuhnya yang tiada seurat benang menggigil.. Dia mula melangkah keluar dari bilik ku..
Aku baring lalu menjerit melepaskan geram..
"Tak.. aku tak akan cintakan orang yang Bunuh mak aku sendiri.. Hoshi sedar.."
♥♥♥
Taeil.pov
"Mwo?! ani waee?!"
Aku memegang bahy jennie..
"Alahaii kau ni ;-; aku kne lh pindah.. aku dh kahwin kot.."
Jennie mengeluh.."Kau baru 17 tahun ;-;"
"Salah ke .. alahhh nnt aku suruh ravi teman kau "
Ish bnyk alasan dye =_=
"Arasseo ;-;"
Aku memuncung kt mulut serupa itik ..
"k.. klw de pape roger aku tau?".Aku mengangguk pelahn..
"Anyeong^^ "
;-; kini aku berseorangan di rumah.. aishh kalau c sepet tu kacau aku cm ne?..
♥♥♥
YOU ARE READING
+Łïťťłë Høřñý 《K.S.Y》
FanfictionSEVENTEEN 새븐틴 MALAY FF 18++++++ WARNING -SIAPA YANG OTAK BYUNTAE JE LEH BACA KALAU RASA IMAN TU LEMAH JANGAN YE.. - "Aku benci kau" "Classmate" "Dia Jiran aku" "Musuh ketat" "Basah? kau mesti horny tengok apa yang aku buat" "H-hajimaa.." "Do it m...