Dolunay Aslan

7 1 0
                                    


Ben Dolunay Aslan. Gürkan ve Derya Aslan'ın tek çocuğu ve Aslan Holding'in tek vârisi.  Ve şuan tam olarak 2 ay sonra Aslan Holding'in tek yöneticisi. Neden mi 2 ay ? Çünkü 2 ay sonra okuduğum Marmara Üniversitesi Mimarlık Fakültesin den mezun olacağım.

Babam hep erkek evladı olsun isterdi fakat annem ben doğduktan sonra geçirdiği hastalık sonucun da rahmini aldırmış ve babamın erkek evlad isteği de son bulmuş. Bu yüzden babam da beni bir erkek gibi yetiştirdi. 8 yaşımda beni boks derslerine yollayarak savunma öğrenmemi sağladı bu da beni güçlü ve kendini koruyabilen biri yaptı. 14 senedir boks sporuyla çok haşır neşirim. Günde 4 saat antrenman yapıyorum. 2 saatte atış poligonun da atış yapıyorum. Evet babam bana silah kullanmayı da öğretti 15 yaşından beri profesyonel olarak silah kullanabiliyorum. Annem her ne kadar karşı çıksa da babam her defasında " Bizim dostumuz dan çok düşmanımız var deniz " diyip annemi her zaman biraz olsun yatıştırır. Evet boks ve silah öğrenmem dışında üniversiteye başladığım andan itibaren holding de de bulundum. Babam yavaş yavaş bu işleri öğrenmem gerektiğini çünkü gelecekteki tek varisi benim olduğum için bu holdinginde bana kalacağını söyleye söyleye beni bu işlere soktu. Başta çok karşı çıkıp ben konservatuar okuyacağım desem de tabi ki de buna izin vermeyip mimarlık okumam gerektiğini söyledi. Şuan iste mimarlık bölümünde okumaktayım ve bu bölümü aslında severek de okuyorum. Belki de bu bölümü seçmesem Almira adında dünyalar tatlısı bir kız kardeşim olmayacaktı. Yada Güney adın da bana her daim abilik yapan bir arkadaşım. Ben her zaman az insan güçlü dostluk dan yanayım ve üniversiteye ilk başladığımdan  beri hiç ayrılmadığım iki hem çılgın hemde dünyalar tatlısı dostlarım var. Ve onlar benim aileden sonra tek gerçeğim. Sert mizacım un yanı sıra yanlarında güldüğüm tek insan onlar. Dışarıya karşı soğuk ve sert dursam da onlara karşı hep eğlenceli deli dolu ve sıcakkanlı oldum. Hatta diğer insanlara karşı soğuk ve sert olduğum dan fakülte de adım buzlar kraliçesi diye anılıyor. Benim merhametimi bilenler de var ayrıca acımasızlığımı da. Zaten genel olarak ne kadar bilselerde benim koyduğum mesafeyi isteseler de geçemiyorlar .

Siyah Beyaz GökyüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin