Kapitola 1

11 0 0
                                    

Pohyb!pohyb! Berte dieťa a padáme! Po dome v malom meste Nórska sa  rozlieha krik. Niekoľko kukláčov vyberá dieťa z rúk polo-mŕtvej matke ležiacej pri kolíske. Dieťa plače no nie dlho.  Kukláč ho utíši kvapkami morfia.rýchlo prechádzajú okolo schodiska a popri mŕtvole otca, ktorý bol zjavne zastrelený pri ochrane ženy a potomka. Kukláči vybehnú z domu a pri nich zastavý čierne auto.„Loyd zmaž stopy". Chlapík tmavšej pleti si dá kuklu dole.„ to ich chceš podpáliť?!" Prepodne pohľadom kukláča zo samopalom. Ten si tiež dá masku dolu. Vlasy sa spustia a padnú na ramená. Je to žena.„ ak si myslíš že po tebe budem upratovať hovná si na omyle! To nieje súčasť a náplň mojej práce Rose!" Rose namieri zbraň na jeho hrdlo. Loyd sa pritiskne ku zbrani a vystrie ruky do vetra, ako keby sa chcel chytiť imaginárne tyče.„ no tak! Vystrel! Obydvaja vieme že na to nemáš gule! Nedokážeš ani podpáliť ten dom, taká si slabá!" Rose odsotí Loyda a vhodí do domu výbušninu. Dom sa začne s hrozným rachotom rúcať. Rose vytrhne dieťa z rúk kolegovy a nasadne do auta.„ nasadajte idioti!" Chlapy nasadnú včetne Loyda. Auto mieri na letisko. Keď prídu čaká ich tam viacero áut. Z nich vychádzajú agenti s detmi v náručí. Sú z rôznych kútov sveta.„Japonsko, Rusko a Anglicko" mrmle si pod nos Rose. Výborne. Chladne sa usmeje a dá príkaz poslať deti do lietadla. Následne sa obráti ku agentom.„ som veľmi rada že pomáhate organizácií S.L.E.E.P. Agenti. No nemôžeme riskovať zradu, preto prosím, nehnevajte sa na nás."Chladne sa usmeje a mávne rukou. Do pár sekúnd agenti ležia mŕtvy na zemi. Rose vytiahne mobil a napíše správu svojmu šefovi. Je jasná. Krátka. A smrteľne dôležitá. "Už iba jeden".

Wonderland-apocalypsaWhere stories live. Discover now