Οι τρομακτικοί αστικοί μύθοι που όλοι έχουμε ακούσει#1

7 1 0
                                    

Οι τρομακτικοί αστικοί μύθοι που όλοι έχουμε ακούσει

Τα μεσαιωνικά παραμυθάκια και η παλιά προφορική παράδοση δεν ήταν καθόλου αρκετή για τα μικρά και μεγάλα παιδιά του τελευταίου αιώνα. Γι’ αυτό και σκαρφίστηκαν νέες ιστορίες για να διασκεδάζουν τις παρέες τους, προσπαθώντας κατά κύριο λόγο να τους κόψουν τα πόδια από τον φόβο. Και ενώ θα περίμενε κανείς στην εποχή του διαδικτύου αυτές οι ψεύτικες ιστορίες να εξαλειφθούν, οι δημιουργοί αστικών μύθων βρήκαν τρόπο να προσαρμόσουν τις διηγήσεις τους στα νέα δεδομένα.
Κάπως έτσι, η… σύγχρονη προφορική και διαδικτυακή παράδοση μας κληροδότησε ιστορίες που λίγο-πολύ, όλοι έχουμε ακούσει στις φοιτητοπαρέες μας, από κάποιον που «ξέρει έναν ξάδερφο που έχει έναν κολλητό που το έπαθε». Κι αν δεν τις έχετε ακούσει, τότε ήρθε η ώρα να τις μάθετε κι εσείς:
Το στοίχημα του νεκροταφείου
«Δεν τολμάς να πας στο νεκροταφείο τα μεσάνυχτα!» Έτσι, σύμφωνα με την ιστορία, ξεκινά το μεταμεσονύκτιο θρίλερ ανάμεσα σε απόκοσμους τάφους, όπου μια παρέα στέλνει ένα από τα μέλη της για να αποδείξει την «ανδρεία» του μια χειμωνιάτικη νύχτα. Για να αποδείξει ότι όντως πήγε, ο ήρωας της ιστορίας καλείται να καρφώσει ένα μαχαίρι στον τάφο. Όταν όμως η παρέα πηγαίνει το πρωί στο νεκροταφείο για να βρει το μαχαίρι, βρίσκει τον φίλο να κείτεται νεκρός πάνω στο μνήμα. Καρφώνοντας το μαχαίρι, ο άτυχος νέος καρφώνει μαζί και το παλτό του. Καθώς πηγαίνει να φύγει, νιώθει πως κάποιος τον τραβά προς τον τάφο, και έτσι πεθαίνει ακαριαία από τον φόβο του. Η ιστορία συναντάται και σε άλλες χώρες του κόσμου, ενώ υπάρχει μέχρι και… παραδοσιακή ελληνική εκδοχή, όπου ο άτυχος νέος καρφώνει στον τάφο την φουστανέλα του.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 24, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ιστορίες τρόμουWhere stories live. Discover now