Sinopsis

8 1 0
                                    

|| LONELY ||
°°greentaebear

____________

Nama aku juniel dan tidak mempunyai ahli keluarga.

Umur aku 17 tahun dan bersekolah di Busan High School.

Segala makan pakaian dan bil persekolahan aku yoni ahjuma yang tanggung.

Kehidupan aku tak sama seperti orang lain,diri aku seperti dipandang sebelah mata oleh masyarakat.

Apa salahnya kalau aku ingin bersendirian,itu sudah menjadi kebiasaan aku.

Memang susah untuk aku bergaul dengan orang mahu pun pelajar² di sekolah,aku tak nak hidup aku rosak kerana berkawan dengan orang salah.

Eomma pernah pesan pada aku sebelum pergi meninggalkan aku untuk selamanya,eomma pesan supaya menyuruh aku jaga diri dan berhati² mencari kawan.

Dari kecik sehingga lah umur aku meningkat ke sekolah menengah atas,tiada siapa ingin berkawan dengan aku dan aku juga turut tidak bergaul dengan mana² pelajar di sekolah.

Aku tak kesah tiada kawan dan aku tak perlukan simpati pada orang lain untuk berkawan dengan aku sbb aku suka hidup bersendirian.

Walaupun tanpa bantuan orang di sekolah itu,aku berjaya menjadi pelajar yang cermelang dan juga pelajar terbaik di sekolah.

Aku berterima kasih pada cikgu taehyung yang banyak menolong aku dalam semua mata pelajar di sekolah.

Iye..Hanya cikgu taehyung sahaja yang aku rapat disekolah,tapi itu bukan bermakna aku suka pada cikgu taehyung.

Aku tak suka bercinta atau pun ingin menjalinkan hubungan dengan mana² lelaki,aku tak suka.

Hope reader berminat untuk membaca story pertama author,bila reader rasa suka dengan jalan cerita yang author buat boleh lah tekan vote untuk chapter pertama ni.

Comment jika ingin bagi pendapat.

Tiada unsur copy atau plagiat mana² story lain untuk masukkan ke dalam story ini,sejujurnya setiap ayat,perkataan dan jalan cerita yang dibuat memang author sendiri yang reka idea.

Jangan copy atau meniru idea author dan cuba sendiri cari idea,jangan suka meniru idea orang lain.

Thank you pada reader yang dah reading story ni dan masukkan dalam list story anda,vote amatlah dihargai.

LONELY | KTHWhere stories live. Discover now