Zazvonil budík a já vstala.Došla jsem do koupelny a tam jsem udělala ranní rutinu.
,,Bell už se těším, až budeš se mnou v Bradavicích."objala mě Lily.Já šla k Petunii.
,,Pet?Můžu do vnitř?"
,,Jasně Bells."mě má ráda, ale Lily ne.Mě rodiče vůbec neřeší, protože nepatřím mezi lidi, který se rádi baví o různých věcech.,,Pet mohla by mě učesat?"Pet se usmála a začala mi dělat francouzký cop.
,,Mohla by jsi mě prosím o vánočných prázdninách seznámit s tvým klukem?Myslím, že jsi říkala, že se jmenuje Vernon nebo tak nějak."
,,Ano, je to Vernon.Tak já mám vlasy hotové."poznala jsem, že Pet je smutná.
,,Napíšu ti jednou týdně ano?"Pet mě objala.
,,Mám tě ráda."řekla Pet.,,Pamatuješ na naší písničku?"
,,Myslíš tu ukolébavku?"já kývla.Začala jsme ji obě zpívat.
,,Pořád zpíváš nádherně."
,,To ty taky."usmála jsem se na Pet a pak jsem odešla do pokoje.Lily má pokoj červený, kvůli tomu, že se dostala do Nebelvíru.Já ho mám modrý, protože krásnohůlky mají modrou barvu erbu.A Pet má zelený, protože se jí to líbilo.Převlékla jsem se do oblečení, které jsem si chystala večer.Vzala jsem kufr a odnesla ho dolů.Lily dostala k narozeninám sovu a já kočku.
,,Kat pojď sem."řekla jsem své hnědé kočce a ona poslechla.V Krásnohůlkách etiketu učili i mojí kočku.Nevím proč, ale vždy to bylo vtipné.
,,Bells pojď nebo přijedeš pozdě."křikla Lily a Pet se na ni hnusně koukla.,,Lily já jsem vedle tebe."řekla jsem.
,,Och promiň.Jen nechci skončit v kupé s Potterem."Lily vytáhla přenášedlo a po chvíli jsme obě zmizeli.Objevili jsme se na nádraží.
,,Vítej u Bradavického expressu."
,,Ale Evansová.To je náhodička.Dáme rande?
,,Odpreskni Pottere."
,,Našla sis novou kamarádku?"zeptal se jeden kluk a naše oči se potkali.,,To není možné."řekl.
,,Co je Tichošlápku?"Potter se na mě kouknul a taky otevřel pusu.
,,Co se děje?"
,,Ty oči."co s nimi mám?Úplně mě polil pot.
,,Ona má rudé vlasy!Ty jsi metaformág."křikl Ticho...něco.Vzala jsem pramen vlasů a koukla se na ně.On má pravdu.Dělala jsem jako, že o tom vím.
ČTEŠ
Andílci
FantasyBella přestupuje do Bradavic.Náhodou se setká s Andílky a její život už nebude normalní. Abigail,Alex,Camill jsou v Bradavicích už od jedenácti a bojují s Poberty.Pak do jejich života vstoupí Bella a už nikdy nebude takový jako předtím nebo bude?? P...