ÚVOD

190 15 0
                                    


Nastalo ráno a Kryštof se probudil v posteli ve svém pokoji.

Byla to tmavá místnost, jen čtyři stěny, on, jedno okno, které bylo pořád zatažené dlouhými černými závěsy a na stěnách vyselo několik fotek známých youtuberů.

K fotkám přistupoval každé ráno se slovy "Láska zabíjí". Na fotkách byly tváře jeho obětí.

Vždycky se nad těmi slovy jen pousmál, odešel do koupelny a obléct se.

Po snídani šel dolů, kde měl temnou místnost, ve které zavíral své oběti. Hned za dveřmi pak byla zahrada s vysokým stromem, na kterém vyselo lano.

Tentokrát tam byla Heclová, Datel a Jenis.

Těsně před místností byla velká skříň se zbraněmi. 

Bylo tam snad všechno ..

Sekery, malé nože, velké nože, nějaký pistole, lana a samozřejmě mučící nářadí.

Nesměly chybět ani roubíky. 

Když Kryštof otevřel dveře, uviděl 6 vyděšených očí, co na něj z rohu koukaly.

Gábina byla asi nejvíc vyděšená. 

Kryštof se jen zasmál a přistoupil k nim blíž.

________________________________________________________________________________

Tak tohle byl jen takový úvod :D :) dám vám sem postavy, aby jste věděli o koho go :D 


POMERANČ, POMÍK // NATKA -->> Kryštofova milenka, nemá moc ráda násilí, přesto pomáhá.

KEA // KRYŠTOF -->> Masový vrah (mučitel) youtuberů.

PJAY // PATRIK -->> Nejlepší kamarád Kryštofa.

JÁ // DENNY -->> Patrikova milenka, nejlepší kamarádka Natky 


V příběhu se budou vyskytovat i další postavy, ale nebudou tolik podstatný, proto je sem psát nebudu :) 

Love that kills w/KeaKde žijí příběhy. Začni objevovat