BÖLÜM-25

8 0 0
                                    

            Tonton Can beraberinde üç bey ile birlikte odaya girdi. Tonton Can yatağın yan tarafına geçerken beyler ayakucunda yan yana dizildiler. Tonton Can " Sinem kızım beylere sağlık durumun hakkında bilgi verdim. SERENLİ Holding Yönetim Kurulu Başkan yardımcısı Kemal SOYUER, SERENLİ Holding Ceo'su Nadir YALÇIN ve Holding avukatı Hayri ULUDAĞ durumunu bir de kendi gözleri ile görmek istediklerinde ısrarcı olunca kısa bir süre için izin verdim " dedi gülümseyerek.

          Adamlar isimleri söylenirken başlarını eğip gülümseyerek selam verdiler. Sonra da sıra ile geçmiş olsun dileklerini ilettiler. Sina adamları izlerken ilk ismi söylenen Kemal SOYUER' e hemen ısınıverdiğini hissetti. Kemal SOYUER Avukat Sami YILMAZER' e çok benziyordu. Diğer ikisinden Özellikle Holdingin CEO' sundan hiç hoşlanmadı. Hislerinde pek yanılmazdı. CEO Nadir YALÇIN'ın bakışları tiksindirici ve itici, holding avukatının bakışları da " Neden ölmedin sanki?" der gibiydi. Sina ağzından çıkarılan nesneler ve Doktor Meral'in talimatı yüzünden henüz konuşamadığından Tonton Can " Beyler malumunuz kızımız öğleden sonra yoğun bakımdan alındı. Gördüğünüz gibi durumu gayet iyi. Yarın sabahtan itibaren konuşmaya da başlayacak. Şimdi aşağıdaki holding ordusuna durumu anlatıp lütfen hastanemi boşaltın. O kuru kalabalığa daha fazla tahammül edemeyeceğim. Ayrıca aşağıda bekleyen basın ordusuna da hep beraber bir açıklama yapıp onları da kovalayalım artık lütfen buyurun" dedi.

          Beyler dışarı çıkarken Tonton Can Sina'ya dönüp " Kızım başından aldığın travma oldukça ciddi. Beyleri pek tanıyormuş gibi görünmediğin için söylüyorum. Önce fiziki durumunu toparlayalım o konuya sonra bakacağız. Ben gerekli tedbirleri alıyorum merak etme olur mu?" diye fısıldadı.

          Sina Tonton Can'a bir kez göz kırptı. Not defterini işaret ederek yazdı." Asistanım Merve, az önceki beyler sözünü ettiğiniz holding şu an benim için bir anlam ifade etmiyor. Herkes bana Sinem diyor ama ben kimim onu bile bilmiyorum. Şu an bildiğim tek şey vücudumun çeşitli noktalarından gelen acı sinyalleri, okuyup yazabildiğim" Sina'nın yazdıklarını okuyan Tonton Can bakışlarını gözlerine çevirip " Merak etme hocalarla irtibat halindeyim. Yaralarını toparladıktan sonra o konu üzerine yoğunlaşacağız" dedi.

          Sina hemen not defterine " Bu olay açıklığa kavuşana kadar her ne kadar tanımasam da Asistanım Merve dışında ziyaretçi kabul etmek istemiyorum " diye yazarak mahsun mahsun bakınca Tonton Can Serap Hemşireye dönüp " Serap Asistan Merve dışında kesinlikle ziyaretçi yok. Ben çıkınca uyusun. Sabaha kadar sen de takip edersin" diyerek çıktı.

          Hastane Başhekimi Prof. Dr. Can ATAKLI odadan çıkınca Serap Hemşire gülümseyerek " Tatlım uyumadan önce istediğin bir şey var mı?" diye sordu. Sina Not defterine " Hastaneye çıplak mı geldim? " diye yazdı. Serap yazıyı okuyup " Anladım tatlım. Sen uyurken ben gidip bakayım. Hastaneye nasıl gelmişsin, eşyaların filan varsa hepsini uyandığında getirmiş olurum. Üzgünüm ama bu gece de çıplak uyutacağım seni. İyi uykular" dedikten sonra seruma enjeksiyon yaptı. Sina birkaç dakika sonra derin uykuya daldı.

SIRA DIŞI YAŞAM ÖYKÜLERİ-2 ( KAYIP FORMÜL )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin