1. Bölüm - Sayer

26.8K 194 17
                                    

Selam Dikkat Öküz Var ailesi! Ben, tekrar geldim. Hiç gitmemiş de olabilirim tabi. Herneyse.
Yeni düzenlemeler için kendi kendimi teşvik ettim. İçimdeki ses, 'Sen bunu 100.000 okuyucu kitlesine borçlusun!' diye bağırarak dolanıyor etrafta.
Uzun lafın kısaltılmış haliyle, beğenmenizi umarak gidiyorum.
HOŞÇAKALIN! İYİ OKUMALAR!

"Zeynep!"

Ev arkadaşım Derin'in Allah'ın cezası sesiyle yeni güne gözlerimi açtığım için bile, günümün şanssız geçeceği belliydi. İsmimde ki 'E' harfini uzatarak öyle bir bağırıyordu ki duyan bir daha duymamak istiyordu. Sıcacık yatağımdan çıkıp popomu dondurmaya da hiç niyetim yoktu. Dylan O'brian gelse kalk aşkım dese öpse yine kalkmazdım o derece. Abartmayalım tamam kalkardım ama netice de Derin bir Dylan değildi.

Yorganı iyice tepeme çekip gözlerimi sımsıkı yumdum. Popoma yapışmış eeyoreli pijamalarımla sıcacık yatağımda ölme hayalleri kurarken vicdansız Derin yorganı üzerimden çekti.

Allah'ım ne günah işledim de bana bu Cindirella'nın üvey kardeşi kılıklı şeyi verdin! Ulan onlar bile bundan vicdanlıdır. Gör beni Allah'ım ya gör şu çilelerimi! Yakın zamanda da Dylan fırlat bana bir tane amin!

"Evde yokuz, kapalıyız. Sen çaldır ben sonra aramam."

Gözlerimi açmadan yatakta büzüştüm. Ama benim kötü kadınlıkta Ceyda Ateş'i geçmiş ev arkadaşım bu havada, buz gibi suyu tepemden aşağı şaldur şuldur boşalttı. Kendimi kutup ayısı gibi hissettim. Karaya vurmuş bir kutup ayısıydım o an resmen. Üstüme su dökerek uyandıran avcıya kızmış gözlerle saldırdım. Yastığı aldığım gibi kafasına geçirdim. Benden post olmaz abicim hadi başka kapıya!

"Allah belanı versin Derin! Hapşurasın gelir de hapşuramazsın inşallah Derin! Küçük parmağını sehpanın köşesine çarparsın inşallah Derin! Arabanı yıkadıktan 5 dakika sonra yağ-"

"Benim arabam mı var gerizekalı!"

Haklıydı ama beddualar eşliğinde kafaya yastık fırlatma programım son hız devam etti ta ki Bora'nın yatağa sığır gibi atlamasına kadar.

"Oo Zeynep Hanım beddualara başlamışız."

Gülerek yanağımı sıktı. Sanki 5 yaşındaymışım gibi.

"Abi sizi bana sayıyla mı verdiler? Şu evde bir kere yanağıma öpücük kondurularak uyansam, kahvaltım yatağıma gelse, sizin gibi manyaklarla uğraşmasam?"

"Oldu canım ismini de Polyanna yapalım istersen pembiş gözlüklerinle mutlu bir hayat sürersin."

Gözlerimi devirip kendimi yatağa bıraktım.

"Canım arkadaşlarım, hayatımın anlamları, tek gerçeklerim."

Hıh. Derin iltifatlara başladıysa sıçtığımızın resmidir. Kesin bir bokluk çıkacak! Ne olur dans kursu, spor falan demesin alışverişe razıyım ama ne olur onları istemesin.

"Ben okula gideceğim." diyen Bora işten sıyrıldığını sanıyordu. Sanırım sadece sanmıyordu çünkü Derin sırıtarak tam gözlerimin içine bakıyordu. Aklıma bir şey gelsin, gelsin, gelsin.. Hah!

"Bende yengeç burger yemeye gideceğim."

Demek ki neymiş? Uyumadan önce Sünger Bob izlemiyormuşuz. Yazıyoruz bunu bir kenara. Of en büyük hayallerimden biri yengeç burgerin tadına bakmak. Nasıl merak ediyorum belli değil. Ağzımın suları akmak üzereyken Derin kafama yastığı patlatıp beni sıkıcı hayatıma döndürdü sağolsun.

"Adam akıllı bahane bul bari salak. Bende Marge Simpson'la brunch yapacağım zaten."

"Yumurtlasana sen Derin'ciğim. Bakalım çift sarılı mı tek sarılı mı?"

"İltifatlara bakılırsa duble sarılı."

Gülerek göz kırptı Bora. Bu çocuk dünya şekeriydi ya. Haribo oyuncağından farksızdı gözümde. Ben Sünger Bob'sam Patrick kesinlikle oydu. Edi'ysem Büdü'm. Hiç olmayan kardeşimdi.

"Susun da dinleyin! Sululukta sınır tanımıyorsunuz ya."

"Diyene bak sululukta zirve insan konuşuyor!"

Sırılsıklam üstümü işaret ettim. Bora kahkaha atmıştı. Sabah sabah yağmurda ıslanan köpeklere dönmüştüm. Ah köpek demişken evimizin iki şirin abidesi Mayonez ve Havuç yatağa atladılar. Birbirine çok yakıştıkları için onlara bu isimleri koymuştuk. Mayonez kolumu yalarken keyifle başını okşadım.

Havuç ise Bora'nın kucağına kurulmuştu. Derin'in gazabından onlar da korkmuştu anlaşılan.

Derin ise nikahı basıp, 'Siz kardeşsiniz!' diyen kadın ciddiyetinde konuşmaya başladı.

"Bu hafta sonu Sayer villasında parti var. Kerem Sayer'in kız kardeşi Renda abisinin dönüşüne parti veriyor!"

Dikkat Öküz Var!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin