1. Tanışma

302 13 5
                                    

Hayat:odama çıkmıştım çok yorucu bir gün gecirmistim siyah komidinin üzerinde gördüğüm telefonumu elime almıştım ve gördüğüm mesajlarla 20 cevapsız arama ve bir çok mesaj görmüştüm aslı ve ipekten gelen mesajlardı aslı ve ipeği aradığımda ilk baş telefonları kapalıydi sonra yatağımda uyuya kaldım sabah bazı ihtiyaclarimi karşıladıgımda hava almak için hazırlamaya koyuldum altıma bir kot pantolon üstüme beyaz bir bustriyer giydim saçımıda omuzlarıma gelecek şekilde açık bıraktım ve saçlarım yine herhaliyle dalgalıydı ve saçlarımı çok beğenirdim dışarı çıktım hava çok güzeldi tam gezmelik bir havaydı dışarı çıktım geziyorum  sonra sirkete çalışmak için gitmeye koyuldum is bulmasaydım giresuna gidecektik sirkete geldim asansöre bindim patronumun o olduğunu biliyordum zaten karşılaşmıstik arada konuştuk sonra ben işi kabul ettim şirkette calismaya başladım ve asistandim murat olacak gıcık patronumun asistanıydım şirkette her günkü gibi calismaya devam ediyordum biraz yorucu olsada güzel geçiyordu her günkü gibi patronum gıcık olsada hep her haliyle yakışıklıydı biraz beni yorsada alışabilmistim sirkete Didem olacak kadını nedense Murattan kıskanıyordum sanki sevgilimmis gibi benden başka kimse bakmasın istiyordum hiç tuval hanim vardı bide o kadınıda çok severdim hep ve şirkette çalıştığım için çok mutluydum o gün ise öyle bitmişti zaten uyumuştum..*!

Aşkın Gücü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin