özet

16 2 0
                                    

Ben çiğdem 21 yaşındayım. Cizre merkez anadolu lisesinde çalışıyorum bir gün Cizre kahve deposunda(cafe ) çalışan bir arkadaşım beni arayıp kahve deposunda(cafe'de ) çalışmak ister misin dedi ben tabi isterim dedim.ve calışmak için oraya anlaşmaya gittim önce ailemin izni olması gerekiyormuş babam ilk başlarda izin vermedi ısrar ettim baya zorlandım izin almak için ve başardım izin alabilmiştim yaşasın... ve artık çalışıyorum 2 işim var artık hem okul hem cafe eh artık uyumam gerekiyordu mağlum erken uyancam. Sabah saat 08:30'zu gösteriyor eyvah işe geç kalıyorum hemen yataktan fırlayıp hazırlandım ayakkabılarımı da giyindikten sonra evden çıktım evet artık okula vardım gizlenerek okula girdim yakalanmam gerekiyordu yoksa fırça yiyecektim. Neyse ki artık saat 04:30 ve Mehmet aradı birlikte işe gitcez ilk iş günüm geç kalmıyım yoksa ilk günden kovulacam kovulmak istemem. Yusuf abi şefimiz olur kendisi cem barmeder mesut barmeder burak garson  şaban garson recep garson İbo temizlikçi nizar gececi ercan barmeder mahmut usta kendisi yemek yapar sevim abla bulaşıkçı kendisi çok konuşur mübarek. İlk iş günüm güzel geçti hemen ortama ayak uydurdum alıştım saat 22:30 artık eve gitme vakti...

Kahve deposunda hayat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin