BÖLÜM-30

6 0 0
                                    

          Tonton Can ve Kemal Bey yüzlerindeki tatlı tebessümlerle odaya döndüklerinde odada bulunan Serap ve Merve yine izin isteyerek odadan ayrıldılar. Doktor Meral de çıkmak için hareket edince Tonton Can onu durdurup Sinem' in karşısına yerleştiler.

          Tonton Can " Sinemciğim sen benim ellerime doğdun ve bana babanın emanetisin. Fiziki durumun için bu günden itibaren Doktor Meral, Serap ve Canan tamamen seninle ilgilenecekler. Sen " tamam " diyene kadar burada kalabilirsin. Holdingi buraya taşımamak, burayı da panayıra çevirmemek kaydıyla oda ve yan oda senin dilediğin gibi kullanabilirsin. Diğer durumuna gelince elimizde dünyaca ünlü iki otoritenin kapı gibi raporu var. Bu günden itibaren Hayri'nin haberi olmadan işin hukuki boyutunu çözmek için elimden geleni yapacağım yeter ki sen bir an önce iyileş" dedi.

          Kemal Bey " Kızım rahmetlinin emanetini kabul edip kaybettiğimiz günden kaza gününe kadar belki de hayatımın en kara sürecini yaşadım. Öyle ki emaneti kabul ettiğime bile pişman olduğum zamanlarım oldu. Biraz önce öyle laflar ettin ki sanki bana yeniden hayat verdin. Her şerde bir hayır vardır derler. Kazada da bir hayır var demek ki. Sana sihirli değnek gibi dokundu. Canın da malın da emin ellerde merak etme. Bu günden itibaren kızımdan ayırmadığım kızım, kadim dostumun emanetisin. Bundan sonra sen ne dersen o tamam mı kızım rahat ol iyileşmene bak yeter ki" dedi.

          Sinem duydukları karşısında mutluluktan uçuyordu. " Ayyy çok sevindim. Size nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum. Bilgisayarla uğraşırken bu işlerden çok hoşlandığımı fark ettim Kemal Bey. İçimden bir ses her şeyin çok iyi olacağını söylüyor. O ikisi için rica ediyorum siz bir şey yapmayın. Ben her şeyin aslını kendim araştırıp bulacağım. Bakalım hislerim doğruyu mu söylüyor. Hemen yarından itibaren hem sağlığım için hem de işim için çalışacağım. Çok sevinçliyim. Lütfen sizi kucaklamama izin verin" dedi. Bu kez gözlerinden mutluluk damlaları düşüyordu.

SIRA DIŞI YAŞAM ÖYKÜLERİ-2 ( KAYIP FORMÜL )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin