BÖLÜM-33

6 0 0
                                    

               Sabah erkenden Kemal Bey'i aradı. Halini hatırını sorup şakalaştıktan sonra " Kemal Bey ELAİN ne durumda?" diye sordu. Kemal Bey beklemediği bir soru ile karşılaşınca şaşırsa da belli etmeden " Dalaman Marinada yattığı yerden para yiyor kızım. Hayrola niye sordundu?" dedi. Sinem " Lütfen söyler misiniz minimum personel ile önümüzdeki Hafta sonu Datça'da olsun ve benimle iletişim kursunlar. Ataköy Marina'dan Gülsüm-1 isimli yat ile bir haftalık ege turuna çıkıyorum. ELAİN ile dönüp Boat SHOW' a katılmak istiyorum" dedi. Kemal Bey " Kızım doğrudan Dalaman' a gitseydin? Hem Botshow'da ne yapacaksın ki?" diye sorunca " ELAİN' in boş yatmasına gönlüm razı değil. Son kez kullanıp müşteri çıkarsa satacağım" diye cevap verdi. Kemal Bey bu kez şaşkınlığını saklamadı. " Çok şaşırdım kızım. İyi düşündün mü? Hani paraya filan ihtiyacın da yok ama" deyince Sinem araya girip " Mesele paraya ihtiyaç olmasında değil Kemal Bey İncelediğime göre en son üç yıl önce babam küçük bir parti vermiş. O zamandan beri boş duruyor ve hiçbir şekilde kullanılmamış. Annemin adını taşıyor diye o koca şeyin para yemesine gönlüm razı değil. Onun parası ile okul yaptırıp Elaine' nin adını oraya veririm daha iyi" dedi. Kemal Bey açıklamayı mantıklı bulmuş olmalı ki " Sen bilirsin kızım. Gülsüm-1 nasıl bir şey?" diye sordu. " Elaine'nin dörtte biri kadar ama ben çok sevdim. Şimdilik başka bir şeye ihtiyacım yok. Deniz iyi gelecek" dedi Sina. Kemal Bey sıkıntıyla " Kızım beni meraktan öldüreceksin ama" diye sitem edince azıcık kikirdeyen Sinem " Kemal Bey elinizdeki telefon ile görüntülü haberleşebiliriz. Ayrıca Merve'nin bilgisayarından yirmi dört saat nerde olduğumu öğrenebilirsiniz" dedi. Kemal Bey yine şaşkınlıkla " Sahi mi yahu? Merve şimdi nerde olduğunu görüyor mu?" diye sorunca " Evet görüyor. Hoşça kalın" diyen Sinem'e Kemal Bey " İyi tatiller kızım" diyebildi.

SIRA DIŞI YAŞAM ÖYKÜLERİ-2 ( KAYIP FORMÜL )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin