Kaptan ile birlikte ELAİNE ile İstanbul'a beş günlük dönüş planlamıştı. Bu süre içerisinde özellikle araştırma inceleme firması yetkilisi Doğan AKTAŞ ile yoğun görüşmeler yapmış, telefon dinlemelerinden elde edilen bilgiler doğrultusunda CEO Nadir YALÇIN konusunda yapılması gerekenleri bizzat takip etmişti. Avukat Hayri ULUDAĞ konusunda araştırma firmasına pek az iş düşmüş, daha çok kendisi yeteneklerini ve Merve' yi kullanmıştı.
Araştırma firması yetkilisi Doğan AKTAŞ ile İstanbul'da Boat Show' un bir gün öncesinde buluşmuşlardı. Doğan Bey Ceo Nadir YALÇIN hakkında hazırladığı dosya'yı Büyük bir zarfta fotoğraflar ve iki CD ile süslemişti. " Sinem Hanım daha önce de görüştüğümüz gibi Nadir YALCIN tam bir sübyancı çıktı. Ankara' da iki gizli garsoniyerini bulduk. Büyük zarfın içinde biri onbeş, diğeri onaltı yaşında iki kız ile uygunsuz fotoğrafları, CD' nin birinde dinleme kayıtları, diğerinde ise kamera kayıtları mevcut. Kızlar gözetimimiz altındalar. Zatıâlinizin beyefendi ile işi bitene kadar misafirimiz olacaklar. Emir buyurduğunuz an misafirlikleri de bir miktar bedel ödenerek sonlandırılacaktır" dedi.
Sinem hem keyifli hem mutluydu. " Mükemmel Doğan Bey çok teşekkür ederim. Diğeri?" diye sorunca " Bu da Hayri ULUDAĞ ile ilgili bizden talep ettiğiniz özel hayatına ilişkin bilgiler. Hayri Bey'in de ikinci bir evi ve garsoniyeri var. İkinci evinde metresi kalıyor. Garsoniyeri de sair çapkınlıkları için günübirlik kullanıyor. Eşi bu arada Almanya'daki kızının yanında olduğundan ikinci evini ve garsoniyeri oldukça sık kullandılar. Biz de belgelemiş olduk" deyince Sinem " Harikasınız Doğan Bey Lütfen çalışmanızın karşılığı olan bedeli ve aktarılacak hesap bilgilerini alayım" dedi.
Doğan Bey utana sıkıla yazdığı bedeli çok bulunacağından endişe ederek uzatınca Sinem kâğıdı alıp bilgisayar üzerinden bedeli tereddütsüz hesabına aktardı. Doğan Bey bedel üzerinde soru sorulmamasına çok sevinmiş farkında olmadan birkaç kez teşekkür ederek faturayı nereye göndereceğini sormuştu. Sinem " Doğan Bey çalışmalarınız beni çok mutlu etti. Bu CD' de Holdinge bağlı Anonim Şirketlerimin üst düzey yöneticilerinin bilgileri var toplam yirmi altı kişi. Bu günden itibaren tam 30 gününüz var. Bu insanlarla ilgili özel hayat bilgisine ihtiyacım yok. Bunlar üzerinde yoğun çalışacağınız konu hangileri beni ne kadar soymuş, benden çaldıkları paraları ne yapmışlar, ne kadarını nasıl geri alabilirim, geri alabilmem için legal illegal tehdit unsurları neler bilmek istiyorum. Bu iş bittiğinde faturanızı topluca holdinge takdim edersiniz. Ayrıca bu iş bittiğinde lütfen hatırlatın gayrimenkullerimin mevcut durumlarını ve değer tespitini de yapacaksınız. Yani üçüncü işiniz de hazır" dedi.
Doğan Bey mutluluktan ne yapacağını bilememişti. " Emriniz Başım üstüne hanımefendi. Biz alacaklarınızın da titizlikle takibini yaparız Cömertliğiniz inanın çok mutlu etti. Teşekkür ederim " dedi.
Doğan Bey'in getirdiği dosyaları özenle çantasına yerleştirdikten Selma GÜNTAY' ı aradı. Selma GÜNTAY bir saat sonra ATAKÖY Marina'da olacağını bildirdi. Sinem İstanbul'a dönerken kariyer sitelerinde yaptığı yeni Ceo arayışları sırasında rastlamıştı Selma GÜNTAY' a CV' sinde ülkenin önde gelen beş önemli ve tanınmış firmasından kendi isteği ile ayrılmış, " AB kriterleri ve çağdaş personel yönetimi anlayışına uyum sağlayamadıklarından " gibi cümlelerle ayrılış gerekçesi açıklamıştı. Ayrıldığı kuruluşlardan ikisini arayarak teyidi almış, kadının dijital hayatını didik didik etmişti. Selma GÜNTAY ile önce sesli ardından görsel iletişim kurup uzun uzun sohbet ettikten sonra Selma GÜNTAY' a boş sözleşme Mail etmişti. Selma GÜNTAY imzaladığı faksı gönderince ona Holding ve Bağlı kuruluşlarına ait tüm bilgileri aktararak hazırlık çalışması yapmaya başlamasını, İstanbul'a intikal ettiğinde davet edeceğini bildirmişti. Avukat Sami YILMAZER' i de arayarak Ceren ve Selma Hanım' a Holdinge yakın birkaç daire aldırıp iki dairenin acilen tefriş ettirmesini rica etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRA DIŞI YAŞAM ÖYKÜLERİ-2 ( KAYIP FORMÜL )
Genel KurguSina Amerika'da doğup büyüyen, Stajını NASA'da tamamlayan Bilgisayar donanım ve yazılım Mühendisiydi. Babası Cevdet SOLEY ise Türkiye' nin yetiştirdiği önemli bilim insanlarından biriydi. Sinem eğitimini Avrupa'da tamamlayan moda tasarımcısıydı. Bab...