Pazartesi sabah Saat:08.00'da Kemal Bey ile birlikte holdinge girdiklerinde Kemal Bey'in olacaklardan zerre kadar haberi yoktu. Yönetim katına çıktıklarında Sinem Kemal Bey'in koluna girip onun odasına yönelince duraksayan Kemal Bey " Kızım İstersen sana odana kadar refakat edeyim" dedi. " Teşekkür ederim Kemal Bey. Sizin odanızda biraz çalışacağız. İlk toplantımızı odanızda yapalım. Birazdan sizi yeni Personel Müdürü ile tanıştıracağım" dedi Sinem. Kemal Bey şaşkınlıkla yüzüne bakarak " Eskisinin nesi vardı kızım? " diye sorunca Sinem " Kemal beeey?" diye nidalandı. Kemal Bey fena halde meraklandıysa da ses çıkarmayıp " İnşallah bir bildiğin vardır kızım" dedi.
Kemal Bey' in odasına girdiler. Sinem Kemal Bey'i makamı yerine odasındaki toplantı masasına yönlendirince Kemal Bey şaşırdıysa da tepki vermeyip toplantı masasındaki yerine geçti. Sinem de Yönetim Kurulu Başkanı koltuğuna oturmak üzereyken " Kemal Bey kaza nedeniyle yetkilerimi almadınız değil mi?" diye sordu koltuğa oturmadan. " Olurmu öyle şey aklımdan bile geçmedi kızım oturabilirsin orası senin yerin" dedi Kemal Bey.
Sinem koltuğa oturup düğmeye basınca İçeriye Kemal Bey'in sekreteri Melek Hanım ile Asistanı Merve birlikte girdiler. Merve Sinem'in önüne üç tane dosyayı bırakırken " Tüm hazırlıklar tamam Sinem Hanım. Derya Hanım ve Ekibi sizin odanızda, Noter ekibi benim odamda, Güvenlik Müdürü Selim Bey ve ekibi Sekreterlikte, Selma Hanım da koridorda bekliyor" dedi. Sinem " Teşekkür ederim Merve. Selma Hanım buyursunlar" deyip Kemal Bey'in sekreterine dönerek " Melek Hanım siz de Nadir ve Hayri Beyleri toplantıya çağırır mısınız" dedi.
İkisi odadan çıkarken göz ucuyla Kemal Bey'e baktığında adamcağızın meraktan çıldırdığının farkındaydı. Selma Hanım içeriye girince onu Kemal Bey ile tanıştırıp yanına oturttu. Birkaç dakika sonra da Nadir Bey ve Hayri Bey gülümseyen yüzlerle odaya girdiler. Yeniden geçmiş olsun dileklerini ifade edip onu holdingde görmekten mutlu olduklarını dile getirirken Sinem ikisinin kendisinde yarattığı mide bulantısı hissini güçlükle bastırıp yüzüne zoraki gülümseme yaydı. Hayri Bey Selma Hanımın yanındaki Koltuğa, Nadir Bey de Kemal Bey'in yanındaki koltuğa oturunca Sinem yeniden düğmeye bastı.
İçeriye Melek Hanım girince " Melek Hanım Selim Beyler gelsinler" dedi. Holding Güvenlik Müdürü Selim Bey ve beraberindeki dört güvenlik personeli içeriye girip kapının yanındaki duvara dizilince Sinem hariç herkes merakla onlara bakıp sonra da Sinem'e döndü. Sinem " Beyler uzun zamandan sonra ilk toplantımızı açıyorum. Nadir Bey sizden şu dosyayı incelemenizi rica ediyorum" diyerek önündeki dosyayı Ceo Nadir bey'e uzattı.
Nadir Bey merakla dosyayı alıp önüne koydu. Kapağını açıp zarftan fotoğrafı çeker çekmez yüzü kâğıt gibi bembeyaz oldu. Fotoğrafları hemen zarfa itip kapattıktan sonra Sinem'e dönüp " Ne yapmamı istiyorsunuz?" dedi kekeleyerek. Sinem buz gibi bir ses tonuyla " Sağlık nedeniyle kayıtsız şartsız istifanızı istiyorum. İstifa ettikten sonra SERENLİ HOLDİNG aleyhinde tuvalet kâğıdında dahi sizin ağzınızdan çıkmış bir tek cümle okur, herhangi bir ortamda en küçük bir dedikodu duyarsam ününüzün Ülke sınırlarını dahi aşacağından emin olabilirsiniz" dedi. Bembeyaz yüzü bu kez mos mor olan Ceo Nadir YALÇIN güçlükle " Kabul ediyorum" dedi.
Sinem düğmeye basıp içeriye gelen Melek Hanım'dan noteri davet etmesini rica etti. Noter ekibi içeriye girer girmez toplantı masasının diğer ucuna yerleşip önceden hazırlıklı olduklarından hemen Nadir Bey'in istifa mektubunu yazdılar. İmzasını alıp tasdik ederek imza karşılığı Kemal Bey'e teslim edip ikinci işlemi için beklemek üzere odadan çıktıklarında Sinem Güvenlik Müdürüne " Selim Bey iki Arkadaş ile birlikte Nadir Bey'e odasına kadar eşlik ediniz. Sadece şahsi eşyalarını toplamasına izin verin. Eşyalarını aldıktan sonra kendisine çağıracağınız bir taksiye kadar refakat edip holdingi terk ettiğinden emin olunuz. Sonra buraya dönüp bize katılın" dedikten sonra Ceo Nadir Bey'e dönerek " Nadir Bey Holding giriş kartı, Banka kartı, Holdinge ait telefonlar ve aracın anahtarları lütfen" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRA DIŞI YAŞAM ÖYKÜLERİ-2 ( KAYIP FORMÜL )
Ficción GeneralSina Amerika'da doğup büyüyen, Stajını NASA'da tamamlayan Bilgisayar donanım ve yazılım Mühendisiydi. Babası Cevdet SOLEY ise Türkiye' nin yetiştirdiği önemli bilim insanlarından biriydi. Sinem eğitimini Avrupa'da tamamlayan moda tasarımcısıydı. Bab...