BÖLÜM-58

6 0 0
                                    

       Prof. ADA, Dr. ÇİLE ve Dr. KANSU Sinem'in ricası ile personel seçimini Holding merkezinde yapmaya başlamışlardı. Onları bir süre izledikten sonra sıkılıp odasına çıktığında Sekreteri Nazen Muhabir Banka Müdürünün aradığı bildirdi. Banka Müdürü Nakit ve Teminat Karşılığı Borsa İşlem miktarlarını bildirdikten sonra Sinem Banka Müdüründen Sadece kendi işlemleri için çalışacak güvenilir bir broker görevlendirmesini rica edince broker Serkan Beyi tanıtıp telefonu ona verdi.

         Broker Serkan Bey " Sinem Hanım sadece sizin işlemlerinize görevlendirildim. Ne yapmamı istiyorsunuz?" dedi. " Serkan Bey Temisaş, Avasgold ve Birdemir hisseleriyle ilgileniyorum. Bu günden itibaren Benim onayımı aramaksızın bu üç şirketin hisselerinin taban ve tabanın bir üst baremine güçlü alım emirleri vererek aşağıya çekip toplayabildiğiniz tüm hisseleri alın. Temisaş'da 14 Eylül, Avasgold da 21 Eylül, Birdemir'de de 28 Eylül birinci seansta alımları durduracaksınız. Üç A.Ş. nin sınırı % 95 olup belirttiğim tarihlerden önce arz hisselerinin % 95 'ini alırsanız yine bana sormaksızın alımları durdurabilirsiniz" dedi. Broker Sekan Bey " Emirlerinizi gayet açık ve net anladım" deyince " O halde kolay gelsin Serkan Bey" dedi Sinem.

SIRA DIŞI YAŞAM ÖYKÜLERİ-2 ( KAYIP FORMÜL )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin