BÖLÜM-59

9 0 0
                                    

            Sinem, Seher, Selma ve Av. Derya ve atayacakları yeni Yönetim Kurulu Başkanı ve Üyeleri ile birlikte tam saatinde Temisaş' ın toplantı salonuna girdiler. Boş buldukları yerlere oturduklarında Divan Başkanı " Hanımlar Beyler Hoş geldiniz. Şu an Temisaş'in Olağan Genel Kurul toplantısına başladık. Sizleri ilk kez görüyorum. Hissedar mıydınız?" diye sordu. Boş bulduğu bir yere oturmak üzere olan Av. Derya "Evet Efendim. Hissedar vekili Avukatım" diye cevap verdi. Divan Başkanı " Peki buyurun oturun hanımefendi. Sizler teşrif ederken biz de Divan başkanlığı seçimini tamamlamış, Gündemi okumuştuk. Gündeme ilişkin itirazınız var mıydı?" dedi.

         Avukat Derya TUNALI Divan Başkanının uzattığı gündemi okuduktan sonra Başkana dönüp " Gündeme itirazımız var efendim. Yeni Yönetim Kurulu seçiminin de gündeme alınmasını talep ediyoruz" dedi. Divan Başkanı" Hanımefendi gündemimizde böyle bir şey yok ki?" deyince Avukat Deya " Sayın Başkan yasa gereği çoğunluk hissedarı talebini yazılı ya da sözlü Divan Başkanına arz eder. Divan Başkanı talebi gerekli görürse oya sunar. Oy çokluğu ile kabul görür" dedi.

         Divan Başkanı Hükümet Komiserine dönüp " Sayın Yetkili Hanım efendinin talebi gündemimizde yoktu. Böyle bir talebi kabul edebilir miyiz?" diye sordu. Hükümet Komiseri " Sayın Başkan talebin çoğunluk hissedarlarından gelip gelmediğini kontrol eder, çoğunluk hissedarlarından geldiğini görür iseniz oylama yapar ya da oylamaya gerek duymadan da gündem değişikliği yapabilirsiniz. Şu an yetki sizde" dedi.

          Divan Başkanı "Teşekkür ederim Sayın Hükümet Komiseri" deyip Avukat Derya'ya dönerek " Hanım efendi Belge ibrazı yapar mısınız?" dedi. " Elbette Sayın Başkanım buyurun. Bu dosya % 20 Hisseye Sahip olan Sayın Sami YILMAZER' e ait olup Vekâleti şahsım üzerinedir. Bu dosya da % 22 Hisseye Sahip Sayın Sinem SERENLİ ' ye ait olup onun da vekâleti üzerimdedir. Ayrıca bu da Borsa Başkanlığının Onay Belgesi Arz Hisselerinin % 95,1'i Sinem SERENLİ' ye aittir. Arz Hisseleri de % 16.2' yi karşılamaktadır. Sayın Sinem SERENLİ burada bulunmakla birlikte yine vekâleti benim üzerimdedir. Görüleceği üzere Temisaş'ın % 58,2 hissesini temsil etmekteyim" dedi.

         Divan Başkanı Av. Derya TUNALI tarafından ibraz edilen belgeleri Hükümet komiseri ile birlikte inceledikten sonra " Belgeler tamamen yasal vekâletler noter onaylıdır. Av. Derya TUNALI' nın gündeme ilişkin talebi kabul edilmiştir. Yeni gündemin oluşturulması için toplantıya beş dakika ara veriyorum" dedi.

        Önde heyecan, merak ve endişe içinde olanı biteni seyreden bir beyefendi hiddetle ayağa kalkıp bağırarak " Nasıl olabilir. Nasıl böyle bir şeye izin verirsiniz. Hisse değişikliklerinden neden bizim haberimiz yok" dedi. Divan başkanı gayet sakin bir şekilde " Cihan Bey bağırıp çağırmanıza, hiddetlenmenize hiç gerek yok. Hanımefendi gayet kibar ve nazik bir dil kullanarak talebinin yasal mevzuatını da önümüze koyarak belirti. Sizde aynı şeyi yapabilirsiniz. İşte belgeler burada. Sizden salkıyacak gizleyecek durumda da değiliz. Ayrıca Hissedarların hisselerini satmak için sizden icazet alacak halleri de yok. Seher Hanım beni de ziyaret edip hisselerime talip oldu. Satmak gibi bir düşüncem olmadığı için hanımefendi teşekkür edip ayrıldılar. Diğer hissedarlar satmış demek ki" dedi.

        Divan Başkanının Cihan Bey dediği adam " Niye bana haber vermediniz?" diye bağırdı. " Yahu sen kimsin ki sana hissemi satıp satmayacağımı sorayım. Mal benim mülk benim dilediğim gibi tasarrufta bulunurum. Hem aynı gün Seher Hanım sizi de ziyaret etti. Siz bana bir şey söylediniz mi ki şimdi efeleniyorsunuz. Kusura bakmayın Cihan Bey galiba koltuk gidiyor" diye kıs kıs gülerken oradan başka biri " Ne oluyor yahu Başkan % 10 Sizde, Yüzde % 5 Bende, % 11,8 Cihanda üç kişi mi kaldık yani " dedi. Başkan " Aynen öyle" deyince Aynı adam " Seher Hanım teklif ettiğiniz değer hala geçerli mi?" diye sordu.

SIRA DIŞI YAŞAM ÖYKÜLERİ-2 ( KAYIP FORMÜL )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin