Prof ADA, Dr KANSU ve Dr. ÇİLE kapıda karşılayınca Sinem " Aman hocam lütfen yapmayın böyle. Çok utandım. Böyle yaparsanız bir daha gelmem vallahi " dedi. Koskoca Bilim Adamlarının el pençe divan kapıda karşılaması Sinem'i çok utandırmıştı.
Prof ADA arkasında tuttuğu elini öne getirip elindeki rulo yapılmış ve kurdele bağlanmış belgeyi Sinem'e uzatarak" Utanma kızım lütfen bu karşılama faslı değildi heyecandan içerde bekleyemedik. İlk patentimizi almanın sevincini yaşıyoruz" dedi.
Sinem Hoca'nın elindeki kâğıda bir süre bakıp eline alır almaz sevinçle Prof ADA'nın boynuna atılarak kucaklayıp yanaklarından öperken gözlerinden sevinç gözyaşları damlıyordu. " Hocam ellerinize, emeklerinize sağlık ne kadar mutlu oldum anlatamam. Çok ama çok teşekkür ederim. Lütfen tüm SİSER çalışanlarına ilk patent ikramiyesi olarak birer maaş hediye edin. Onlar da bu mutluluğumuzu paylaşsınlar" diyerek Dr KANSU ve Dr ÇİLE' yi de kutladı.
Birlikte içeri girip Prof ADA 'nın hazırladığı küçük kutlama partisine katıldılar. Personeli de tebrik ettikten sonra herkes işinin başına yollanınca Sinem ve Seher de Hoca'dan izin isteyip Sinem'in Siserdeki odasına çıktılar. Sinem Kahvelerini servis eden Sekreteri Mine'ye Seher ile özel toplantı yapacağını, rahatsız edilmek istemediğini belirtti.
Mine çıkar çıkmaz Seher " Sinem göğüslerimin ucundan pasta yeme olayı ile yat gezisinin ilk günü göğüslerimi mıncıkladığın olayı ve orda sana söylediklerimi hatırlıyorsun değil mi? " dedi. Sinem Seher'in Mine çıkar çıkmaz pat diye konuya girmesine oldukça şaşırdıysa da merakla " Elbette hatırlıyorum. Benimle konuyu özel olarak konuşacaktın. Galiba o gün de bu gün öyle mi?" dedi. " Evet Sinem bu gün konuşma cesaretini anca bulabildim. Yalvarırım bana yardım et" dedi. " Sehercim canımsın çok tatlı harika bir kadınsın seni çok seviyorum biliyorsun. Ne yapmam gerekli ki?" diye merakla sordu Sinem.
Seher yanaklarındaki allıkları gizlemeye gerek duymadan " Üniversitede iken bir erkek arkadaşım oldu. Birkaç kez çıktıktan sonra bir gece beni öptü. Çok hoştu. Karşılık verdim. Öpmeye devam ederken bluzumun altından memelerime dokunduğu an kazık gibi kalakaldım. Aynı olay mezuniyet balosunda başka bir erkek arkadaş ile de başıma geldi. Her seferinde yerin dibine geçtim. İşe başladıktan sonra Doktora gittim. Kadın, erkek, muayene için bile dokunduklarında ben yine kazık oldum. Firijit dendi. Epey tedavi oldum sonuç aynı. İşte bu yüzden bu yaşıma kadar evlenemedim ve bakire kaldım. Sen memelerimden çikolata yerken nerdeyse çığlık atmak üzereydim. Öyle zevk aldım öyle mutlu oldum ki anlatamam. Üstüne bir de denizde mıncıkladığında da benzer duyguya kapılınca iyice şüphelenmeye başladım. Sinem bir süredir çıktığım biri var. Henüz dokunma safhasına gelmedik. Bir kez daha aynı şeyleri yaşamak istemiyorum. Rica etsem bir kez daha onlarla ilgilenir misin?" dedi.
Sinem duydukları karşısında çok şaşırmıştı " Seher memelerine bayılıyor, güzelliklerini de kıskanıyorum ama tatlım ben lez filan değilim. Çikolata olayını sırf yakından görmek için, denizdekini de senin o tatlı utangaç hallerine takılmak için yapmıştım. Özel bölgelerine dokunduğum ikinci kadınsın ama bu zevk aldığım için değil ki?" dedi. Seher gözlerini doldurarak " Sinem ne olur yanlış anlama. Ben de lezbiyen filan değilim. Adamı seviyorum da. Sadece gene kazık gibi olup olmayacağımı merak ediyorum ve şu kahrolası bekâret olayından artık kurtulmak istiyorum. Vücudum senin dokunuşlarında o tepkiyi vermedi. Yalvarırım sana lütfen dedi. Bu kez adamı kaçırmak istemiyorum" diye yalvardı. Sinem koskoca kadının yalvarmasına dayanamayıp " Sen nasıl istersen canım. Senin mutlu olmanı çok isterim" diye gülümsedi.
Sinem masanın köşesindeki kumandaya uzanıp kapıyı kilitledi. Kalkıp Seher'in elinden tutarak dinlenme odasına geçtiler. Sinem çantasının gizli bölmesinde sakladığı kadife keseyi çıkarınca Seher'in gözleri parlasa da utana sıkıla soyunup yatağa uzanırken hazırlanmış olan Sinem'in elinden tutarak onu da yatağa çekmişti.
Sinem de Seher'in muhteşem göğüslerini emip Seher'in memeleri kadar muhteşem varlığı ile ilgilenirken yaptığı küçük kalça hareketine Seher'de farkında olmadan karşılık verince kasıkları birbirine yapışmıştı. Seher olanca gücüyle acı çığlığını basarak onu bacakları ile kenetlemiş, Sinem korku ve endişe içinde ona bakarken aniden hareketlenen seher bu kez Sinem'in yabancı olmadığı desibel gücü yine oldukça yüksek çığlığını basıp yatağa yayılmıştı. Sinem hala endişe ile Seher'e ve yatağın her tarafına yayılan kan lekelerine bakarken Seher hemen toparlanıp Sinem'i kucaklayarak bin bir teşekkürle yanaklarından öpüp onu duşa çekerek saçlarına bone bağlayıp kendi elleriyle duş aldırmıştı. Seher mutluluktan uçup, onlarca kere teşekkür ederek üstünü giyindikten sonra bu kez pastayı birlikte neşe içinde yediler.
Seher veda edip ayrılır ayrılmaz hemen bilgisayarından maillerini açtı. Müsteşardan ard arda mailler vardı. Heyecanla mailleri açtı. İlk Mailde " Tamam pes sen kazandın. Yazdıklarım için de özür dilerim. Lütfen birşeyler yaz. Meraktan çıldıracağım. " ikincisinde " Gönlümün gülü, hayat ışığım. Yaratan belki seni bana yazmıştır derken bütün kalbimle de dilemiştim. Sözümün arkasındayım. Daha ötesini de annemden başkasına söylemediğimi de söyleyeyim " CANIMIN ÖTESİ SENİ SEVİYORUM " daha ne söylememi bekliyorsun? " sonuncusunda da " Ne olur yalvartma artık yoluna kul, kapına köle olurum. Benim için tek sen varsın. Lütfen bir şeyler yaz da en azından sağ salim olduğunu bileyim " yazıyordu.
Heyecandan neredeyse kalbi duracaktı. Hemen cevap yazdı. " Varlığıyla bedenimi, sözleriyle kalbimi titreten canım sevgilim. Yokluğumun seni bu kadar üzeceğini bilemedim ne olur affet beni. Ama çok mutluyum. İyi ki yok olmuşum. Böylece beni sevdiğini öğrendim. Canım lütfen ne yoluma kul, ne de kapıma köle ol. Sadece sevgi dolu erkeğim ol. Bende seni canım. Ben de seni seviyorum " diye yazıp gönderdi.
Maili yolladıktan sonra dinlenme odasına geçerek soyunup Kolyesini boynuna taktı. Telefon ile çenesinin altı ile göğüslerinin fotoğrafını çekerek giyinip çektiği fotoğrafı bilgisayarına aktardı. Fotoğrafı bilgisayarında düzeltip çenesinin üstünü kesti. Meme uçlarından biraz yukarıdan da alt kısmını kesip yanlardaki fazlalıkları da alınca göğüs yuvarlaklarının muhteşem bombesi, çatalı ve çatala yakın kolye harika görüntü sergilemiş oldu. Bacağındaki, kolundaki ve göbeğinin solundaki dövmelerin de fotoğrafını çekerek bilgisayarına aktardı. Müsteşarın ay yıldızlı dövmesini sol göğüs yuvarlağının üstüne yerleştirdi. Ay yıldızın altına da kolundaki ve bacağındaki sarmaşık dövmelerini yerleştirdikten sonra da göbeğinin solundaki minik çiçek dövmelerini de ay yıldızın üstüne yerleştirdi. Kombinasyon harika olmuştu. Müsteşara vakti geldiğinde gönderilmek üzere resim olarak kaydetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRA DIŞI YAŞAM ÖYKÜLERİ-2 ( KAYIP FORMÜL )
Fiction généraleSina Amerika'da doğup büyüyen, Stajını NASA'da tamamlayan Bilgisayar donanım ve yazılım Mühendisiydi. Babası Cevdet SOLEY ise Türkiye' nin yetiştirdiği önemli bilim insanlarından biriydi. Sinem eğitimini Avrupa'da tamamlayan moda tasarımcısıydı. Bab...