BÖLÜM-72

7 0 0
                                    

        Hiç olmadığı kadar mutlu uyanıp Burcu ile her zamankinden daha çok eğlenip kıkırdaşıp oynaşarak sabah ritüelini tamamlayıp holdinge geçti. Odasına geçer geçmez acaba bir fırsat çıkar mı umuduyla hemen Müsteşarın maillerini inceledi. Maillerden biri dikkatini çekti. Tam gün hazırlanmış etkinlik programı idi. Türkiye' de bulunun Rus Dış İşleri Bakanlığı delegasyonu ile beraberlerindeki Ticari Delegasyon için hazırlanmıştı. Gün İçerisinde Siyasi delegasyon çalışmalar yaparken ticari delegasyon da ATO' nun organize ettiği ticari faaliyetleri sürdürecek, akşam da tüm delegasyona Türk Dış İşleri bakanlığında yemek verilecekti. Müsteşarın da yemekte olacağını görünce hemen ATO' nun bilişim sistemine yıldırım gibi dalıp davetli listesini inceledi. Davetliler arasında SERENLİ holding de yer alıyordu.

         Hemen Seher' i aradı. " Seher ATO'nun Dışişleri Bakanlığındaki yemeğine davetli miyiz?" diye sordu. " Evet davetiye birkaç gün önce gelmişti. Öğleden sonraki ticari toplantılara katılmayı düşünüyorum. Bir şey mi var?" diye cevap verdi Seher. Sinem'in içi aniden kıpır kıpır olmuştu. " Öğleden sonraki ticari toplantılar senin olsun canım. Akşam yemeğe bizzat katılacağımı bildirir misin?" dedi. Seher şaşkınlıkla " Medyatik olmayı sevmezdin sen bu ani ilgi niye?" diye sordu. Sinem gayet sakin " Sevgilimi göreceğim?" diye cevap verince Seher şaşkınlığın zirvelerini zorlayarak " Neeeeeee? Sevgili mi? Toplantıya sevgilin mi gelecek? Sevgilin Siyasi mi Ticari mi?" diye makineli tüfek gibi sorularını sıralayan Seher'i " Ay Seher bi nefes al. İkisi de değil garson. Selma'yı yollar mısın?" diyerek susturdu Sinem. Seher " Sinem gene benle dalga geçiyon dimi?" diye sitem edince Sinem " hı hı" dedi. Seher " Ay bide hıhı diyo yaaa. Tamam yemeğe katılacağını bildiririm. Selma'yı yolluyorum ben de geliyorum vallahi çatlarım meraktan" diye cırladı.

        Telefonu kapattıktan sonra Fidan ile Esra'yı çağırıp Holdingin Mercedes S Clas aracını hazırlamalarını söyleyip, Dışişleri Bakanlığında katılacağı yemek saatini bildirerek Gölbaşı ile Bakanlık arasında güzergâh ve zaman ayarlamasını yapmaları için yolladı. Kızlar çıkar çıkmaz da Seher ile Selma odaya daldı. Selma'ya katılacağı yemeğin önemini ve özelliğini anlatıp " Selma senden ricam bana öyle bir kıyafet hazırlamalıyız ki özellikle bir çift göz küçük dilini yutmalı. Göğüs dekoltem kıvamında olmalı. Kolumdaki ve bacağımdaki dövmeler de biz buradayız diye bas bas bağırmalı. Yapabilir miyiz?" dedi. Selma Hanım" Gardırobunda tam bu amaç için bir kıyafetin var. Dövmeler konusunu da getireceğim kuaför hazırlar. Yemek Saat 19.00'da olduğuna göre senin saat:16.00 itibariyle banyodan çıkmış olman yeterli" dedi." Teşekkür ederim. İşlerimi tamamlar tamamlamaz eve geçiyorum. Tam saatinde hazır olurum" dedi Sinem.

         Heyecandan yerinde duramayan Seher hemen atladı " Ay kim sevgilin ya bişi söylesene" diye cırladı. Meraktan çıldırıyordu. " Çok beklersin canım haydi sen toplantılara katıl. Benim işim var" dedi Seher'i merakta bırakarak. " Alacağın olsun Sinem" dedi Seher canı sıkkın bir tavırla. Selma kıkırdayarak Seher somurtarak odadan çıktılar.

         Onlar çıkar çıkmaz Sinem E-Mail dosyasını açıp " Sevgilim " Sana ait özel bir şey bile bilmiyorum " demiştin ya. Sana en özelimi yolluyorum. Ay yıldızım, seni kalbime yazdım ben. Ay yıldızın altındaki Sarmaşıklarımı en kısa zamanda göreceksin. Üstündeki çiçeklerimi görmek için lütfen biraz sabret seni seviyorum " yazdıktan sonra fotoğrafı ekledi. E-Mailin okunup okunmadığını öğrenmek için de minik bir yazılım ekleyip yolladı.

         Öğle arasında bilgisayarı mail'in okunduğu ikazını verince mutluluktan uçarak eve geçti. Eve geldiğinde ne kadar mutluysa bir o kadar da gergindi. Burcu' nun soru işaretli bakışlarını olayı anlatarak sevinç bakışlarına döndürdükten sonra hemen banyoya geçtiler. Burcu Sinem'in gerginliğinin farkına varıp ellerini ve dudaklarını her zamankinden daha özenli kullanarak Sinem'e desibel sınırlarını zorlayan çığlığını attırdıktan sonra eline keseyi geçirip pembecik bir şekilde banyodan çıkardı. Yatak odasında da vücudunu elden geçirip pırıl pırıl yaptıktan sonra idareten külot sutyen giydirip üzerine bornoz geçirdi.

SIRA DIŞI YAŞAM ÖYKÜLERİ-2 ( KAYIP FORMÜL )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin