BÖLÜM-73

8 0 0
                                    

         Rüyanın en tatlı yerinde telefonun zırıltısına uyandı. Ekranda Seher'in adı görünüyordu. Yine de keyfini bozmadan telefonu açtı " Günaydın Se..." " Canııımmmm. Bitaneeeemmm. Seni çooook ama çoookk seviyorum. Harikaaamm, Yıldızım beniiiim. Gurur duyuyorum seninle. Yıktın ortalığı. Ezip geçtin yaaaa. Sen nasıl bir şeysin böyleeeee" Seher nefes bile almadan makineli tüfek gibi şen şakrak konuşuyordu. Sinem şaşkınlıkla " Dur bi Seher nefes al yaaa. Ne oldu? Neler saçmalıyorsun?" dedi. " Ay Sineeeemm. Uzaydamısın yaaa. Yıkılıyor ortalık. Gündeme bomba gibi düştün. Ay telefonda anlatılmaz bu yoldayım SİSER'e geliyorum " deyince " Ne işin var sabahın köründe SİSER'de eve gel bari. Açmısın?" diye sordu Sinem " Geberiyorum açlıktan. 20 Dk. Sonra ordayım Bay " " Se..." Ay kapattı. "Deli bu Seher vallahi " diye gülümseyip telefonu komodine koymak üzereyken yeniden çalmaya başladı bu kez arayan Selma idi. " Günaydın Selma " " Günaydın Sinem Hanım. Hobimin İşe yaradığını görmekten çok mutlu oldum. Harikasınız" " Ay Selma ne oluyor? Az önce de Seher aradı. Makineli tüfek gibi sıraladı cümleleri. Hiçbir şey anlamadım. Bir yerlere bomba filan düşmüş, bir şeyler yıkılmış falan filan. Bir tek SİSER' geliyorum" dediğini anladım" " Bir yerlere bomba düştüğü doğru ama anladığınız anlamda değil. Televizyonu açın anlarsınız görüşürüz" diye kıkırdayarak telefonu kapattı.

          Sinem " Buyur Selma da oldu Seher ne yapacağım ben bunlarla yaa " diyerek yataktan aceleyle kalkıp sabahlığı üstüne geçirerek salona geçerken odasından yeni çıkan Burcu'ya televizyonu açmasını söyledi. Yüzünü yıkayıp televizyonun karşısına geçti. Burcu sürekli kanal değiştiriyordu. Televizyona bakmaya başladı " Reklamlar, hava durumu, müzik, futbol, nerde haber filan bomba nereye düşmüş? Flaş haber olması lazım yahu hah haber kanalı buldum. Aaaaa ben. Bakan, konuk Bakan, iyi de adamlardan çok beni niye gösteriyorlar ki? Uffff şu şirinliğime baaaak. Şu güzelliğime, boya bosa maşallah. Offf kalçalarımda müthişmiş. Aman yarabbi elbisenin güzelliğine bakar mısınız cuk oturmuş. Oy Oy Oy bacaklara bak bacaklara dövmem ne tatlı görünüyormuş, ayyyy kolumdaki de çok tatlııııı. Aaaaa memelerim. Memelerimin ne işi var ekranda yaaa. Ayyy sinir oldum şimdi. Ya ne diyorlar ki? Hah ses yok "

        Elinde kumandayı tutan Bucu'ya " Burcu bunun sesi nerde?"diye sordu. Burcu " Ne bilim Sinem Hanım. Ben hiç açmam ki bunu" deyince " Allah canını almasın Burcu ver şu kumandayı" diyerek Burcu'dan kumandayı alıp Tv.'nin sesini açtı. O ara kanaldaki haber değişince yeniden kumanda ile diğer kanalları açmaya başladı. " Aaaaa. Şuna bak yaaa ekonomi haberleri ben, Siyasi haberler ben, Magazin haberleri yine ben. Bi hava durumu ile reklamlara sokmamışlar. Hale bak yaaa. Gerçekten gündem olmuşum" dedi kendi kendine.

          Sinem kendi kendine hayıflanırken dışarıdan gürültüler gelince Burcu pencereye koştu. " Sinem Hanıııımm. Güvenlik birileriyle tartışıyor. Evin önü birden bire insan doldu. Arabalar filanda var. Ay resim çekiyolaaaarr" diye bağırdı. " Pencereden uzaklaş Burcuuu. SİSER'i ara güvenlik gelsin hemen Ayyy Seher. Ben de Seher'i arıyorum" dedi Sinem aceleyle.

          Burcu pencereden çekilip SİSER güvenliğini telefon ile ararken Sinem'de bir yandan yatak odasına koşarken bir yandan da Seher'i arayarak SİSER'e yönlendirdi. Aceleyle giyinip odasından çıkarken de Güvenlik Müdürünü arayıp talimat verdi. Burcu' yu da öğütleyip kapıya yolladı. Burcu kapıya giderken de çiftlik kâhyasını arayarak eşinin bir şalvar ve bir eşarbını güvenlik villasının arka penceresine getirmesini, kendisinin de çiftlikte traktörle hazır beklemesini söyledi.

       Burcu kapıya çıkıp güvenliğe " Ne oluyo ne istiyolar bunlar?" diye seslendi. Güvenlik endişeyle " Sinem Hanım'ı görmek istiyorlar" dedi. Burcu güvenliğin cevabını duyunca herkesin duyacağı şekilde " Heeeyy Milleeet. Sinem Hanım Şehirdeki evinde. Hafta sonu canı isterse buraya gelir. Sizi kim yolladı ki?" diye seslendi. Gelenlerden biri " Şehirdeki evi nerde?" diye sorunca Burcu " Ne bilem ben. Ben hep burayı bekliyom. Hiç gitmedim ki? Aha müdür geldi ona sorun" dedi.

         Bu sırada Siser Güvenlik Müdürü gelip aracından inmiş, Araçtan inen diğer Güvenlik Görevlileri kapıdaki güvenliğin yanına geçmişlerdi. Basın mensupları Güvenlik Müdürüne dönünce Müdür " Arkadaşlar Sinem Hanım kent merkezindeki evinde. Burası sayfiyesidir. Biraz önce holding merkezinden aradılar. Sinem Hanım Saat:11.00' de Holdingde basın mensuplarını kabul edecekmiş. Lütfen arkadaşları zor durumda bırakmayınız. Beklemek istiyorsanız konak burda. Arkadaşlarımı zor durunda bırakmadan dilediğiniz kadar bekleyebilirsiniz" dedi.

         Güvenlik Müdürü basın mensupları ile konuşurken Sinem konaktan güvenlik villasına geçen yer altı geçidini kullanarak villaya geçti. Gülce ve Fidan'ı Mercedes S Clas ile hemen Holdinge gitmesini, Oya ile Esra'ya da Fidanlar gittikten bir saat sonra SİSER'e gitmeleri söyledikten sonra kâhya'nın karısın getirdiği Şalvarı giyip Eşarbı bağlayarak arka kapıdan çiftliğe geçmişti.

         Fidan ve Gülce Villadan çıkıp Mercedes S Clas'a binip hareket edince hala kararsız beklemekte olan basın mensuplarından biri " Arkadaşlar Sinem Hanım bu güvenlik kızları olmadan evinden adım atmazmış. Bunlar Sinem Hanım'ı almaya gidiyor çabuk yetişelim" diye bağırıp arabasına koştu. Gelenlerin bir kısmı arabalarına koşturmaya başlamış, bir kısmı da cep telefonlarına saldırmıştı. O hengâmede hiç kimse yanlarından geçen traktördeki Eşarplı ve şalvarlı kadını fark etmemişti. Sinem SİSER girişinde traktörden inip arkadan gelen güvenlik Müdürünün aracına binerek SİSER'deki odasına çıktığında Şalvarlı ve Eşarplı haliyle gören Seher " Oy Oy Oy Stara bakar mısınız?" diyerek çoktan kahkaha krizine girmişti.

         Seher Kahkaha krizinde iken Oya'yı arayıp gece giydiği kıyafetin beyaz takımını Burcu'dan alıp gelirken getirmelerini rica ederken Üzerindeki şalvarı ve Eşarbı çıkarıp askıya asmıştı. Sekreteri Mine'nin getirdiği kahveyi içerken Holding'den Nazen'i arayarak Toplantı salonunun Basın toplantısı için hazırlanmasını istedi. Seher Gülme krizinden çıkıp elini yüzünü yıkayarak makyaj tazeleyip gelince toplayıp getirdiği gazetelerdeki haberler ile Sabahın erken saatlerinden beri Medya'ya düşen haberleri özetleyip " Bunlar nasıl övgüler Sinem çok mutlu olmalısın" dedi.

          Sinem oldukça sıkıntılıydı." Hiç mutlu değilim Seher. Herifi yakından göreyim derken şu başıma gelenlere bak. Sinir oldum. Konağı nerden öğrendiler yaa" dedi. Seher Merakla " Ne herifi yaaa. Bakanı mı?" diye sordu. " Ay Seher saçmalama ne bakanı. Bana ne Bakandan filan. Sevgilimi diyorum" dedi. Seher zaten kocaman olan gözlerini daha da kocaman açarak " Neeee? Gördün müüü? Görüştünüz mü?" dedi. " Hıhı gördüm 15-20 saniye " dedi Sinem. " Eeee. Sonuç?" dedi Seher. Merakı zirvedeydi. Sinem göle doğru dalgın dalgın bakarak " Yarından sonra yani Cuma günü ya kocam olur ya tarih olur" dedi. Seher hayal kırıklığıyla " Buldun ya salak Seher'i geç bakalım dalganı" dedi.

SIRA DIŞI YAŞAM ÖYKÜLERİ-2 ( KAYIP FORMÜL )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin