BÖLÜM-79

7 0 0
                                    

EKİM 2009

         Müsteşarın üç günlük izni çok çabuk geçmişti. Korumaları bir günde aracın tüm özelliklerini öğrenip villanın giriş katındaki odaya yerleşmişlerdi. Müsteşarın SİSER'e giriş prosedürleri tamamlanmış, odasına giriş, parmak izi ve şifre tanımlamaları yapılıp manyetik kartı teslim edilmişti. Birlikte Can ATAKLI 'dan randevu alıp bebek sorununu da çözdüler. Sinem altı aylık periyotlarla iğne olarak korunacaktı.

        Sinem'i Müsteşarın annesi de çok sevdi. Kadını VİP olarak hastane kaydına aldılar. Prof Can ATAKLI' nın bizzat başında olduğu bir ekip ziyaretine gitti. Durumunu netleştirdikten sonra evdeki sistemin aynını hastaneye kurup kadını hastaneye aldılar. On gün kadar hastanede kalacak, tüm tıbbi tetkikleri yeniden yapılacaktı. Lojmanı da boşalttılar. Müsteşar Konağa pek az eşya taşıdı. Kıyafetlerinin tamamını korumalarına verip kalan eşyalarını da annesinin kaldığı villanın tavan arasına yolladı. Nihayet Kahvaltılarını yapıp sadece o gün için üç araçlık konvoyla konaktan ayrıldılar.

       Sinem uzun bir aradan sonra Holdinge geldiği için önce Ülkü'yü arayarak borsanın son bir haftadaki durumu hakkında bilgi aldı. Ardından Seher'den Holding ve Bağlı kuruluşlarının bilgilerini aldıktan sonra Avukatı Ceren'i çağırarak varlık bilgilerini almaya başladı. Ceren ile konuştukları sırada Avukat YILMAZER odasına geldi. Onu karşılayıp öptükten sonra koltuğuna oturtup kahvesini söyledi. Avukat YILMAZER belli etmemeye çalıştıysa da üzüntülü görünüyordu. Nazen'in getirdiği kahveden bir yudum aldıktan sonra Sinem'e " Kızım hazır Ceren kızım da buradayken benim üzerimdeki varlıklarını da al artık. Cidden rahatsızlık duyuyorum. Bir de panikleme hemen Kemal Beyi dün hastaneye yatırdı tonton" dedi. Sinem endişeyle " Ayyy nooldu?" diye nidalanınca Avukat Sami YILMAZER " Kalbi tekledi. Hemen gidelim filan deme kimseyi kabul etmiyor. Kimseye o haliyle görünmek istemiyormuş. Tonton beni sana yolladı. Adamın üzerinden görevleri alsın artık" diyor" dedi..

         Kemal Bey' e çok üzülmüştü. " Baba aldım zaten biliyorsun. Sadece hayır işleri ile uğraşıyorsunuz. Zaten İnşaat firmasını da tembihledim onu üzmeyecekler ki üzdüklerini de sanmıyorum. Tamamen işsiz bırakırsak daha çok üzülür " deyince Avukat Sami Bey " Ama adam hala Yönetim Kurulu başkan yardımcısı kızım" dedi. " Ay sorun oysa hemen hallederim ama o da Fahri Yönetim Kurulu Başkanı olacak. Yani kesinlikle yetki kısıtlaması filan yok. Odasını ve yetkilerini dilediği zaman kullanabilir. Holdingi dilediği gibi temsil edebilir. Tamam mı?"deyince rahatlayan Avukat Sami Bey " Peki kızım gerisini ben hallederim" dedi.

        Sinem Ceren'e dönüp " Cerencim Sami Bey'in vermek istediği tüm varlıkları benim adıma yasalara uygun olarak devir al. Çiftliği de Sami Bey ve Sevgi Hanım adına tescil et " deyince Avukat Sami Bey " Ama kızım" diye itiraz edecek olduysa da Sinem " Aması maması yok. Lütfen. Senden ziyade kadının güvencesi olsun istiyorum " dedi. Avukat Sami Bey de " O zaman kentteki evi alacaksın yoksa kabul etmem" dedi. Sinem üstelemeyip Ceren' e " Duydun mu Ceren Sami Bey neyi verecekse hepsi al" dedi. Ceren " Çok para gider ama " deyice Sinem " Cereeeeen" diyerek azıcık sert çıktı. Ceren " Tamam tamam alırım. Otel yerini de mi alacağım?" diye sordu. Otel arazisi konusu tamamen aklından çıkmıştı. " Ayyy sahi orası ne oldu Ceren?" diye sordu. Ceren " Proje yarışması bitti. Projeye teklifler var. İnşaat firması Evlilik, Siser vs. olunca rahatsız etmek istemedi. Teklif dosyası burada bakacaksan" diyerek kucağındaki dosyalardan en üsttekini gösterince Sinem " Ver bakayım" diyerek Ceren'in kucağındaki dosyayı aldı.

        Ceo Dr. Seher DİLOVA yeniden odaya gelmiş, Sinem'in dosya incelediğini görünce sessizce geçip oturmuştu. Sinem dosyayı inceledikten sonra Ceren'e uzatıp " Otel arazisini de benim adıma tescil et. Onu da devir alacağım. İnşaat firmasına da söyle bu teklifleri sevmedim. Uluslararası tanıtıma çıksınlar. Özellikle arap sermaye yoğun tanıtım yapsınlar bir de öyle görelim teklifleri Ceren" dedi.

        Avukat Sami Bey kahvesini içip kalkarken " Ceren kızım bankadaki şahsi hesabım hariç her şeyi devir al. Derya'da vekâletim var. Aranızda halledin bitirince haber verin olur mu?" dedi. Ceren " Tamam Sami Bey haber veririm. Derya ablam beni oyalamasın ama " dedi. Avukat " Tamam Ceren ben söylerim önceliği sana verir. Sinem kızım ben hastaneye gidiyorum. Oradan da eve geçerim" dedi. Sinem ayağa kalkıp Sami Beyi kapıya kadar geçirirken " Babacım Kemal Bey babacığıma selamlarımı ilet yanaklarını öptüğümü söyle. Kendini iyi hissedince ziyaretime izin versin ama yoksa küserim" dedi. Avukat Sami Bey çıkmadan önce gülümseyerek " Tamam bak böyle söylerim işte" deyip çıktı.

        Seher Merakla " Aaaa.. Adama Babacım dedin farkında mısın?" dedi. Sinem Seher'in karşısındaki koltuğa otururken " Amma yaptın Seher. Rahmetli babam beni onlara emanet etmiş beni kızları gibi seviyorlar. Baba demem de onların hoşlarına gidiyor benim de" diye gülümsedi Sinem.

         Ceren'den de nakit bilgilerini alıp onu da yolladıktan sonra Seher ile baş başa kaldılar. Seher'in meraklı bakışlarını yakalayan Sinem " Kudurdun meraktan hadi sor ne soracaksan" dedi Seher'e. " Ayyy Sineem. Çok acıdı mı?" diye sordu Seher. Sinem " Allah seni kahretmesin deli. Deli danalar gibi böğürdüğünden beri ödüm kopuyordu. Senin yüzünden gerim gerim gerildim. Allahtan Burcu öğütleyince Şahin'e korkumu söyledim. Adamcağız tüm korkumu yok etti. Manyak senin gibi acıdan değil zevkten çığlık attım. Biraz acıdı ama o acıdan bile zevk aldım. Senin durumun ne oldu?" diye bu kez Sinem Seher'e sordu. Seher " Ayyy ne şanslısın yaaa. Çok sevindim. Sorun memelerimin ucunda canım. Değişen bir şey yok. Onlara senden başka kimse dokunamıyor. Senin davete giderken sutyen yerine memelerinin ucuna taktığın silikonlar var ya onlardan kullanıyorum. Adam anlayışlı çıktı. Sorun etmiyor. Zaten aşağıyla ilgilenmekten yukarıya fırsatı da kalmıyor. Biliyorsun adam genç değil. Bir an önce bebek istiyor. Ben de artık pek takmıyorum. Sayende adamla artık her şeyi uzun uzun konuşuyoruz. O da tabuları yıkıp konuşma olayına bayıldı zaten. Meğer birbirimizin hoşlandıkları hakkında bilmediğimiz ne çok şey varmış. Yani sonuç olarak cinsel hayatımız da düzene girdi" dedi. " Seher vallahi bu habere senin adına çok sevindim. Şimdi sorunlarımıza geri dönelim" dedi Sinem. Seher birden " Ayyy. Sorunun mu var?" diye cırladı. Sinem " Seher vallahi çözdüm seni. Aklın şeyinde olunca sağlıklı düşünemiyorsun" diye takıldı Seher'e. Seher " Sineeem. Lütfen başlama gene yaaaa" diye sitem edince Sinem " Sorunumuz var tabii. Sami Bey tüm varlıklarını devretti. Kemal Bey de hastanede. Yarın o da sıkıştıracak varlıklarını devir al diye. Söyle bakayım ne kadar paran var. Bir milyon Dolar çıkarabilir misin?" diye sordu.

        Seher saf saf " Ablamla bana kalan miras var galiba beş altıyüz bin dolar kadar. Bi de epey arazi. Ablam satalım bi işe yaramıyorlar deyip duruyordu. Ay bi dakka ya sana ne benim paramdan? Senin kamyonla paran var niye benim parama mı göz diktin? " dedi Seher şaşkınlıkla. Sinem " Seher senin Ciddi ciddi orgazm sorunun var. Bu gece adamla iyi çalış, yarın gelirken de arazilerin tapu fotokopilerini getir de Ceren üzerinde çalışıp değer belirlesin" dedi. Seher hala olayı kavrayamadığından " Sinem lütfen ya söylesene ne yapıcan?" diye ısrarla sorunca Sinem " Kemal Beydeki Holding Emanet Hisselerimi sana devredeceğim ve Yönetim Kurulu başkanı olacaksın. Ceoluk yeter sen oldun artık. Aklını bacaklarının arasından çıkarmanın başka yolu yok gibi görünüyor" dedi kıkırdayarak. " Ayyyyy Sineeem nolur dalga geçmediğini söyle. Gerçekten beni ortağın mı yapıcaksın?" dedi Seher. Duyduklarına inanamamıştı. Ayrıca Sinem'' in yine kendisine takıldığını düşünüyordu. " Evet tatlım Seni % 1-2 hisseyle holdinge ortak yapacağım. Benim çok başka planlarım var ve artık holdingle tamamen senin ilgilenmeni istiyorum" dedi. Seher ikna olmuş, Sinem'in ciddi olduğunu anlamıştı. " Tamam ablamı arayıp durumu anlatayım. Tapular onda fotokopilerini hazırlasın. Ay Sinem yaa beni salak yapıyorsun vallahi ben buraya başka bir şey için geldiydim. Neydi hah hatırladım. Bir yerli gurup ile bir yabancı gurup izin verirsen Tekstil gurubumuzu inceleyeceklermiş" deyince Sinem " Nuran Hanım bizzat ilgilensin ben çıkıyorum. SİSER'e gideceğim" dedi.

SIRA DIŞI YAŞAM ÖYKÜLERİ-2 ( KAYIP FORMÜL )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin