Hafta boyunca borsada, Ekonomi gazetelerinde, Haberlerde ve köşe yazılarında SERENLİ HOLDİNG' in Tekstil gurubunu satarak tekstil sektöründen çıkışı yorumlanmış, Birsen CEYLAN ve Seher DİLOVA " Sinem SERENLİ Holding kuruluşlarını ve gayrimenkullerini satmaya başlamış, yurt dışına mı çıkacak " benzeri sorulara gülerek " Yorum Yok, kendisine sorun lütfen " türünde cevaplar vermişlerdi.
Borsa Başkanı bile arayıp " Lütfen Sinem Hanım duyduklarımın doğru olmadığını söyleyin vallahi uykularım kaçtı" deyince Sinem " Sayın Başkanım ne duydunuz bilmiyorum ama bizzat benim ağzımdan duymadığınız şeylere pirim vermeyin ama lütfen herhangi bir açıklama da yapmayın. Açıklama yapmak zorunda kalırsanız da lütfen flu cevap verin ki bazı üçkâğıtçıların paçaları tutuşsun. Haftaya zaten yeni bir ekonomik kriz geliyor" dedi.
Borsa Başkanı " Haydaaa. Hayrola Sinem Hanım gene ne oldu?" diye sordu. Sinem " Kriz bu kez ABD kaynaklı Sayın Başkanım. Galiba iki banka ile bir kredi kuruluşu geri alamadıkları krediler nedeniyle iflasın eşiğinde. Sayın Başkanım bu kez lokomotifleri destekleyemeyeceğim. Malumunuz kendi hisselerimle sıkıntıdayım" diye cevap vermişti.
Haftanın son günü yapılan bu görüşmeden sonra Borsayı kendi haline bırakıp yeniden Özel dosyalarına döndü. Müsteşarın İncelemesi için kopyalayıp içini boşalttığı dosyalara bakmak üzereyken günlerdir ses seda çıkmayan Savcı Hakan Bey aradı " Merhaba Hakan Bey günlerdir ses soluk çıkmayınca vazgeçtiğinizi düşünmeye başlamıştım" dedi. " Nasıl vazgeçerim Sinem Hanım. Hayatımda karşılaşabileceğim en maceralı dosyaları yakalamışım. Dosyada bulduğunuz belgelerin orijinallerine ulaşıp teyitleri ile dosyaya intikalleri üzerinde çalışıyordum. Bu arada sunumuzdaki Şehit üç Askeri personel yerine E-Mailinize biraz önce gönderdiğim iki polis memuruna ait bilgileri geçebilirsiniz. Ayrıca sizden o iki polis memuru ile ilgili diğer polisler gibi bir araştırma rica edeceğim. Belgeleri henüz tarayıp sisteme atamadım ama bilginiz olsun diye söylüyorum. Prof SOLEY İçişleri Bakanlığına bizzat müracaat ederek kendi el yazısı ile Asker korumasını reddedip kaldırılmasını talep etmiş. Askerler de tutanak tutarak görevlileri çekip başka göreve atamışlar. İçişleri Bakanlığı Profesörün bilgisi dışında inisiyatif kullanarak İki polisi görevlendirmiş. Prof ADA ve Dr. ÇİLE' de tanıklık edip doğruladılar" dedi. " Anladım Hakan Bey araştırmaya hemen başlarız" dedi Sinem.
İki saat boyunca sihirli parmaklarını klavyede dolaştırdıktan sonra elde ettiği bilgi ve belgeleri sıra numaralı olarak kaydedip Savcı Hakan Bey'e E-Mail olarak yolladı. E-Mail'de
" Hakan Bey Merhaba;
Elde ettiğimiz bilgi ve belgeleri aşağıdaki sıra dahilinde gönderiyorum. İyi çalışmalar
1. Rusya'nın Ankara Büyükelçiliğinden KGB' ye yollanan rapor. Prof. Cevdet SOLEY araştırması için sizin atandığınız KGB' ye bildiriliyor ve sizinle ilgili topladıkları bilgileri aktarıyorlar. Belgedeki metni altında tercümesiyle bulacaksınız. KGB sizinle ve dosya ile niye ilgileniyor acaba? ( Belge 1)
2. Devlet Denetleme kurulundan bir müfettiş gurubu Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığında Bakanlık Müfettişi Cahit ELMAS hakkında inceleme yapıp rapor yollamış. Müfettiş Gurubunun Bakanlıktaki incelemesi devam ediyor. Cahit ELMAS 'ın Bakanlık arşivinde tuttuğu bir kutu bulunmuş. Kutuda Dr. Nihat ODABAŞI' nın İntiharı ile ilgili inceleme dosyası ile yanmış bilgisayar bulunmuş. Devlet Denetleme Kurulu Başkanı Müfettiş gurubuna Kutunun Özel Ulak Kurye ile Size teslim edilmesini emretti. Sakın adamı arayıp teşekkür filan etmeyin. Emri verdiğinden kendisinin haberi yok. Kutuyu aldığınızda Bilgisayarı ambalajına dokunmadan incelenmek üzere MİT'e sevk ederseniz seviniriz. (Belge 2,3,4,5 )
3. Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı Müfettişlerinden Cahit ELMAS Dr. ODABAŞI intiharının idari tahkikatını yürütmek üzere görevlendirilmiş. Beyefendi 28 gün önce Trafik kazası geçirerek hayata veda etmiş. Hakkında birçok konuda şikâyet olduğu için Cumhurbaşkanlığı Devlet Denetleme Kurulu Cahit ELMAS' ın incelediği tüm idari tahkikatları yeniden incelemeye almış. Dr. ODABAŞI' nın inceleme dosyasına da Arşivin taranması sırasında rastlanmış. Cahit ELMAS' ın Hesabında da aynı Yurt dışı firma tarafından yollanmış 500 bin dolar var. Cahit ELMAS' ın İsviçre' de de hayli yüklü hesabı var. ( Belge 6,7,8,9,10,11, 12,13,14 )
4. Sunumumuzdaki Ölü 5 polis memurunun farklı adli makamlardaki " Kazaen Ölüm" adı altında açılmış dosyalarının kayıt numaralarına ait liste. Hepsi bir şekilde güya kazaen ölmüş. Dr. ODABAŞI intiharı ile kendi ölüm tarihleri arasında hepsinin banka hesap numaralarına Yurt dışı kaynaklı 100 ila 250 bin dolar arasında değişen meblağlarda paralar havale edilmiş. Banka Hesap Numaralarına ilişkin liste ektedir. Parayı İtalya' da kurulu bir firma yollamış. Firmanın beyan ettiği adreste şu an bir otomobil tamirhanesi var. Adreste son beş yıl içerisinde 14 adet firma kurulup kapatılmış. Parayı havale eden firmanın yetkili avukatı Cannes' te tatildeyken geçirdiği bir deniz kazasında boğularak ölmüş. ( Belge 15,16,17,18,19,20,21,22 )
5. Dr. ODABAŞI, Dr. KANDEMİR ve Müfettiş Cahit ELMAS' ın otopsi raporları ekte. Altı çizili satırlara dikkat edeniz. Üçünün kanında da aynı maddeye yüksek oranda rastlanmış. Görünüşe göre Cahit ELMAS' da kaza kurbanı değil. ( Belge 23,24,25 )
Kolay gelsin İyi çalışmalar. Ş.S. GÜVENER"
E-Mail'i yolladıktan on beş dakika sonra Hakan Bey telefondaydı. " Sinem Hanım tüm o belgeleri iki saatte topladım demeyeceksiniz değil mi?" diye sordu heyecanla " Savcı Beeey. Soru soruyorsunuz" dedi Sinem. " Özel Ulak Kurye az önce kutuyu teslim etti. E- mailinizi okumasam fena halde pot kıracaktım. Başıma muazzam bir çorap ördünüz ya hayırlısı bakalım" diye hayıflandı Savcı Hakan Bey. Sinem " Özür dilerim. Adamların bu kadar çabuk yollayacakları aklıma gelmemişti. Çorap siteminizi anlayamadım ama" dedi. Savcı Hakan küçük bir kahkaha atıp " Daha ne olsun Sinem Hanım. Dört Başsavcı ile ondan fazla savcı kıçına giren çuvaldız ile hoplayacak. Eyvah ki eyvah" deyince Sinem de küçük bir kahkaha atıp " Alemsiniz valla hakan bey" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRA DIŞI YAŞAM ÖYKÜLERİ-2 ( KAYIP FORMÜL )
Ficción GeneralSina Amerika'da doğup büyüyen, Stajını NASA'da tamamlayan Bilgisayar donanım ve yazılım Mühendisiydi. Babası Cevdet SOLEY ise Türkiye' nin yetiştirdiği önemli bilim insanlarından biriydi. Sinem eğitimini Avrupa'da tamamlayan moda tasarımcısıydı. Bab...