Het was zomer. De zon scheen in mijn gezicht. Fijn gevoel is dat. De stem van mama galmt door de tuin heen. We gaan inpakken voor de vakantie naar Groningen. Altijd is het een chaos bij ons thuis als we op vakantie gaan, maar dit X was ik heel Rilext. Het was alsof ik het niet echt door had. We stapte de auto in en we reden met de caravan aan de auto weg.
We kwamen aan op de camping. Ik had er op dat moment wel echt heel veel zin in. We kregen de plek aan gewezen en we stalde al onze spullen uit. Anouk en ik gingen even de camping bekijken. 'Echt een hele leuke camping' zei Anouk tegen mij. 'Ja he' zei ik.
Die avond was het rustig bij ons in de tent. We moesten even wennen aan het matje waar we op sliepen maar het was wel te doen. 'Slaap lekker zus' 'slaap lekker ier' zeiden we tegen elkaar.
2 weken later was het de 1e laatste dag van onze vakantie in Groningen. We hadden in die dagen een meisje ontmoet waar we het erg leuk mee hadden. We zaten op de touwen met muziek uit mijn telefoon en er kwam een jongen naar ons toe gelopen. Mijn eerste reactie in mijn hoofd was 'Deam wie is hij'. Hij leende zijn box uit en zei 'klinkt mis wat beter hier uit'.
Ik kon er niks aan doen maar ik voelde mijn wangen roze kleuren. We hebben een tijdje muziek geluisterd en heb de box uiteraard netjes terug gegeven. We zijn die jongen vaker geven gekomen en we hebben ook vaker met hem wat gedaan. Uiteindelijk wisten we zijn naam. "Justin".